1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik had zelf ook al besloten om het gewoon te doen. Dit weer hebben we niet heel vaak en ik hou van wintersport. Dat is dit jaar niet mogelijk dus sneeuw in eigen land is een klein cadeautje. Het was dus heerlijk. Daarna een lekker warme douche genomen en een warm kopje chocolademelk. Mocht het deze ronde niet lukken, heb ik vandaag in ieder geval een heerlijke dag gehad. 

Lotjejansen, ik hoop dat jouw echo gewoon doorgaat. Zeker nu je aan het begin staat van een nieuwe ronde.
Lapjesendraadjes, je gevoel is heel herkenbaar. Ik hoop dat het voor jou een mooie maand mag zijn. 

Lotjejansen, bedankt! Ze wordt alweer 3 volgende maand. Vind het soms wel lastig naar jullie allemaal toe dat ik al het geluk heb met al 1 kind.
Ik morgen ook de echo spannend met dit weer he haha. Ik moest er vanmorgen vroeg al doorheen om te werken. Maar het was te doen heel langzaam rijden. 
Mttm, goed dat je bent gaan wandelen! Kan zeker geen kwaad het koude weer hoor. Lekker van genieten juist. 

Ik laat mij morgenochtend vroeg brengen met de auto voor de echo.
Lotjejansen hoe is het met jou. Merk je al wat? Ik heb echt een permanent vol gevoel in mijn buik. 
Hoe was jouw echo SuusX?

Groot gelijk lapjesendraadjes!! Ik ben er gelukkig gekomen niet met eigen auto want die was helemaal ingesneeuwd dus naar mn moeder gelopen en die auto gepakt op de grote wegen ging t gelukkig wel!
De echo was keurig dus morgen beginnen met de gonal f. En dan volgende wk dinsdag weer een echo. Is dat altijd een week tot de volgende echo? Ik dacht dat je veel vaker heen moest ben al lang blij haha. 
Is dat erg vervelend dat volle gevoel lapjesendraadjes of is het te doen? Ben benieuwd hoe jouw echo was lotjejansen!

Meestal is het aan het begin en rond dag 9/10 een echo. En als je op dag 9/10 nog onvoldoende groei hebt of het is nog klein dan wellicht daarna nog 1 of 2x. Het valt inderdaad wel mee!
Het is nog best te doen hoor, het geeft alleen het gevoel alsof ik niet voluit kan buikademen. Alsof ik er geen ruimte voor heb om mijn buik verder uit te zetten. Het is oncomfortabel maar niet pijnlijk.
Ik ben verder niets meer aangekomen dus dat is wel een opluchting.

Oke bedankt dan weet ik waar ik aan toe ben! Dat klinkt wel apart dat gevoel maar gelukkig dan geen pijn en dat je niet meer bent aangekomen! 
Wanneer heb jij nu weer een afspraak in het zh?

Hallo hallo ja ik merk wel wat, wat lichte pijn soms! Het rommelt zegmaar daar. De eitjes groeiden nog niet zo hard zagen we bij de echo, donderdag weer komen! Spannend en leuk lapjesendraadjes morgen:)  Suusx wat mooi dat je kan starten! Bij mij zat er ook een week tussen 1e en 2e echo ?

Terug
Bovenaan