1e kindje wat je zo graag wil...

Goedemorgen!

Gister teruggekomen van een weekendje duinrell, op de camping gestaan met mn vriend en ( stief) zoontje,was een geslaagd weekend!
Vanmorgen erg koortsig en buikpijn...en ja hoor...ongesteld. Best wel een tegenvaller! Aan de andere kant...,ben 14 april gestopt met de pil,en nu al keurig een cyclus van 28 dagen,dus niets te klagen denk ik. al was het natuurlijk fijn geweest als het meteen raak was geweest! Heb enorm last van mn buik nu,weet weer waarom ik destijds aan de pil ben gegaan,jeetje zeg!

Groetjes Mjong!

gekke vraag, maar ik begin weer twijfels te krijgen...

ik ben gewoon ongi geworden begin mei, maar heb nu al 3 weken buikpijn... ongeveer vanaf een week na de eisprong. Dit heb ik normaal niet. Ik heb ook op 2 mei (nod) getest en die was negatief. Ongeveer 2 dagen vrij veel bloedverlies... best kort dus... Nu heb ik iets wat ik bij mijn vorige zwangerschap opviel... Mijn nagels splijten normaal heel erg en dat was toen helemaal niet meer zo. Nu heb ik ook ineens weer supersterke nagels!! Wie herkent dit? Of zou het van t foliumzuur komen??

Hallo iedereen.

@Hopje: Jaa spannend voor ons is het bijna zo ver.. Zo 'klachtjes' kunnen ook een goed teken zijn!

Ik heb verder nergens last van.. alleen die afscheiding, en ik hoop ook dat het van een zwangerschap kan komen!! Zou wat zijn alleen 2 zwanger.. alle 2 zelfde uitgeteld ongeveer! duim duim duim..

@Mjong: Ooh bale dat hetniet raak is.. maar wat je zelf zegt, een hele mooie cyclus heb je al, daar kan je al heel blij mee zijn. weet je teminste wanneer je moet klussen..

@Delmira: Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat kan komen.. Maar als je dat bij de vorige zwangerschap ook had moet je anders eens een testje er tegenaan gooien.. wie weet..

Wat een slecht weer vandaag! Bah echt niet leuk!
Iedereen toch een fijne dag nog..

xXx Wendy

Hallo meiden,

Spannend hoor meiden met jullie klachtjes.. Ik hoop het voor jullie..

Ik heb volgende week dinsdag D-Day en lees nu ook graag berichtjes over eventuele tekens..

Ik heb nu dit weekend erg felle pijnscheuten in mijn onderbuik gehad.. Dacht even dat het mijn eisprong was maar ik had het gedurende 3 dagen dus da's dan wel lang en ook vrij laat in de cyclus. Ook ik heb nu meer afscheiding dan normaal.. K weet het ook niet.. Wil ook eigenlijk niet meer hopen... Toch al bijna een jaar bezig...

Nou laten we het hopen voor ons allemaal..

xxx

Zo, even ons topic weer wat naar boven gehaald  .
@Hopje en Wendy: voor jullie komt NOD in zicht, alles nog rustig?
@Delmira: vervelend is dat. Zou ook gewoon een testje doen, kan nooit kwaad. Weet inmiddels wel dat ons lichaam ons aardig voor de gek kan houden...
Komende week gaan we lekker een weekje op vakantie, komt mooi uit, want dat is ook de week van m'n ei

Hé Wannabemum, je was me net voor, staan we in ieder geval weer op de eerste pagina.
Da's toch altijd de vervelendste week, die voor de NOD. Ik voel dan altijd van alles en allemaal net weer anders dan die keer daarvoor...

Hoi iedereen.

@Wannabemum: Ja snap best dat je niet mer wil hopen.. ik wil het ook niet meer.. bij mij is het nu ookal 10 maanden.. Spannend spannend allemaal!

@Flo:Lekker dat je op vakans gaat! voroal in je ei week,, wie weet brengt het geluk!

Hier is alles rustig,, heb geen kwaaltjes ofzo.. Ik laat me verrassen!

xXx Wendy

Goedemorgen meiden.

@Wendy: spannend hè! Ik duim voor je meid!

@Flo: alvast een fijne vakantie en heel veel klusplezier! Waar ga je naar toe?

Hier is alles nog steeds rustig. Ik had last van branderige borsten, steekjes in mijn buik en last van mijn rug. Maar van deze klachtjes is weinig meer over. Ik heb aleen nog last van mijn rug als ik te lang op één plek sta. Dit is wel iets waar ik eigenlijk nooit last van heb, ook niet als ik ongi moet worden. Dus ik ben benieuwd. Even afwachten nog.

Fijne dag vandaag.

X hopje

Terug
Bovenaan