1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo allemaal!

En hoe waren je enchiladas, wannabemum? Wij hebben vanavond mensen te eten. Achteraf een beetje een ongelukkige dag voor eters, want moet vandaag juist werken (voor de rest heb ik een hoop vakantiedagen genomen).

Welkom, Schuerke! Ook een interessante forumnaam, eigenlijk. Begin inderdaad maar met de vragen in Hopjes berichtje.

Over een week ongeveer heb ik mijn NOD gezet, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee deze maand. Ik heb helemaal geen rekbaar slijm gemerkt deze keer, maar dat kan ook zijn omdat ik nog steeds een schimmelinfectie heb.  Als je zwanger probeert te worden dan hoor je geen Canesten te gebruiken, zei de dokter, dus ze raadde me aan om YOGHURT te gebruiken. Iemand daar ooit van gehoord? Het idee spreekt me niet echt aan...

Maandag ging ik uit eten met een vriendin die 4 kinderen heeft en ik voel me nu weer redelijk gerust over al mijn zorgen mbt vruchtbaarheid. Zij heeft altijd een hele lange onregelmatige cyclus gehad (tussen de 5 en de 12 weken) en haar man doet ook alle dingen die officieel slecht zijn voor zaadkwaliteit (hete baden, strak ondergoed, zittend werk) en zij hebben hun kinderen steeds in de eerste ronde verwekt. Nou, dan is er toch hoop voor ons allemaal!

Mijn vragen voor vandaag gaan allemaal over NU:

1. Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn (ipv op het forum rondspoken! Ik heb je wel door!)?
2. Wat voor weer is het buiten?
3. Luister je naar muziek op het moment? Zo ja, watvoor muziek?
4. Welke programma's heb je open in andere vensters?
5. Watvoor schoenen heb je aan?

liefs

a

Hey meiden,

Daar ben ik ook weer even. Mijn ongi nadert al weer zijn eind dus van de week kunnen we weer aan de klus.

Hier mijn antwoorden:
1. Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn (ipv op het forum rondspoken! Ik heb je wel door!)?
Ik ben op mijn werk, dus daar zou ik nu druk mee moeten zijn. Alleen spiek ik momenteel dus even rond op het forum. Ik werk op kantoor en zit de hele dag achter mijn computer dus dat spieken gaat dan lekker makkelijk.
2. Wat voor weer is het buiten? Slecht, het regent
3. Luister je naar muziek op het moment? Zo ja, watvoor muziek? Q music staat hier aan en momenteel draaien ze een nummer van Pink.
4. Welke programma's heb je open in andere vensters? Mijn e-mail, startpagina, excel, dymo label printer en een speciaal boekingsprogramma voor onze inkoop en verkooporders
5. Wat voor schoenen heb je aan? nette zwarte schoenen met een bescheiden hakje

Erg leuk Anathema steeds weer die vragen. Ik ben zelf niet zo goed in het bedenken. Maar ik zal een poging wagen.

1. Heb je al vakantieplannen voor de zomer? En zo ja waar heen?
2. Heb je broers en/of zussen?
3. Wat ga je doen met Pasen?
4.  Heb je huisdieren? (of is deze vraag al gesteld?)  
5. Heb je een (po) idool en zo ja wie?

X hopje

Hoi Hopje!

Ik ga ook even mijn eigen vragen beantwoorden en dan die van jou. :)

1. Waar zou je op het moment eigenlijk mee bezig moeten zijn ?
Ik ben ook op mn werk. De studenten hebben vakantie, dus het is even wat rustiger. Vanochtend heb ik mijn bureau opgeruimt, en ik ben nu een werkschema aan het maken voor het volgende trimester - daar zou ik dus nu mee bezig moeten zijn. Maar zoals je al zegt, als je de hele dag aan de computer zit dan is het wel erg verleidelijk om steeds op het forum te kijken!
Hier is het mooi weer, licht bewolkt, aardig zonnetje.
Geen muziek op het moment. Maar ik zit hier alleen in onze lerarenkamer, dus misschien dat ik straks mijn Jeff Buckley CD opzet.
Personeelszakenvenster met mijn vakantiedagen (om de zomervakantie te plannen!), Windows Explorer, werkemail, windows media player, MS Word met bestanden over mijn mentorgroep en Excel, waarin ik straks mijn werkschema ga schrijven.
5. Wat voor schoenen heb je aan?
Mijn enige paar sportschoenen - tja, er zijn geen studenten dus dan kan ik mijn spijkerbroek en trainers aan! Jouw schoenen klinken mooier, hopje!

Nu jouw vragen:

We weten nog niet zeker waarheen, maar wel ergens waar het lekker warm is. Misschien Spanje ofzo.

Ik heb een broer.

Ik ga hopelijk het vestje dat ik voor mezelf aan het breien ben afmaken, lekker koken, DVDs kijken en naar het zwembad!

Die hadden we al gehad, maar ik ben best bereid nog eens te vertellen over mijn twee lieve katten!

5. Heb je een (po) idool en zo ja wie?
Hmmm, ik ben nooit zo van pop idolen geweest. Ik denk dat ik wel erg enthousiast zou zijn als ik U2 in het echt kon ontmoeten.

Nu jullie!

Fijn klussen dus nu, Hopje? Was jij het die zei dat een medische kennis had gezegd dat de paar maanden nadat je gestopt bent met de pil niet eens meetellen? Dat vond ik wel interessant. Ik ga toch steeds meer denken dat het niet goed kan zijn om de natuur zo te verstoren, zoals de pil dat doet. Maar goed, bij veel vrouwen is alles gelijk weer normaal, dus ik kan niet generaliseren natuurlijk. En het is wel een heel veilig voorbehoedsmiddel.

Wist je dat Afghaanse vrouwen gemiddeld wel NEGEN kinderen hebben? Dat is GEMIDDELD! Een van mijn studenten uit Afghanistan vertelde dat. Gek dat voorbehoedsmiddelen daar totaal niet overwogen worden, terwijl in Nederland het bijna automatisch is dat we als tieners er alles over weten en het zo veilig mogelijk regelen.

Oh nee, dat was wannabemum die dat van een gynaecoloog had gehoord, sorry. Ja, we weten dat het makkelijk een jaar kan duren - de dokter zei ook tegen mij dat ik maar rekening moest houden met 5-9 maanden - maar je blijft toch hopen dat het juist bij jou sneller gaat!

x

Hallo Meiden,

Sorry voor mijn late reactie beetje rare werktijden gehad de afgelopen dagen.
Super dat jullie mij zo warm ontvangen hier!!
Nou zal ik eens even wat vragen gaan beantwoorden hihi.

Hopje1980:

1. Hoeveel uur werken jullie eigenlijk?
Mijn mannetje werkt 38 uur per week (met de nodige overuren erbij) en ik werk gemiddeld 20 a 22 uur per week.

2. Is dit de baan waar je altijd op zat te wachten, of ben je wel eens naar iets anders aan het kijken?
Nee, heb een eigen zaak gehad maar ben daar mee moeten stoppen door een schouderoperatie die niet helemaal oke is gegaan en ik mijn oude beroep niet meer kan en mag uitvoeren.
Maar gelukkig heb ik vorig jaar een geweldige baan gevonden als badjufvrouw in een suptropisch zwemparadijs bij een vakantiepark.

3. Willen jullie minder gaan werken als er een kleine komt (we gaan er gewoon vanuit, dat die bij iedereen komt toch!)
Uhm nee zoals ik er nu over denk niet.
Mijn manneke zou wel graag misschien een dagje thuis willen zijn bij de kleine maar wel als hij/zij iets ouder is hihi.

4. Kijken jullie veel TV of ben je meer een boekenwurm. Zo, ja waar houden jullie van?
Wij kijken als we tijd hebben s'avonds lekker tv, zijn allebei niet z'n boeken lezers.

5. Hebben jullie een verslaging (eten, drinken, een tik, weet ik veel wat van verslaving?
Wij hebben samen een hele slechte verslaving roken  maar ben wel vastberaden om te stoppen als ik zwanger ben (misschien mijn manneke ook wel maar moet niet van mij)

Anathema:

Hihi de was opvouwen,strijken en nog meer van die saaien dingen.

Bewolkt maar de temperatuur is wel aangenaam.

Heb lekker de tv aanstaan op Oranje TV hele dag ned. muziek maar houd ook van andere muziek hoor haha.

Alleen heb ik MSN verder openstaan.

5. Watvoor schoenen heb je aan?
Heb lekker mijn Puma's sportschoenen aan (heb ik meestal aan hihi).

Hopje 1980 de vragen van vandaag:

Ja wij gaan samen lekker naar Italië, 12 dagen, hebben daar een bungalowtent gehuurd met alles erop en eraan dus in de auto springen en weg rijden hihi.

Ik heb 1 zus en 3 zusjes en 1 schoonbroer bijna 2.

1e paasdag op feest bij mijn peetoom maar eerst natuurlijk een lekker ontbijtje met mijn manneke.
2e ben ik zelf jarig dus zal er wel heel de dag bezoek over de vloer komen en s'avonds ga ik lekker koken voor mijn familie.

Ja 1 hele lelijke vis (heeft mijn man gekocht hihi) een wannebe goudvis (is maar half oranje haha)

5. Heb je een (pop) idool en zo ja wie?
Uhm mijn man is helemaal weg van Rene Schuurmans en ikzelf......Marco Borsato, Guus Meeuwis, Kane, Alan Clark, Maria Menna eigenlijk niet echt 1 in het bijzonder.

Zow nou ben ik bij denk ik haha.
Zal nou eens het forum goed gaan lezen wat jullie antwoorden waren want loop nu natuurlijk wel een beetje achter haha.

Liefs Scheurke   (Aparte naam: Is bijnaam voor onze achternaam volgens vrienden)

Hey meiden,

Hier even de antwoorden op mijn eigen vragen van gister...

Eind mei gaan mijn man en ik een lang weekend naar Barcelona. We zijn dan precies 1 jaar getrouwd. Dit weekendje weg hebben we op onze trouwdag cadeau gekregen. En in september gaan we samen (en hopelijk dus met zijn 3tjes) 17 dagen naar Bali.

Ik ben een echt nakomertje. Heb een zus en 2 broers die tussen de 8 en 11 jaar ouder zijn. Ik ben dus ook al 6 keer tante! Ik heb 3 neefjes (4-5-8 jaar) en 3 nichtjes (5-8-10 jaar).

1e paasdag brunchen met mijn schoonouders en schoonzus met vriend. En 2e paasdag gaan we gezellig een dagje naar vrienden.

Ik heb een cavia, en we hebben een grote vijver met waterval in de tuin. Daarin zwemmen ruim 70 koi karpers.

5. Heb je een (pop) idool en zo ja wie?
Celine Dion staat toch echt wel op nummer 1. Mijn man heeft me als verrassing naar haar concert meegenomen in Las Vegas. Hij heeft mij daar ook ten huwelijk gevraagd!! En verder vind ik Guus Meeuwis helemaal top!

Nou dat waren mijn antwoorden. Hoe gaat het verder met jullie?

Ik wens jullie alvast een fijn weekend! Ik werk vrijdags niet dus ik ben maandag weer hier te vinden.

X hopje

Hey iedereen,

Dit forum ziet er ook wel gezellig uit, zonder het elke keer over het niet zwanger worden te hebben......

Mag ik ook in het lijstje, ik heb ook het forum, gestopt in juni met anticonceptie maar nog steeds niet zwanger, lopen.

Ik   ben 28 jaar, woon samen, en heb nu 11 rondes gehad....
mijn nod 7 of 8 mei.....

Tot gauw, fijn weekend

Gr Han

Terug
Bovenaan