Brabandse, wat spannend. Zeker nu je wat dingen begint te voelen. Ik hoop zo dat de test positief is.
Knuffeltje, als je het echt heel spannend vindt, kunnen ze ook iets met een kalmerend middel. Bij mij vroegen ze of ik iets voor angst wilde hebben of pijnstilling. Misschien bestaat bij jou ook zoiets.
SuusX, wat spannend dat je ook bijna mag beginnen. Ik heb niet echt hoofdpijn gekregen van Gonal F. Heel af en toe een beetje zeurende hoofdpijn als het al van de Gonal F was. Drinken helpt inderdaad heel goed. Volgens mij stond dat bij mij ook in de instructies.
Ik voel me nog steeds best vermoeid. Vanmiddag een stukje gaan lopen. Op een bepaald moment zijn we echt naar huis moeten gaan. Het begon weer pijn te doen en ik voelde me echt zo moe. Maar gaat volgens voorspelling van de arts, dus ik maak me nog geen zorgen. Ik vind het alleen jammer dat ik een week niet mag sporten, maar is niet anders. Hopelijk heb ik elke dag even tijd om een rondje te wandelen. Donderdag is de terugplaatsing. Hopelijk doen de eitjes het goed.