1e ongi na mk?

Hey Ashley,

Hier nog alles rustig. A.s. woensdag m'n nod. Ik durf gewoon niet te hopen was vanmorgen net voor 't ontbijt een beetje misselijk, met het sporten vanmorgen werd ik ook een beetje misselijk, maar dat zegt natuurlijk nog niks. Ik wil mezelf geen valse hoop geven. Misschien wil ik dit ook gewoon allemaal voelen. Ik vind het weer zo spannend. Ben ik er eindelijk deze keer minder mee bezig geweest, maar naar mate die nod dichterbij komt begin je toch weer te hopen en te denken.

Ik moet dus nog een paar dagen geduld hebben. En we hebben al zo lang geduld.........

Heb je nog steeds wat bloed verlies? Da's wel vervelend he? Ik hoop maar dat het je eisprong is geweest. Wel fijn dat je volgende week dan naar gyn mag voor uitslag en wat verder te doen. Heb je tenminste weer het idee dat er wat gebeurd, vind jij dat ook niet?

Nou, ik hou je op de hoogte, duim maar weer voor mij, dat doe ik zeker ook voor jou.

Liefs Wijstje xxx

Hoi Wijstje,

en en en??? Weet je al iets?
Ben nog steeds voor je aan het duimen hoor
Gelukkig is bij mij het bloeden na 5 dagen gestopt, erg vreemd met een klontje bloed en daarna helemaal niks meer?!
Ik moet nu wachten tot maandag, m'n nod, maar heb weer weinig hoop.
Voel m'n borsten wel wat, maar lang niet zo als de keer dat ik wel zwanger was.
Verder ook eigenlijk geen tekenen waarvan ik denk dat het raak zou kunnen zijn.
Zal wel weer "fijn" aan een volgende ronde moeten beginnen
Ben wel erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen maandag. Eigenlijk hoop ik een beetje op verder onderzoek oid. Dan heb je toch een beetje het gevoel dat er iets aan gedaan wordt  we zijn het nu al zo lang "zelf" aan het proberen en er moet toch een rede zijn waarom het niet lukt?!

Nou meid, ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer

Liefs en een dikke knuf,
xxx Ashley.

Hoi Ashley,

Helaas, bij ons was het (weer) niet raak .
Ben erg verdrietig geweest, durfde niet te hopen, maar stiekem kreeg ik toch wat hoop toen ik afgelopen weekend wat misselijk was.
Had me voorgenomen woensdagochtend (m'n nod) te testen, maar dat was niet meer nodig omdat ik dinsdagmorgen ongi werd . Wat is dat toch telkens weer een vervelend gevoel. Cyclus van 27 dagen, dus perfect, maar toch lukt het niet. Een een collega van mij is "per ongeluk" zwanger van de 3e!!! Daar kan ik dan echt niet tegen he! Ik gun het iedereen, maar zoiets kan ik niet uitstaan.

Ik snap precies wat je bedoeld dat je naar de gyn wilt, dat ze wat gaan onderzoeken zodat er tenminste wat gebeurd.

Hoe lang zijn jullie nu bezig???
Wanneer was je miskraam, en hoe lang duurde het voor je zwanger was??
Misschien wat persoonlijke vragen en je moet maar kijken of je ze wilt beantwoorden.

Wij zijn nu sinds november 2006 bezig. Na 8 maanden werd ik eindelijk zwanger, maar dat werd helaas een miskraam in september 2007. Daarna nog een cyste en in november 2007 werd ik gelukkig ongi na m'n miskraam, konden we tenminste verder. Nu zijn we dus alweer 4 maanden verder en nog steeds niks. Hoe lang gaat dat nog duren??

Ik begin een beetje m'n geduld te verliezen, en jij volgens mij ook.

Laat maandag even weten hoe 't bij de gyn gegaan is, ik zal voor je duimen.

Liefs en een dikke knuf van Wijstje XXX

Hoi Wijstje,

hier zijn ook de rd  gister weer gearriveerd ...
Ik was er al bang voor, maar toch blijf je altijd hoop houden totdat je de eerste tekenen ziet.
Gyn vertelde wel dat ik een eisprong heb gehad, dat is dan weer een meevaller, maar ja heel veel hebben we er dus niet aan gehad.
Ik zit nog steeds in de onzekerheid over wat nu verder  
Had er zo de balen van dat ik er niet naar gevraagd heb en zij zei er dus ook niets over?
We hebben geen nieuwe afspraak gemaakt, dus ik denk dat we maar weer een cyclus af gaan wachten en op dezelfde voet verder gaan...

Liefsss xxx Ashley

oepsss, ik vergeet helemaal je vragen te beantwoorden!

Wij zijn in Mei'06 met de pil gestopt. In het eerste jaar had ik zo'n onregelmatige cyclus (tussen de 28 en 101 dagen) dat we in maart'07 naar de huisarts zijn gegaan.
Die stuurde ons door naar de gyn en daar had ik begin juni'07 mijn eerste afspraak.
Volgens de gyn zag alles er goed uit alleen had ik door die onregelmatige cyclussen niet altijd een eisprong.
In aug heb ik toen voor de eerste keer clomid geslikt.
September'07  was ik zwanger (dus van  de 1e keer clomid meteen  een super cyclus van 28 dagen en raak!)  en eind sept heb ik de miskraam gehad.
Na de miskraam heb ik ongeveer 4 weken doorgebloed en in Nov werd ik weer voor het eerst "normaal" ongi.
Aan de miskraam heb ik dus ook een cyste overgehouden, deze was op z'n grootst dik 10 cm.
Begin januari'08 was deze 1,9 cm en dus zo goed als weg.

Onze verhalen komen volgens mij best redelijk overeen!?

Dikke knuf

Ik gun het jou en mezelf zo ontzettend! Het moet ook voor ons toch een keer gaan lukken ...

Op naar de volgende ronde!

xxx

Hoi Ashley,

Onze verhalen komen idd wel een beetje overeen ja. Het is wel fijn om deze dingen met "lotgenoten" te delen. Mensen die dit niet meegemaakt hebben (fijn voor hun) begrijpen niet altijd wat wij voelen of denken.

En dan lees ik hier op het forum al een paar keer van mensen die zwanger zijn. Kei fijn voor hun hoor, maar ik wil nu ook, en jij ook. Ik vind dat wij nu al lang genoeg gewacht hebben, toch?

Gebruik jij nu nog steeds clomid?

Ik heb (nog) geen hormonen. In 't ziekenhuis doet de gyn in totaal 6x screenen, zoals hun dat noemen. Rond dag 10 van cyclus komen om te kijken of er een eitje komt en hoe groot deze dan is. Dan advies om te klussen en vervolgens afwachten. We hebben dat nu 4x zo gedaan (helaas zonder resultaat, vorige keer was ik bij de 2e keer zwanger). Nog 2x dus en daarna weet ik het niet. M'n cyclus is niks mis mee, dus ik heb geen idee wat ze daarna gaan doen, misschien wel niks. Of een keer de eileiders doorspuiten of zoiets, dat heb ik wel vaker gehoord. Ik hoop dat dat allemaal niet nodig is en ik van te voren zwanger worden.
Einde van de week kunnen wij weer beginnen met klussen, zal niet meevallen, mijn mannetje moet morgen voor 3 dagen op cursus ik zaterdag optreden dus ik ben benieuwd. Moeten toch even tijd zien te maken, anders gebeurd er helemaal niks hihi.

Nou meid, succes maar weer, we blijven duimen en we houden elkaar op de hoogte.

Liefs Wijstje XXX

Lieve meiden!

Ik denk aan jullie hoor.............al hebben jullie er misschien niets aan, ik kom regelmatig even spieken of er al nieuws is! Ik vind het heel knap hoe jullie hier mee omgaan, natuurlijk je hebt geen keuze maar de manier waarop jullie het doen..........grote bewondering hoor!

Hier gaat alles nog prima.

Dikke knuffel en kus, Rimke

Hoi Rimke,

Fijn dat alles goed met je gaat. Ga zo door.

En leuk om te lezen dat je toch nog af en toe komt kijken hoe het met Ashley en mij gaat. Wij blijven gewoon volhouden (zit ook niks anders op he) en gaan ervoor dat we toch heel gauw zwanger mogen worden. Dat moet toch een keer gaan gebeuren of niet dan?

Wel frusti om te lezen dat mensen die in januari of zo een miskraam gehad hebben nu al weer zwanger zijn. Fijn voor hun hoor, maar soms ook lastig voor ons.

Blijf ons volgen en hou ons op de hoogte van je zwangerschap. Kun je er een beetje van genieten na je miskraam?

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan