1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ja, stom genoeg omdat ze dat nu eenmaal altijd doen. Dat hebben ze in november ook al gedaan en ik heb geen afwijkingen of iets dat het ineens niet goed zou zijn. Dus ik hoop dat ik de tijd evengoed kan benutten door alvast vooruit te vragen op 4 maart. Proberen alvast vragen te stellen. 

Lotjejansen, grappig ja we lopen gelijk op!
Ik ben na 1,5 week prikken bijna 2 kilo aangekomen! Daar baal ik flink van, maar ja ik ben de afgelopen week lief voor mijzelf geweest en lekker gesnoept. En ik kom nauwelijks buiten, behalve om naar werk en supermarkt te gaan. Dus al met al heb ik veel te weinig beweging voor de hoeveelheid calorien die ik naar binnen werk. Ik ga proberen om deze week wat meer op te letten.
Mijn buik lijkt daarnaast op een gatenkaas, inmiddels al 13 prikjes gehad en dus 13 puntjes zichtbaar. Gisteren dus begonnen met de Fostimon. Ik was er toch weer een beetje emotioneel van. Ik ben een beetje bang dat er toch weer een cyste ontstaat of dat een van de eierstokken achter de baarmoeder gaat liggen. Kortom, ik ben bang dat t allemaal op niets uitloopt. De Mr riep blij dat de Fostimon er veel makkelijker in ging, maar ik voelde de naald toch meer dan die van de Decapeptyl!

Ah ja echt goed voor te stellen dat nu je echt hormonen begint te spuiten, ook even denkt aan wat niet goed kan gaan. Het is ook gewoon best wel onvoorspelbaar!
Fostimon is voor mij een nieuw merk, niet eerder gehoord.
Merk hier al direct zo'n soort loomheid van de hormonen. Kilo's gaan echt sneller hè nu! Gaan er ook snel wel weer af daar na ?(behalve als je zwanger raakt ????)

Ik las het begin van het andere draadje terug en hopelijk gaat het nu eindelijk tot iets leiden Lapjesendraadjes. Al lang bezig voor jullie wens en wat is het jullie gegund!

Fostimon is hetzelfde hormoon als Menopur, alleen een hogere dosis. Ik had vanmiddag ook een wegtrekker op het werk lotjejansen, ik kon mijn ogen bijna niet open houden! Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat! Ik werk 4 dagen in de week dus ik moet het nog 2 dagen volhouden voordat ik weer drie dagen op de bank kan hangen hahaha
Dank je Knuffeltjeee! Ik hoop ook dat t snel mag lukken! Jij hebt morgen je afspraak staan, toch? Spannend!

Goedemorgen dames, helaas was mijn zwangerschapstest van vanmorgen weer omo wit. Dus ik ga dit eerst even verwerken want het is toch weer een flinke klap aangezien de rest van de poging zo goed ging, maar dus niet tot een goed resultaat heeft geleidt. 
Voor iedereen die bezig is, heel veel succes en hou de moed erin, want we doen dit niet voor niks, het kan echt gewoon lukken! 

Brabandse oh nee wat een enorme tegenvaller. Ik had zo goede hoop hier een goed bericht van je te lezen deze week. Neem inderdaad even alle tijd om het te verwerken en hopelijk is jullie volgende terugplaatsing wel met goed resultaat, maar dat is voor een volgende keer. Het gaat zeker lukken! Houd moed en vertrouwen!
Lapjesendraadjes en Lotjejansen Ik was bijna 5 kilo aangekomen met het prikken! En ik sporte gewoon en liep elke dag een paar keer met de hond een rondje. Na de punctie gingen er gelukkig al heel snel weer een paar kilo af, maar die laatste heb ik helaas toch vast gehouden en nu is daar weer 1,5 kilo bijgekomen door de kleine spruit haha. Maar die kilo's zijn het helemaal waard:) Ik had overigens ook echt een beetje zo'n zwembandje met die laatste dagen prikken. En die moeheid ja ook zeer herkenbaar als je dan zwanger bent wordt die alleen maar erger haha. Hopelijk allebei goede echo's en mooie resultaten!
mttm is het al zeker dat je tp donderdag is? hopelijk is de pijn allemaal al een stuk beter en gaat alles helemaal goed. Het niet mogen sporten enz is inderdaad even vervelend, maar het is allemaal voor een goed doel. Heel veel succes met de tp alvast!
Carolinerkj Ja gaat goed. Ik moet zeggen dat de kwaaltjes mij nog steeds meevallen. Wel nog steeds erg moe, maar dat neem ik voor lief. Misselijkheid valt over het algemeen heel erg mee. Als ik er last van heb is dat met name omdat ik te lang niets gegeten heb of savonds dat er maagzuur naar boven komt. Fijn dat het voor jou nu ook allemaal dichterbij komt om te beginnen. 
Knuffeltjeee voor jou komt het nu ook steeds dichterbij, voor je het weet is het 4 maart!

Net weer thuis en yes! We mogen dan ergens in maart beginnen met prikken!! Echo was natuurlijk gewoon goed. Alleen deze arts was niet zo handig met de echo dus links moest haar collega zoeken... Die had m dus zelfs zonder in te zoomen.... En yes ik mag beginnen met de pil. Alleen ik wist niet welke ik in het verleden heb geslikt. Dat bleek de mycrogynon 50 te zijn, ivm mijn anti epileptica. Die andere zijn te licht. Was voor de 30 aangevraagd. Die geannuleerd. Nu dus zorgen voor 13 februari aan de pil te komen... Want slikken toch op je eerste menstruatiedag? Ik was ergens 21 dat ik begon met slikken, tm 2018, weet ik veel hoe dat nu werkte. Gedoe. Kl* huisarts. Deed heel moeilijk. Belt pas morgen. Ik ga toch echt geeen vrij nemen om zoiets simpels als een recept voor de pil. Geef gewoon zo'n doosje, klaar... Vanmiddag maar weer amc bellen.  Stom ook hoe mijn hoofd werkt... Vandaag dus niets spannends, nog niets gestart. Hoofd vannacht, ik vind het wel spannend! Ik ben wakker! Het wordt pas spannend als we 4 maart de prikinstructies hebben gehad en de spullen mee. 

? Dus, stel nou dat ik 13 februari ongesteld moet worden, en ik slik dan de pil. Dan kan er toch om en nabij 13 maart begonnen worden met prikken? En als dan alles mee zit ergens april de generale repetitie en als het echt allemaal wil april punctie en eerste ronde/terugplaatsing? Toch? Of reken ik verkeerd? Want de pil toch het beste als mijn menstruatie doorbreekt, en niet al eerder, ivm het rekenen?  Ik twijfel omdat je ook voor je menstruatie al met de pil kunt starten. (,mits je m in huis hebt, natuurlijk)

Terug
Bovenaan