1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ben benieuwd Suusx wat de gonalf doet, vast meer dan je denkt:)
Mtmm oh dromen kunnen zo'n gek gevoel geven daarna he! Nog even volhouden en dan duidelijkheid ?
Brabandse wat een fijn idee dat er cryos op jullie liggen te wachten ?
Lapjesendraadjes vandaag de dag, op een goede punctie en daar na fijn uitrusten. Sterkte!!

En caroline vandaag start met de pil!! De eerste stap gezet dan gaat het snel!
Knuffeltjeee hoe is het ermee, jij had toch ook iets met datum 4 maart? Hier toevallig ook, dan weer uitgangsecho.

Hoi hoi
Nou lapjesendraadjes het is jullie dag vandaag hoe is het gegaan ben zo blij voor jullie zoveel tegenslagen gehad en dan mag je eindelijk beginnen zien ze een poliep in de baarmoeder dan zakt je moed ook  wel lijkt me gelukkig zit het niet in de weg voor de punctie en tp hoe is het verder gegaan vandaag?
Hoe gaat het met jou lotjejansen? Al weer nieuws over de behandeling
Andere dames die ik vergeten ben hoe gaat het bij jullie ik kan niet alles bij houden steeds terug kijken wel verhaal bij wie hoort 
Hier vandaag weer aan de pil zo raar na 2 jaar weer en tegen je gevoel in maar de eerste stap is gezet heb vanmorgen toch nog een test gedaan wilde zeker weten dat ik niet zwanger was ?? en was negatief wat ik wel wist natuurlijk maar toch 
Volgende week maandag al de decapeptyl halen dus heb wel het gevoel dat er weer wat gedaan word ben dit ook niet gewent met iui werd ik ongi moest ik de derde dag voor  echo en dan gelijk menopur spuiten week later terug en dan peptyl spuiten en 2 dagen later de inseminatie dus dit duurt voor mij heel lang wat eigenlijk helemaal niet zo is maar gaan er met frisse moed weer tegen aan wel vertrouwen in fijn ziekenhuis ook al begon het niet echt goed na het telefoontje vooraf aan de intake maar dat hebben ze weer goed gemaakt na de intake

Het zit er op en het is goed gegaan! Ik heb dankzij de pijnstilling incl morfine en het kalmeringsmiddel geen pijn gevoeld. Het was eerder een ongemakkelijk duwtje. Bijna zoals bij t uitknijpen van een puist ofzo? Ik heb 8 eicellen en ook de zaadkwaliteit was goed!! De arts was heel tevreden!
Vandaag moet ik wel bedrust houden. Ik heb dus geslapen tot een uur of 1. Het kalmeringsmiddel is bijna uitgewerkt, maar ben nog wel heel erg moe. De kat is net naast mij gekropen op bed en mijn jongste dochter heeft mij net van thee en taart voorzien. De Mr is ook weer in zijn hum, die is blij dat t erop zat.
Maandag hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn.

Goed om te horen lapjesendraadjes dat het goed is gegaan en 8 eitjes is goed toch geen idee wat beetje gemiddeld is spannend maandag ook gelijk de terugplaatsing? Of duurt dat dan nog een paar dagen?

8 eitjes is prima! Ze proberen normaal tussen de 5 en 10 eitjes te krijgen. Als de bevruchting goed gaat en ze groeien lekker door dan heb ik as donderdag een terugplaatsing.

Wat een mooi aantal lapjesendraadjes! En wat goed te horen dat de punctie mee viel! Dat het goed te doen was met de medicatie. Dat geeft ons ook weer hoop dat zo'n punctie soms ook kan mee vallen. Hoe is het nu een dag later? Gelukkig dat je partner ook weer beter in  zijn hum is maakt het thuis toch allemaal even gezelliger. En morgen dus nog een spannende dag hopelijk zijn er veel eitjes goed bevrucht!
carolinekj, wat fijn dat jij nu ook aan de eerste stap begonnen bent hoe gek dat ook is aan de pil.. het is wel het begin van het traject!
mttm, vreselijk dat soort gekke dromen! Levendig dromen is wel een vroeg symptoom van een mogelijke zwangerschap..dus wie weet! Wanneer mag je ook alweer testen? Ik hoop het zo voor je. Wordt wel tijd voor goed nieuws hier! Ik dacht dat ik al wel iets zou voelen van de eitjes die aan het groeien zijn maar misschien is dat ook nog wel veel te vroeg.. geen idee haha. Omdat mijn eisprong altijd erg pijnlijk is zei de verpleegkundige wel dat ik veel last zou kunnen krijgen. 
Hier verder alles oké, zo benieuwd naar de echo dinsdag! En mijn hoofdpijn is zowaar al een paar dagen helemaal weg! Mijn buik ziet er wel ellendig uit met al die prik gaatjes haha. Gister deden beide spuiten pijn. 2 kleine blauwe plekjes erbij. De ene dag gaat beter als de andere dag. 

SuusX, ik kreeg pas op dag 8 van mijn cyclus last van een opgeblazen gevoel. Ja, al die prikjes... Ik heb op een gegeven moment een foto gemaakt! 
Ik heb nu nog een klein beetje last van mijn buik, maar het bloeden is gestopt. Je bloedt een beetje na, dus ze doen je na de punctie zo'n netbroekje en maandverband aan. En mijn borsten voelen aan alsof ik ongesteld moet worden, die doen pijn!! Vast een bijwerking van de Ovitrelle. Vanavond mag ik beginnen met de Crinone gel. Dat hoef ik gelukkig maar 1x per dag te nemen. Ik doe het verder vandaag nog rustig aan. 

Terug
Bovenaan