1e kindje wat je zo graag wil...

Hey meiden,

@sanpap: het was heerlijk om zo ff met zijn tweetjes te genieten. Dan besef je ook weer hoe fijn je het al met zijn tweeën hebt..

We zijn ook weer even helemaal terug naar ons als basis: door al het gedoe was het ff niet leuk en het is nu weer zo fijn om gewoon samen te zijn en echt de "liefde te bedrijven"i.p.v. een verplicht nummertje af te werken..
We hebben ook besloten om ons tot aug even geen zorgen te maken. We zijn in aug pas een jaar bezig en zo lang duurt het ook vaak.
Dus meiden, probeer dat ook in je achterhoofd te houden ook al is dat kei moeilijk vooral als iedereen vertelt dat het zo snel kan gebeuren.
Ik hoorde trouwens van een vriendin die gynaecologe is dat mensen de maanden dat ze net gestopt zijn met de pil al vaak niet eens mee rekenen en zij gaf ook aan dat 1 jaar normaal is. Dus fijn nieuws voor ons allemaal!

Leuk dat we echt al een beetje een clubje zijn..
Ik heb nog een vraag: wat doe je aan sport/overige activiteiten?
Ikzelf doe aan toneel, heb ook musicalclasses gedaan (echt kei leuk!)
Verder deed ik aqua-aerobics maar ben ik nu aan het overstappen richting spinning..

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

SanPap
25
1e na mk
2 mei

Ano27        
27
1
met clomid
3 mei

Hopje
28
9
15 mei
Hey meiden,

zo ik heb ook even de lijst aangepast. Deze ronde mogen wij er dus echt weer voor gaan na onze miskraam... Hopelijk wordt dit een mooi zwanger forum en gaat iedereen zwanger het jaar uit!!!

@ wannabemum: je vroeg of ik aan sport doe. Ik doe Volleybal. Best fanatiek. Twee keer per week trainen (maandag 1,5 uur en woensdag 2 uur). Op zaterdag hebben wij competitie (nog 1 wedstrijd en dan is het seizoen al weer afgelopen helaas). Goed nieuws wij zijn kampioen geworden 2 weken geleden en gaan dus volgend jaar promoveren naar de promotieklasse. Heel erg leuk!!! Spannend, want ik weet natuurlijk niet hoe lang ik mee mag doen. Misschien wel het hele jaar, maar ik hoop, dat ik in augustus al niet meer mag/wil volleyballen, omdat ik dan zwanger ben. Maar helaas bepaal ik dat zelf niet, maar de natuur!!!

Balen dat je ongesteldheid is gekomen! Op naar de volgende ronde!! We duimen met ons allen voor elkaar!!

Ik ga snel afsluiten op mijn werk, dan kan ik naar huis toe.... eten koken...... en dan opruimen, want wij gaan verbouwen thuis. We krijgen een nieuwe keuken en er komt een heel stuk bijaan, zodat wij een mooie woonkeuken krijgen met een bijkeuken, echt heerlijk!!! Maar ja moet eerst erger worden voordat het mooi wordt. Dus vandaag opruimen en morgen ook nog even, donderdag begint de sloop van de oude uitbouw... dus we zitten met de Pasen in de rommel (goed excuus om bij mijn ouders en schoonouders te eten), haaha.

Tot snel en fijne avond allemaal.

Liefs SanPap

hai hai,
Ik ben nu ook net klaar met werken..
Dalijk ff lekker eten koken (enchilada's als het gaat lukken..)
Leuk dat jullie gaan aanbouwen..
Idd ff in de rommel, maar straks super veel ruimte..
Vanaaf gaan we kijken bij een nieuwe sportschool.
Ik vind het ook wel lastig om een abonnement te nemen omdat je idd niet weet hoe lang je nog mag sporten..
maar ja, je kunt niet blijven afwachten
En zoals mijn man zegt: als je straks zwanger bent, is het echt niet zo erg dat je iets te veel betaald hebt.. Dat maakt het dan weer helemaal goed..
Is ook wel zo..
Nou, leuke avond nog gewenst...

Hallo dames!

Heb een paar dagen vrij van mn werk dus minder aan de PC gezeten. Zou iemand Sabrieneke ook nog even in de tabel kunnen voegen?

Spannend, SanPap, een nieuwe keuken! Wanneer is het af, denk je? Wij hebben een halve badkamer. Voor kerst is de eerste helft gedaan, en sindsdien hebben we eindeloos moeten wachten op een bedradingscheck en wat adnere dingen voordat we kunnen tegelen. Grrrr. Heb er wel een beetje genoeg van. Hier in Engeland heeft elk huis een bad, maar vaak is er geen douche, dus ik was nu al een tijd mijn haar met een kommetje in het bad. Maar volgende week komt er eindelijk wat schot in de zaak.

Leuk dat je aan toneel doet, wannabemum! Wat is je favoriete musical? Ik doe veel aan muziek (zingen enzo) en hou ook erg van toneel. Verder teken ik graag. Vroeger deed ik echt elke avond iets anders, maar nu vind ik het wel fijn om veel thuis te zijn met mijn man. Mijn hobbies kan ik ook in mn eentje doen. Oja, ik hou ook erg van breien. Misschien een beetje ouderwets, maar wel erg leuk. Ik heb pas een trui voor mn man gebreid. :)

liefs

a

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Scheurke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Hopje
28
9
15 mei

Goedeavond allemaal,

Ik houd jullie topic al een aantal dagen in de gaten en dacht nou zal ik eens reageren en kijken of ik me ook dit rijtje mag toevoegen.
Ben ook bij een andere topic aan het kletsen maar daar raken ze 1 voor 1 zwanger(Super gaaf voor hun!!!) maar merk aanmezelf dat ik dat wel moeilijk vind.
Ik ben zo vrij geweest om mezelf al toe te voegen.
Ik kan me wel voor gaan stellen maar ik zou zeggen vraag maar raak.
Liefs Schuerke

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Hopje
28
9
15 mei

Hihi eigen naam verkeerd getypt

Hey Schuerke,

Welkom hier! Leuk dat je mee kletst. Ik hoop dat ook jij snel zwanger mag zijn!
Om jou beter te leren kennen is het misschien leuk dat jij ook wat vragen beantwoord.

X hopje

1. Hoeveel uur werken jullie eigenlijk?
2. Is dit de baan waar je altijd op zat te wachten, of ben je wel eens naar iets anders aan het kijken?
3. Willen jullie minder gaan werken als er een kleine komt (we gaan er gewoon vanuit, dat die bij iedereen komt toch!)
4. Kijken jullie veel TV of ben je meer een boekenwurm. Zo, ja waar houden jullie van?
5. Hebben jullie een verslaging (eten, drinken, een tik, weet ik veel wat van verslaving?

Sabrieneke, ik heb je in het lijstje gezet.

X hopje

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8