Claudia helaas welkom op deze lijn en wat een verhaal zeg. Hopelijk gaat ivf/icsi wel een klein wonder brengen voor jullie.
Mttm wat goed dat je jezelf weer wat verpakt hebt, hopelijk is de echo morgen gewoon boven verwachting. Ik duim voor je.
Lotjejansen en last van het spuiten inmiddels?
Lapjesendraadjes er veranderd inderdaad niks aan je cyclus, hoewel ik wel progesteron moet slikken dus mijn menstruatie sowieso niet begint voordat ik stop. Zodoende mag ik dus 2 weken na de punctie, als je een dag overtijd zou zijn testen. Maar ik zeg tegen vrijwel iedereen dat het 2 weken is, want dan zit niet iedereen in mijn nek te hijgen op 3 februari als ik de test mag doen.
Knuffeltjeee het verschilt behoorlijk bij welke kliniek je bent en niet alleen het verschil tussen een 3 of 5 daagse embryo. Zo heb ik deze ronde dus totaal niks hoeven spuiten om mijn eigen cyclus stil te leggen, dus alleen maar stimulatie hoge dosis en op een gegeven moment een eisprong remmer. Dat was voor mij echt ideaal omdat ik echt een heks wordt van decapeptyl. Ik zou dan zomaar iemand kunnen vermoorden, zo veel woede zit er dan in mij. Ook het verschil tussen een 3 of 5 daagse embryo neig ik inmiddels naar de 5. Dit omdat een 3 daagse eigenlijk in de eileider hoort te zitten en niet al in de baarmoeder. Dan is zo'n embryo n nog glad terwijl op 5 dagen is die gereed om in de nestelen, dus niet met glad. Zo kon je zien op de foto's van onze embryo's, nog zoiets wat totaal anders is, dat de buitenkant inderdaad niet meer mooi glad was. Maar of het een verschil is, zullen we zien zodra ik mag testen.