1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Eerst wilde ik even afstand hier nemen, maar nu wij ook langzaam zicht krijgen tot een startdatum vind ik het juist heel fijn alvast te lezen wat ons nog te wachten staat. Jeetje dames, wat is het voor iedereen spannend! Ik duim voor iedereen komende dagen. 

Brabandse, wat spannend. Zeker nu je wat dingen begint te voelen. Ik hoop zo dat de test positief is.
Knuffeltje, als je het echt heel spannend vindt, kunnen ze ook iets met een kalmerend middel. Bij mij vroegen ze of ik iets voor angst wilde hebben of pijnstilling. Misschien bestaat bij jou ook zoiets. 

SuusX, wat spannend dat je ook bijna mag beginnen. Ik heb niet echt hoofdpijn gekregen van Gonal F. Heel af en toe een beetje zeurende hoofdpijn als het al van de Gonal F was. Drinken helpt inderdaad heel goed. Volgens mij stond dat bij mij ook in de instructies. 

Ik voel me nog steeds best vermoeid. Vanmiddag een stukje gaan lopen. Op een bepaald moment zijn we echt naar huis moeten gaan. Het begon weer pijn te doen en ik voelde me echt zo moe. Maar gaat volgens voorspelling van de arts, dus ik maak me nog geen zorgen. Ik vind het alleen jammer dat ik een week niet mag sporten, maar is niet anders. Hopelijk heb ik elke dag even tijd om een rondje te wandelen. Donderdag is de terugplaatsing. Hopelijk doen de eitjes het goed. 

Wat een spannende berichten allemaal meiden!
Ik lees nog steeds af en toe even mee om een beetje bij te blijven met al jullie trajecten.
Brabandse wat super spannend! Klinkt allemaal wel heel erg positief. Hopelijk kom je snel met goed nieuws en die positieve test!
mttm voor jou bijna de terugplaatsing en toch nog goede resultaten met 9 eitjes en 6 bevruchtingen. Netjes hoor! Hopelijk heb je een goede terugplaatsing.
Ik mocht ook even niet sporten (wel wandelen dus heb dat veel gedaan)en niet in bad kan ik met nog herinneren en gemeenschap durfde ik zelf niet zo goed aan de eerste week en daarna had mn man een koortslip, dus dat werden uiteindelijk een ruime 2 weken haha... 
Lapjesendraadjes Voor jou is het nu ook allemaal begonnen, hopelijk volgende week een goede eerste echo waar ze een mooie hoeveelheid eitjes zien groeien. Dan gaat het ineens heel snel nu allemaal. 
SuusX fijn dat jullie ook bijna kunnen beginnen. Het belangrijkste is heel goed drinken tijdens het prikken en daarna. Ik heb zelf allemaal flessen bronwater gehaald van 1,5 liter. Ik moest in ieder geval 1 zo'n fles leeg hebben gedronken op een dag, daarnaast verder nog gewoon thee gedronken. Dus ruim 2 liter vocht op een dag. Ik heb geen gonal-f hoeven spuiten maar menopur, maar ik heb uiteindelijk weinig klachten gehad. 
Knuffeltjee fijn dat je ook wat meer zicht begint te krijgen op een startdatum. Dan heb je iets om naartoe te leven. 
Ik ga nog even verder duimen voor jullie en hopelijk zie ik jullie snel op het zwanger forum! 
Oja wij hebben een goede 2e echo gehad met 9 weken de kleine was goed gegroeid en bewoog zelfs even voor de camera alsof die wilde laten weten dat het wel goed zat, echt heel bijzonder en mooi! en heb het opgenomen dus kijk bijna elke avond voor ik ga slapen het filmpje terug:) Ook hebben we te horen gekregen dat ik niet medisch blijf en gewoon naar de verloskundige mag. Dus allemaal goede berichten. Nu een verloskunidige uitzoeken en de termijn echo inplannen. 

Hoi allemaal, Fijn dat er bij een hoop van ons wat actie in zit nu! Ook extra spannend! Zelf vanochtend de uitgangsecho gehad, en begonnen met gonalf. Komende maandag eerste controle echo. Lapjesendraadjes we gaan echt zoon beetje op de dag af gelijk op of niet? Zwindo wat heerlijk dat het zo goed gaat met je zwangerschap ?
Brabandse en mtmm spannende tijden! 
Knuffeltjeee en Caroline hoe gaat het met jullie?
Suusx nu wachten op de menstruatie? 

Lotjejansen, ook voor jou dus dat het eindelijk begonnen is. Spannend!
Wel, hier was het Knuffeltjeee en de dagenlang onduidelijke sensitest. ? Ik kon er echt weinig van maken, wel dat het op bleef lopen. Mijn eisprong lijkt zomaar een week te verspringen. Ik moest en zou perse toch nog min of meer zelf het idee hebben controle te hebben, ook al is de kans op de loterij te winnen groter... Woensdag weer voor een echo en 4 maart de rest van de voorlichting... Nog steeds te ongeduldig...  Misschien scheelt het als ik woensdag mijn arts heb gesproken. 

Hoi lotjejansen vrijdsg hebben wij een intake over de ivf en hoop ik eigenlijk in cyclus die nu komt ook te beginnen vanaf 8 feb mijn NOD weet niet zo goed wanneer met iui was het toch in de war gemaskt door de hormonen en was ik soms na 23 dagen weer ongesteld en de normale cyclus 25/28 dagen piek vorige week maandag tot dinsdag ochtend gemeten 
Mooi resultaat mttm hopen op een positieve terug plaatsing 
Lapjesendraadjes hoe gaat het met jou menstruatie en al een echo gehad?
De zwindo hoe verloopt jou zwangerschap?

Terug
Bovenaan