1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Knuffeltjeee ah nu snap ik je! Ja het komt dus weleens voor dat er te weinig te oogsten valt. Maar ik gellof dat t vaker welndan niet door gaat hoor!
Ik ben mijn eerste stimulatiepoging niets aangekomen. Maar goed, het was toen zomer en we mochten meer. Ik bewoog toen lekker. Nu met de lockdown doe ik geen bal, plus ik ben bang om juist nu ziek te worden. Volgens de Mr was ik de vorige keer ook wat moe en had ik af en toe hoofdpijn, maar nu is het erger

Morgen weer de pil in huis. Wat is nou wijsheid? Pas slikken op de eerste dag van de eerstvolgende menstruatie? Dat is volgende week zondag hoop ik. Want als ik morgen al begin heb ik kans op doorbraakbloedingen en schop ik dan niet juist alles in de war? Niet beter het laten aansluiten op mijn huidige cyclus? En wat is nou de eerste dag? Pas bij helderrood bloed toch?

Ik begon met de pil op dat 3 van menstruatie dacht ik. Denk dat wij er in jouw geval weinig over kunnen zeggen en je kliniek antwoorden kan geven? Het is soms wel gedoe dit alles hè!! Good luck ?

Bedankt voor jullie medeleven dames. We zitten met z'n allen ook in zo'n zware situatie helaas. Ik voel me nog steeds raar. Ondanks dat ik echt al veel bloed ben verloren heb ik nog steeds last van klachten die ik normaal dus niet heb zoals gevoelig rondom mijn navel en misselijkheid. Dus ik weet het echt niet meer, dus tijd zal het leren. Helaas pas over een maand een evaluatie gesprek, dus het schiet niet op, want ik ga er vanuit dat er nu daarna onderzoek gedaan gaat worden, dus voorlopig zie ik het weer niet gebeuren dat ik een nieuwe terugplaatsing heb ergens in de komende maanden. 
Mttm, hopelijk is je terugplaatsing goed gegaan en is het wachten weer begonnen. 
Ik las wat over aankomen tijdens een poging, dat heb ik ook, maar dat heb ik tijdens mijn cyclus eigenlijk ook altijd wel wat. Door de hormonen is het ook niet meer dan normaal dat je wat aan komt, is mij verteld. Zolang het maar niet boven de 5 kg verschil kwam dacht ik. 

Lapjesendraadjes, vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Hopelijk neemt het snel weer af. Is de punctie op dinsdag definitief? Dan kun je ook bijna gaan aftellen naar de laatste spuit. Succes en sterkte nog de laatste dagen!
Lotjejansen, ik herken je gevoel wel. Je probeert positief te blijven, maar soms zakt je de moed in de schoenen. Zeker als je andere mensen hoort klagen over een zwangerschap of zwanger worden en als ze dan het verhaal vertellen dat je denkt: is dit alles? Heb je al een beetje zicht op een eventuele punctie of zit ik nu even helemaal mis?
Brabandse, het blijft rot. Zeker doordat je er zelf niets aan kunt doen. Wel balen dat je pas over een tijdje terug kunt. Wat voor een onderzoeken gaan ze doen?
De terugplaatsing gisteren is goed gegaan. Ik vond het fascinerend om te zien hoe ze het deden. We hadden in ieder geval een eitje van topkwaliteit, oftewel 4aa. Nu is het vooral afwachten en mezelf niet gek maken. Op dit moment probeer ik vooral niet bij alles wat ik doe te denken: kan/mag dit eigenlijk wel? Vandaag een beetje moe en lichte hoofdpijn, maar ik denk dat het van alle spanning de afgelopen tijd komt.
Zet 'm op meiden!

Fijn dat de terugplaatsing gelukt is mttm! 4aa klinkt heel goed! Nu dus hard duimen!!
Ik denk dat ik op dinsdag hoor wanneer de punctie is. Ik gok zelf op vrijdag. Dat zou goed uitkomen, want dan hoef ik geen vrij te nemen hahaha. Gisteren ging t redelijk, door veel water te drinken heb ik de hoofdpijn weg weten te houden. 
Ik ga vandaag maar eens het laatste babycadeautje voor mijn zusje maken, denk ik. Die verveelt zich dood nu ze met verlof is. Zij heeft echt wel laten merken dat een zwangerschap niet altijd regenbogen en eenhoorns is. Ik ergerde mij daar eerst een beetje aan, maar ik heb een artikel gelezen over dat vrouwen die in een lang medisch traject hebben gezeten, zwangerschap vaak idealiseren en dan zelf niet durven klagen. Terwijl het heel normaal is. Dus dat gaf ruimte in mijn hoofd en meer begrip. 

Terug
Bovenaan