1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hier de menstruatie doorgebroken en ik ben eigenlijk wel blij nu kunnen we ons richten op de ivf vanaf zaterdag weer beginnen met de pil wel raar na bijna 2 jaar niks te hebben geslikt 
En idd vond het ook wel vreemd dat ze de punctie datum ook al wisten ongeveer ik had ook even gebeld om meer duidelijkheid maar dit was ook om niet teveel mensen tegelijk naar het zh te krijgen en dat de zorg het niet aan kan dus die datums is ook wel een beetje eigen belang maar ik mag niet klagen bij een kliniek waar ik eerst heen zou gaan omdst het eerst beetje raar ging dat het zh ons niet meer wilde helpen daar kon ik 16 maart pas heen voor intake dus dan zijn we nu al een maand eerder maar ja geduld raakt een beetje op en ik ben ook 41 dus niet heel veel tijd meer maar we gaan er nog steeds voor was eerst meer mee bezig met de leeftijd maar  nu hoop je alleen dat het nog lukt 

??? ik heb zaterdag de punctie! Vandaag waren er een aantal follikels niet verder gegroeid, maar ze mikken op 6 of 7 rijpe. Ik moet wel helemaal in mijn eentje naar de punctie, de Mr moet tegelijkertijd zijn ding doen en mag vanwege de kou dan wel binnen op mij wachten. Meiden, ik ben zo blij dat ik mag!! Vanavond de laatste prik!!

Wat goeeeed lapjesendraadjes! Heel fijn joh en over twee dagen al! Perfect in het weekend :) vanavond dus de pregnyl?
Hier is de poging helaas afgebroken. De gyn vond de 'oogst'tegenvallen en had achteraf gewild dat ik hogere dosering gonal f had genomen. konden ze niet weten want vorige keer ging wel heel goed met 150. Onvoorspelbaar. Over 3 weken weer komen en opnieuw beginnen 

Jeeej wat een super nieuws lapjesendraadjes!!! En heerlijk de laatste prik vanavond! Een mooi aantal toch! Ga heel hard duimen dat er mooie eitjes gehaald gaan worden en daarna mooie embryo's.  Wel balen dat je man er niet bij mag zijn..
Ohnee lotjejansen wat een enorme tegenvaller zeg! Bij de vorige echo was het aantal wel goed toch? Ben je er verdrietig van?? Lijkt me zo enorm balen al het prikken voor niks geweest.. sterkte hoor dikke virtuele knuffel! Ik spuit zelf ook 150 eenheden..hopelijk is t bij mij wel genoeg want het zegt dus niet zoveel bij de volgende echo

[quote quote=10408595] ik heb zaterdag de punctie! Vandaag waren er een aantal follikels niet verder gegroeid, maar ze mikken op 6 of 7 rijpe. Ik moet wel helemaal in mijn eentje naar de punctie, de Mr moet tegelijkertijd zijn ding doen en mag vanwege de kou dan wel binnen op mij wachten. Meiden, ik ben zo blij dat ik mag!! Vanavond de laatste prik!![/quote]
Oee spannend!! ??? Zo moet het bij ons ook hoor, ook ieder ons eigen ding doen... Hopen op een goede opbrengst!! ???

[quote quote=10408601]Wat goeeeed lapjesendraadjes! Heel fijn joh en over twee dagen al! Perfect in het weekend vanavond dus de pregnyl? Hier is de poging helaas afgebroken. De gyn vond de ‘oogst’tegenvallen en had achteraf gewild dat ik hogere dosering gonal f had genomen. konden ze niet weten want vorige keer ging wel heel goed met 150. Onvoorspelbaar. Over 3 weken weer komen en opnieuw beginnen[/quote]
Ahh shit ? Dikke knuffel

Ahhh Lotjejansen, wat onwijs balen!!! Bizar dat t deze keer dus minder heeft opgebracht dan de vorige keer! Ik hoop toch zo dat je de volgende keer een mega-opbrengst hebt!!!
Ik ben nu aan het koelen, over 10 minuten de Ovitrelle! De Decapeptyl heb ik een uur geleden gehad.
Ik baal enorm dat de Mr niet mee mag. Hij is al drie dagen in een shitbui, komt waarschijnlijk omdat ik vandaag door een man onderzocht werd. Hij heeft iets tegen mannelijk gynaecologen. Dus hij negeert mij al drie dagen, hij prikt mij wel maar er kan geen boe of bah vanaf en in bed ligt hij ver van mij vandaan. Ik kook van binnen, ik ga niet voor mijn plezier naar de kliniek dat komt door hem, hij heeft slechte zwemmers!! Ik denk nooit zo over hem, maar ben zo kwaad!! Ik had daarom graag gewild dat hij naast mij mocht zitten en zou zien hoe zo'n punctie nou eigenlijk echt is. Nu komt het waarschijnlijk vanavond of morgenavond tot een knallende ruzie

Aww Lapjesendraadjes, is jouw vent ook zo'n binnenvetter? Die van mij wel, en dan moet ik het ook weleens ontgelden om niets. Snel elkaar een dikke knuffel geven hoor, jullie hebben elkaar hard nodig. Bij hem speelt er natuurlijk ook heel veel door zijn hoofd. Alleen dit is natuurlijk niet de oplossing. Dikke knuffel. ?

Terug
Bovenaan