1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Knuffeltjeee oh dat is ook top nieuws! 3 februari is al een en April is in elk geval iets om naar toe te leven. Duim voor je dat het allemaal gewoon door gaat. 
Ze belde al voor 10 uur omdat ze toen al een uitslag hadden. Van de 14 eicellen waren er 10 rijp en er zijn er maar liefst 7 bevrucht geraakt. Ik ben zo blij, zit echt op een roze wolk nu! Ze zitten nu alle 7 in een stoof met timelaps, iets wat in nl ook niet over al wordt gedaan en zolang we niks terug horen, worden we zaterdag verwacht in Duitsland. 

O dames, mijn hoofd loopt over... Vanmiddag kwam er nòg een mailtje binnen...
Nog meer invullijsten over het invriezen van embryo's, annestestie. Eerste helft info over icsi. Prikinstructies van triptofem en fostimon..
Het wordt nu wel al meer "echt". Komt wel al meer dichterbij.
3 februari nog een kijkje binnenin, 4 maart krijgen we nog meer info, en dan neem ik aan dat na zoveel info we ook kunnen starten? 

Super brabandse!!!
7 kansen ?
Wat fijn! Rust nog even lekker uit en goede reis zaterdag:)
Knuffeltjeee ook.heel fijn zo'n onverwachtse snellere wending!

Nou Knuffeltjeeeee dat kan 2 dingen betekenen: of je mag sneller beginnen dan gedacht of het duurt toch nog langer maar ondertussen gaan ze je al wel voorbereiden! Ik hoop voor jou op het eerste!! Lekker he, zo'n rollercoaster ? het gaat van links naar rechts en van piek naar dal. Blijven ademhalen!! ❤
Ik krijg deze keer ook Fostimon, morgen ga ik vragen naar de prikinstructie. Bij de Menopur moesten we mengen, dus ik ben benieuwd hoe dat met de Fostimon moet.

Lapjesendraadjes, ook weer spannend voor jou dus. Ze schrijven dus of het een, of het ander voor? Ik ben dus echt geen ochtendmens, en ook zeker niet hsndig, dus dat spul waarbij je moet mengen zat ik toch wel even aandachtig bij te kijken... Zoveel handelingen, op de vroege ochtend? Maar stap voor stap. De drempel zijn we eindelijk over, heel diep ademhalen en reikhalzend uitkijken naar de volgende stap. ? (Waarom weer een echo is mij een raadsel, er is sinds november echt niets veranderd, maar weest welkom... Gelukkig een leuke vrouwlijke gynacoloog...)

De hoeveelheid Menopur die ik nodig heb, zit niet in een ampul. Dus dan moet ik er twee gebruiken om de spuit klaar te maken, maar in totaal driekwart spuiten. Dus dat is net een scheikundelesje met mengen, opzuigen etc. Fostimon heeft dezelfde werkzame stoffen maar de hoeveelheid is in 1x precies goed ofzo. Ik ben helemaal voor eenvoud haha! Ik moet elke avond rond 10 uur prikken. Gelukkig niet in de ochtend, want de Mr is niet zo goed in de ochtend ?
Ik ben nu onderweg naar de kliniek. Krijg ook een echo. Volgens mij om te checken of de boel er nog steeds goed uitziet. Ook ik heb zoiets van laat maar komen! En ik hoop niet dat er stiekem weer een cyste is ontstaan.

Wauw wat mooi 7 bevruchtingen!! Heel mooi aantal en hopelijk is de eerste gelijk een plakker die 9 maanden blijft zitten!
Spannend voor je lapjesendraadjes succes met de controle! Hopelijk inderdaad geen cyste!
Ik ben nog aan t wachten op mn menstruatie ook dat duurt dan weer lang haha. Dag 11 nu dus t kan ieder moment.  En morgen nog gesprek over de niche wat me nu toch wel veel spanning geeft..al zegt deze gynaecoloog waarschijnlijk weer dat het weinig tot geen invloed zal hebben op t ivf traject. 

Terug
Bovenaan