1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

SuusX, dan is de wachttijd ongeveer gelijk. Als ik de dag van terugplaatsing meetel, mag ik de twaalfde dag na terugplaatsing testen. Meestal zijn mensen inderdaad verbaasd als het eerste kindje wel op de natuurlijke manier is gelukt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook pas ging begrijpen toen ik meer over het hele proces ging lezen.
Lapjesendraadjes, ik hoop zeker dat we deze maand niet ongesteld worden??

Even een vraagje. Ik heb donderdag een verse terugplaatsing gehad. Ik wil vandaag eigenlijk even naar buiten om te wandelen. Zouden jullie dat doen met dit koude weer? 

Wandelen juist goed voor de doorbloeding, doen:) daarna kruik op je voeten en lichaam weer warm. Geniet er van!
Hier benieuwd of ik morgen de weg op kan voor echo!

Wat leuk Suusx dat jullie al een kind hebben, hoe oud is hij/zij? Ik ken wel voorbeelden in mijn omgeving waarbij ook de 2e 'onverklaarbaar' niet kwam (En wie weet nog komt :)

Lapjesendraadjes gek idee om deze maand echt een kans te hebben hè!! Onvoorspelbaar en spannend. Zou geweldig zijn als het mag lukken ?

Ja, is echt een raar idee Lotjejansen! Ik kan het mij bijna nog niet voorstellen. Ik hoop toch zo dat t gaat lukken!! Ik heb sterk t gevoel dat als dit lukt, ook andere dingen in mijn leven weer de goede kant op zullen gaan. 

Ah ja herkenbaar, een zwangerschap brengt ook bepaalde energie en doel en leven met zich mee voor jezelf en je omgeving!
Dat tussen hoop en vrees zijn hierin ervaar ik ook echt als het zwaarste. 
Veeel geluk en vruchtbaarheid jouw kant op en die van de andere vrouwen hier ????

Terug
Bovenaan