Wat een spannende berichten allemaal meiden!
Ik lees nog steeds af en toe even mee om een beetje bij te blijven met al jullie trajecten.
Brabandse wat super spannend! Klinkt allemaal wel heel erg positief. Hopelijk kom je snel met goed nieuws en die positieve test!
mttm voor jou bijna de terugplaatsing en toch nog goede resultaten met 9 eitjes en 6 bevruchtingen. Netjes hoor! Hopelijk heb je een goede terugplaatsing.
Ik mocht ook even niet sporten (wel wandelen dus heb dat veel gedaan)en niet in bad kan ik met nog herinneren en gemeenschap durfde ik zelf niet zo goed aan de eerste week en daarna had mn man een koortslip, dus dat werden uiteindelijk een ruime 2 weken haha...
Lapjesendraadjes Voor jou is het nu ook allemaal begonnen, hopelijk volgende week een goede eerste echo waar ze een mooie hoeveelheid eitjes zien groeien. Dan gaat het ineens heel snel nu allemaal.
SuusX fijn dat jullie ook bijna kunnen beginnen. Het belangrijkste is heel goed drinken tijdens het prikken en daarna. Ik heb zelf allemaal flessen bronwater gehaald van 1,5 liter. Ik moest in ieder geval 1 zo'n fles leeg hebben gedronken op een dag, daarnaast verder nog gewoon thee gedronken. Dus ruim 2 liter vocht op een dag. Ik heb geen gonal-f hoeven spuiten maar menopur, maar ik heb uiteindelijk weinig klachten gehad.
Knuffeltjee fijn dat je ook wat meer zicht begint te krijgen op een startdatum. Dan heb je iets om naartoe te leven.
Ik ga nog even verder duimen voor jullie en hopelijk zie ik jullie snel op het zwanger forum!
Oja wij hebben een goede 2e echo gehad met 9 weken de kleine was goed gegroeid en bewoog zelfs even voor de camera alsof die wilde laten weten dat het wel goed zat, echt heel bijzonder en mooi! en heb het opgenomen dus kijk bijna elke avond voor ik ga slapen het filmpje terug

Ook hebben we te horen gekregen dat ik niet medisch blijf en gewoon naar de verloskundige mag. Dus allemaal goede berichten. Nu een verloskunidige uitzoeken en de termijn echo inplannen.