1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh balen lotjejansen nu moet je weer opnieuw beginnen je wat vinden ze dan een slechte oogst ? Breek je nu die eitjes weer af dus zo zonde 
Wat een super nieuws lapjesendraadjes En al zo snel hoop zo op een veel goed bevruchtingen voor jullie dat is jullie na al  het lange wachten wel gegund je wel heel veel geduld moeten hebben wel stom dat je vriend zo raar reageerd maar misschien is het ook wel een beetje de zenuwen dat het nu echt gaat gebeuren wel.jammer dat  hij.er niet bij mag zijn bij ons mag hij wel mee en ook bij de eerste echo ook  rest moet ik alleen doen maar dat vind ik niet zo erg 
Ga voor jullie duimen dat het een goede oogst word  lapjesendraadjes en over 3 week hopelijk ook meer follikels bij jou lotjejansen ??????????????
Ik begin zaterdag met de pil ook zo'n tegenstrijdig gevoel bent be of om kinderen te krijgen begin je met de pil?????

Mttm spannend hé die wachtweken. Dan zegt men je moet er niet te veel mee bezig zijn, maar dat gaat dus echt niet. Alles wat je voelt wekt een emotie op. Maar blijf geloven in dat het gaat lukken, ik duim in elk geval voor je!
Carolinekj alvast heel veel succes. Wel apart dat je al precies weet wanneer dingen gedaan gaan worden. Bij mij was dat toch een beetje afhankelijk van hoe mijn lichaam reageerde. 
Lapjesendraadjes heel veel succes morgen! Wel balen dat je vent zo reageert. Dit zijn echt trajecten die je samen moet doen. In nl zat mijn vent er telkens bij en dat vond ik erg fijn. De laatste keer in Duitsland niet vanwege de corona en ik miste hem wel degelijk. Hopelijk kunnen jullie het toch uitspreken met elkaar, want je zult nog veel vaker gezien gaan worden door de gynaecoloog.
Wat betreft mijn onderzoeken, ik vind dat ook raar. Maar misschien omdat de onderzoeken toch kostbaar zijn dat ze het eerst zonder proberen. Maar gezien dat deze poging van ons ondanks dat alles zo top ging niet positief afgesloten kon worden, wil ik het zeker weten dat er niks mis is met mij. 
Suusx met mij gaat het eigenlijk wel goed. Want ondanks dat ik niet zwanger ben nu, zijn we nog nooit zover gekomen. Dus nu wachten tot de onderzoeken en de uitslagen daarvan een dan kunnen we verder voor onze cryo's.
Lotjejansen oh wat balen dat deze poging is gestaakt. Maar liever dit dan een poging waar maar een eitje gevonden wordt. Dat is nog zuurder. Hopelijk gaat de volgende poging beter! 

Er werd vanochtend zowaar spontaan iets tegen mij gezegd. Ik denk dat t inderdaad de zenuwen zijn, maar dan nog is t niet ok om je zo te gedragen. Mijn jongste stiefdochter heeft m gisterenavond ook aangesproken op zijn gedrag en de oudste (verstandelijk gehandicapt) keek m heel strak aan. Hij was tegen hen ook strontchagrijnig. Hahaha, topmeiden! Heb hem een paar keer gezegd dat ik echt niet leuk vind dat hij er niet bij mag zijn, nu moet ik mijzelf kalm houden. 
Heb vandaag het hele huis schoon gemaakt en zonet een lang bad genomen ter ontspanning. Ik ben er helemaal klaar voor

Knap hoe je voor jezelf blijft zorgen lapjesendraadjes, ook al maakt je man het je nu niet makkelijk. Het is ook best veel allemaal, voor beiden, waarvoor is hij zo gevoelig als het gaat om mannelijke gynaecoloog? Nou jullie vinden elkaar vast weer en anders dwingen zn dochters hem wel ?? hou je taai en heel veel goeds morgen en mooie rijpe eitjes ?

Misschien omdat zijn moeder vroeger onnodig vaak is onderzocht door mannelijke gynaecologen en zijn ouders daar vaak ruzie over hadden? Het is zijn eigen onzekerheid en ik ga daar niet onder lijden heb ik besloten. Hij komt er over een poosje wel op terug, weet ik uit ervaring. Tot die tijd laat ik m in zijn sop gaar koken en zorg ik voor mijzelf.

Heel veel succes morgen lapjesendraadjes!! Ga heel hard voor jullie duimen dat het een mooie opbrengst wordt!! Hoop dat de punctie een beetje mee gaat vallen ook zonder je partner.  Zet hem op!
Brabandse, knap dat je er zo in staat en wel weer positief naar de toekomst kijkt! 
Ik merk nog niks van de gonal f, dan denk ik ook meteen is de dosis wel hoog genoeg haha. Dinsdag de echo dus dan zal ik het wel horen lijkt me. Ben zo benieuwd hoe t er van binnen allemaal aan toe gaat nu ? de hoofdpijn is trouwens wel minder!

Lapjesendraadjes, heel jammer dat je partner niet mee naar binnen mag. Zeker bij zo een ingreep zou dat fijn zijn. Soms vind ik het toch apart dat ze het overal anders doen of heeft het nu echt met Corona te maken? Vervelend dat jullie net nu een botsing hebben. Hopelijk snapt hij dat je morgen zijn steun hard nodig hebt. Heel veel succes en sterkte morgen! Op naar een mooie opbrengst!
Lotjejansen, wat balen dat je moest stoppen. Hadden ze de dosering bij de eerste keer niet verhoogd toen ze zagen dat het niet zo hard ging? Bij mij deden ze dat wel en had dat geholpen. Misschien iets om te onthouden voor de volgende keer. Ik hoop voor je dat de weken snel voorbij gaan. Sterkte!
SuusX, wat bedoel je met nog niets merken? Op af en toe een beetje last van een bijwerking na, merkte ik ook niks. Alleen toen er echt meerdere follikels behoorlijk waren gegroeid en ik bijna voor de punctie zat, werd het gevoelig. Ik hoop in ieder geval voor je dat ze mooi groeien. Succes!
Brabandse, goed dat je door blijft gaan. Voor jou was het dan ook wel pittig bij de punctie. In een vreemd land en dan ook nog zonder partner. Heb je toch maar even gedaan. Hopelijk word je iets wijzer van de onderzoeken of nog beter, de volgende keer lukt het 'gewoon'.
Tot nu toe ging me het wachten best wel goed af. Mijn darmen zijn ook weer actiever, dus het onprettige gevoel is minder. Alleen vandaag niet zo mijn dag. Ik had afgelopen nacht gedroomd dat we geen zwangerschapstest moesten doen, maar naar de kliniek moesten om te laten controleren of alles goed was gegaan. Jullie raden het al: dat was het niet. Toen gebeurden/deden ze allemaal rare dingen, die alleen in een droom gebeuren en nergens op sloegen. Uiteindelijk dus behoorlijk slecht geslapen en een beetje met een vervelend gevoel opgestaan. Gaandeweg de dag kreeg ik dus ook nog het idee dat ik menstruatiesymptomen kreeg: beter naar het toilet kunnen, honger hebben en dat soort zaken. Gelukkig gaat het nu weer iets beter. Nog even de spanning weerstaan.
Sorry als ik op iemand ben vergeten te reageren.

Terug
Bovenaan