1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oke bedankt dat stelt me gerust! Had t al eerder ook gelezen maar kon t zo gauw niet terug vinden.  Ik spuit inderdaad ook decetapyl dus lijkt me dat een natuurlijke eisprong dan inderdaad niet kan. 

Na de punctie ben je vooral nog suf en draaierig van de morfine. Ik was in groot ziekenhuis, daarom was rolstoel echt wel prettig en je kan dan daardoor ook gewoon eerder weg en lekker naar bed :)!

Oja, mijn ziekenhuis is ook supergroot... Snel lopend is het al bijna 10 minuten naar de auto...
SuusX ik zou niet weten wat seks kwaad kan. Alleen na de punctie mocht het een aantal dagen niet toch?
Ik ga volgende maand triptofem en fostimon prikken, daar ben ik zeker de enige in hier?

Ik heb die vaginale gel (progesteron) ingebracht en in de bijsluiter staat dat je daarbij beter een condoom kunt gebruiken. Omdat die gel nog wel eens een soort huidirritatie bij de man kan geven. 
Voor mijn gevoel maakt het niet uit, veilig of onveilig vrijen. Ik moet zeggen dat ik er afgelopen week totaal geen behoefte aan had, met mijn opgeblazen buik en mijn chago vent hahaha

Deze oude taart hahaha had gewoon 7 rijpe eitjes die bevrucht zijn. Helaas zijn er maar 3 verder gaan groeien maar ik krijg donderdag (als de poliep niet in de weg zit) een terugplaatsing! Het was even slikken, want ik had het getal 5 in mijn hoofd, maar ik ben nu wel heel erg blij. De Mr is heel erg blij en trots, dat ik zo vlak na de operatie toch zo'n mooi aantal heb weten te produceren. En ik moet zeggen, dat hij zo trots is helpt mij wel om de toch wel kleine teleurstelling te verwerken! 
Ik heb nog wel een beetje vol gevoel van binnen, ben benieuwd of dat normaal is? Ik zit nu natuurlijk 2 dagen na de punctiedag.
SuusX hoe gaat het nu met jou? Begin je inmiddels al iets te voelen?
En mttm hou jij t wachten nog een beetje vol? 

Terug
Bovenaan