Ojee wat veel berichten.
Brabandse, wat een goed nieuws. Op naar zondag! Ik ga voor jullie duimen. Heel fijn om af en toe ook positieve verhalen te horen.
SuusX, begrijpelijk dat je toch weer gespannen bent voor het gesprek. Hopelijk wordt het toch een fijn gesprek. Dan nog die menstruatie en dan hopelijk naar een betere tijd.
Lapjesendraadjes, fijn dat je mag beginnen en minder echo's nodig hebt. Ik kan me voorstellen dat je er soms klaar mee bent. Heel veel succes met alle medicatie. Het lijkt een stuk meer dan bij mij.
Knuffeltje, begrijpelijk dat het allemaal veel is. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik vind het fijn dat het bij ons in stappen gaat. Uiteraard hebben ze wel alles uitgelegd, maar vanaf dat moment gaat het stap voor stap en dat vind ik erg prettig. Hoef ik me niet druk te maken over wat gaat komen. Ik heb overigens geen ervaring met eerst de pil slikken, dus geen idee hoe dat gaat. Succes!
Hier merk ik dat ik me de laatste dagen na het spuiten een beetje duf voel. Dan ga ik lekker naar bed, dus is niet zo erg. Ik slaap wel onrustig, dus ben ook wel een beetje moe. Maarja komt goed. Tot nu toe wil ik nog steeds niet klagen. Morgen heb ik weer een echo. Ik had vanavond opeens bij het afvegen rekbaar slijm zoals bij een ovulatie. Ik vraag me nu dus wel af of ik misschien een natuurlijke eisprong heb gehad. Ik weet niet eens of dat kan. Dat spookt nu dus even door mijn hoofd, maar morgen ga ik het horen.