1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hai meiden,  het was wat stiller vanaf mijn kant veel werken en in de avond ben ik zo moe dat ik er vroeg in lig.  Misschien toch ook wel van de hormonen geen idee.. 
Ik ben nog steeds decetapyl aan t spuiten al weer bijna twee weken en wacht nu op de bloeding na t stoppen met de primolut nu dag 4 heb wel regelmatig krampen maar nog niks te zien.. als het maar wel zelf op gang komt ! Ben een beetje ongeduldig haha wil verder naar de volgende stap. Ik heb trouwens ook wel meer hoofdpijn ook op dagen als ik genoeg drink maar niet heel pijnlijk eerder een beetje zeurend zeg maar. 
Brabandse, wat een rot nieuws zeg dat het niet is gelukt echt heel verdrietig!!! En ook vervelend als je je dan nu nog zo anders voelt, misschien nog van de medicatie? Wat lang wachten ook tot het evaluatie gesprek zeg!! Je moet al steeds zoveel geduld hebben. Sterkte hoor met alles en hou vol!! 
Lapjesendraadjes, jeetje bij jou is de punctie dus al bijna in beeld? Volgende wk als ik het goed begrijp?? Spannend zeg!!! Voor mn gevoel wel snel gegaan? Wel vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Maar inderdaad als je straks de laatste prik zet dan trekt het hopelijk snel weg. 
Mttm, dat klinkt goed zo'n eitje van top kwaliteit dat geeft wel hoop denk ik? Je heb dit gedeelte achter de rug! Nu de wachtweken. Heb je nog wel wat dingen gepland staan ter afleiding? En moet je zelf na 14 dagen testen of bloed prikken in het zh? Zet hem op en sterkte met het wachten! Hopelijk heb je straks goed nieuws geeft ons allemaal weer goede hoop dan. 

SuusX, fijn dat je menstruatie is begonnen. Moet je nu andere hormonen gaan spuiten of wachten op de uitgangsecho? Je zit dan namelijk al op dag 4.
De kwaliteit van de cystoblast geeft een beetje hoop voor de innesteling, maar het  kan net zo goed misgaan. We proberen van het positieve uit te gaan, maar wel steeds met een beschermend randje. Ik moet gewoon thuis een test doen en dan contact opnemen met de kliniek. 

Mttm, ja begrijpelijk wel positief er in gaan maar ook rekening houden met het andere stukje zelf bescherming natuurlijk. Bij mij in het zh doen ze na 12 dagen een bloedtest scheelt toch weer 2 dagen wachten ?
Ik hoor maandag pas wanneer ik mag starten met de gonal f hopelijk die avond meteen. 

Ah top Suusx!! Maandag aan de slag met de gonalf hopelijk! 
En mtmm wat fijn dat er een mooie is teruggeplaatst. Nu 2 weken wat bijkomen en who knows ???
Hier maandag de eerste echo na 7 dagen gonalf, ben benieuwd! Vorige keer op dag16 de punctie dus ik hou rekening dat het nog even duurt. Het was alsof ik beetje aanvoelde wat ik zei over andere mensen van de week, vandaag vertelde goede vriendin dat ze zwanger is geworden in ronde 1. Het is haar zo gegund en ook zo pijnlijk tegelijk. 

SuusX, bedoel je 12 dagen na de terugplaatsing of na de punctie? Bij mij is het de 16de dag na de punctie. Dus hoelang je moet wachten ligt aan de dag van terugplaatsen.
Dan ben ik eens benieuwd maandag. Ik ben even aan het twijfelen. Ga je voor IUI of ivf?
Lotjejansen, succes maandag. Iets langer doorgaan hoeft niet erg te zijn. Als er maar mooie follikels komen.
Ik snap je opmerking over de zwangerschap van je vriendin. Je gunt het haar zeker, maar het doet ook enorm pijn. Sterkte!

Whoopwhoop SuusX, wat fijn dat je nu snel met de GonalF kunt beginnen!
Klote he, Lotjejansen. Je bent blij, maar tegelijkertijd kun je wel gillen! Ik hoop dat je niet al te lang door hoeft te prikken.
Ik heb geen idee wanneer ik moet testen. Ik bedoel, het staat in mijn papieren hoor, maar ik ben er nog niet mee bezig. Gisteren zat ik op de wc (LOL ik heb de meest rare en geniale gedachten op de wc hahahaha) en toen bedacht ik mij dat ik misschien eind deze maand niet ongesteld ben. En ik kan me dat gewoon niet voorstellen! Ik heb hoop dat dit gaat werken, maar toch durf ik niet echt te hopen. Begrijpen jullie dat?

Lotjejansen voor jou ook spannend maandag! Hopelijk zijn de eitjes al mooi aan het groeien en kan je zo doorgaan! Wat blijft dat toch lastig he anderen die over zwanger worden praten en het hun allemaal zo makkelijk lijkt af te gaan. Mijn beste vriendin heeft nu twee Kids en jongste is net 3 maanden en ze hebben t nu soms al over een derde... zucht.. 
Mttm, wij doen ook ivf, ik las het toen in de papieren dat ze 12 dagen na terug plaatsing dus al een bloed test doen.. apart he. Heb t ook nagevraagd bij de verpleegkundige en die beaamde het. 
Lapjesendraadjes haha herkenbaar die gedachtes op de wc ! Hoop het zo voor je dat je inderdaad geen menstruatie krijgt deze maand en dan 9 maanden lang niet!! 
Ik ben zeker de enige die al een kindje heeft hier he? In mijn omgeving krijg ik zo vaak vragende gezichten van huh je hebt 1 kind via de natuurlijke weg en een tweede lukt niet dat hoor je blijkbaar niet heel vaak. 

Terug
Bovenaan