1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hoi eindelijk kunnen wij ook beginnen moet nu wachten om mijn menstruatie en dan op dag drie beginnen met de pil en 13 maart beginnen met decapeptyl spuiten en dan 25 maart eerste echo tot zover eerst rest zit nog niet helemaal in mijn hoofd weet alleen dat wk14 een punctie geplant staat dat kan nog een beetje schuiven maar dat ligt aan hoe snel ze groeien  eerst beetje teleurgesteld want het leek een eeuwigheid 13 maart masr is 4 week dus valt mee en zolang moet het ook ongeveer zijn als het goed stopgezet kan worden had het zh al gebeld of het eerder kon maar kwam erachter dat het toch korter was dan ik dacht dus laat de menstruatie maar komen heb nl al wat afscheiding wat altijd voorteken is van de ongi helaas had tot vanochtend goede hoop was dag 28 vd cyclus en 15 dagen na de piek  maar vanmiddag begon de afscheiding te komen dus denk dat ik morgen ongi word 

SuusX fijn he die dunnere naaldjes! Blijf veel water drinken hoor!! En als je echt hoofdpijn hebt dan mag je twee paracetamol in 1x in nemen. Bij mij hielp dat gisteren niet (had teveel heen en weer gehold, was s avonds volledig gesloopt en mijn hoofd kon niet meer), maar op andere hoofdpijndagen heeft dat wel geholpen.
Brabandse wat goed dat je nieuwe onderzoeken krijgt! Ik blijf het bijzonder vinden dat die onderzoeken die je noemt niet standaard zijn bij een ivf/icsi-traject. Ze zullen misschien wel duur zijn, maar ik denk dat ze heel veel onnodig leed en onzekerheid kunnen voorkomen!
Mttm, zo sta ik er ook in. De punctie gaat gewoon lukken! Wat lastig zeg, die signalen. Je zou toch eigenlijk de hele tijd willen slapen om zo de weken door te komen. Gewoon wakker worden op de testdatum.

Knuffeltjee
Weet niet precies waarom masr ik denk dat dan de cyclus bijna afgelopen is bij mij en ze gaan het helemaal stil.leggen zodat ik in de overgang kom en dan nemen ze mijn cyclus helemaal over moet ik beginnen met decapeptyl spuiten en daarna menopur en nog pillen die vaginaal moeten maar dat zeggen ze dan wanneer ik wat moet doen we zien het wel heb er wel vertrouwen 
We zitten wel dicht bij elkaar allemaal met de behandeling volgens mij 
Succes lapjesendraadjes morgen dan moet je weer naar het ziekenhuis toch?

Mttm, vreselijk lijkt me die wachtweken volgens mij is dat een traject nog zwaarder dan normaal na de eisprong zeg maar. Maar je kan het ook proberen te zien als de ontspan weken even geen prikken en echo's enzo. Dat las ik laatst ergens dat iemand er zo in stond haha wel heel knap. Sterkte hoor met wachten, hoe lang nog?  Ik moet de decetapyl ook nog blijven spuiten ja. 
Carolinekj, wat fijn dat het bij jullie nu ook concreet is. Spannend hoor!! Voor je het weet is het zover zal je zien. Hopelijk breekt je menstruatie snel door. Wel apart dat ze al zoveel datums hebben kunnen noemen. Weet je wel een beetje waar je aan toe bent. Maar kan natuurlijk altijd nog wat veranderen. 
Brabandse, goed dat je er achteraan hebt gezeten zeg!! Knap van je! Wel spannend weer die onderzoeken. Hoe gaat het nu verder met je? 

Terug
Bovenaan