Net weer thuis en yes! We mogen dan ergens in maart beginnen met prikken!! Echo was natuurlijk gewoon goed. Alleen deze arts was niet zo handig met de echo dus links moest haar collega zoeken... Die had m dus zelfs zonder in te zoomen.... En yes ik mag beginnen met de pil. Alleen ik wist niet welke ik in het verleden heb geslikt. Dat bleek de mycrogynon 50 te zijn, ivm mijn anti epileptica. Die andere zijn te licht. Was voor de 30 aangevraagd. Die geannuleerd. Nu dus zorgen voor 13 februari aan de pil te komen... Want slikken toch op je eerste menstruatiedag? Ik was ergens 21 dat ik begon met slikken, tm 2018, weet ik veel hoe dat nu werkte. Gedoe. Kl* huisarts. Deed heel moeilijk. Belt pas morgen. Ik ga toch echt geeen vrij nemen om zoiets simpels als een recept voor de pil. Geef gewoon zo'n doosje, klaar... Vanmiddag maar weer amc bellen. Stom ook hoe mijn hoofd werkt... Vandaag dus niets spannends, nog niets gestart. Hoofd vannacht, ik vind het wel spannend! Ik ben wakker! Het wordt pas spannend als we 4 maart de prikinstructies hebben gehad en de spullen mee.
? Dus, stel nou dat ik 13 februari ongesteld moet worden, en ik slik dan de pil. Dan kan er toch om en nabij 13 maart begonnen worden met prikken? En als dan alles mee zit ergens april de generale repetitie en als het echt allemaal wil april punctie en eerste ronde/terugplaatsing? Toch? Of reken ik verkeerd? Want de pil toch het beste als mijn menstruatie doorbreekt, en niet al eerder, ivm het rekenen? Ik twijfel omdat je ook voor je menstruatie al met de pil kunt starten. (,mits je m in huis hebt, natuurlijk)