1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dat is prachtig toch lapjesendraadjes! En zeker knap van je lijf inderdaad zo kort na de operatie daar heeft je mr helemaal gelijk in!! Zo spannend je eerste terug plaatsing! Tja dat volle gevoel misschien moet alles nog je lijf uit ofzo...geen idee. 
Ik heb wel echt eisprong achtige steken en gevoelige buik aan beide kanten. En nog steeds vruchtbaar slijm...ben zo benieuwd naar morgen! Hopelijk is het allemaal een goed teken!

Maar ik prik nog geen week gonal f.. morgen precies een week  gemiddeld is het twee weken stimuleren toch? Ik ga het horen morgen vind het heel spannend in ieder geval!

[quote quote=10410245]Deze oude taart hahaha had gewoon 7 rijpe eitjes die bevrucht zijn. Helaas zijn er maar 3 verder gaan groeien maar ik krijg donderdag (als de poliep niet in de weg zit) een terugplaatsing! Het was even slikken, want ik had het getal 5 in mijn hoofd, maar ik ben nu wel heel erg blij. De Mr is heel erg blij en trots, dat ik zo vlak na de operatie toch zo’n mooi aantal heb weten te produceren. En ik moet zeggen, dat hij zo trots is helpt mij wel om de toch wel kleine teleurstelling te verwerken! Ik heb nog wel een beetje vol gevoel van binnen, ben benieuwd of dat normaal is? Ik zit nu natuurlijk 2 dagen na de punctiedag. SuusX hoe gaat het nu met jou? Begin je inmiddels al iets te voelen? En mttm hou jij t wachten nog een beetje vol?[/quote]
? Hopen dat het meteen een plakker is straks ?

Fijn!! 3 kansen ? zo'n gek idee drie embryootjes in wording!
Ik heb nog dagenlang dat volle gevoel gehad, de lege follikkelblaasjes vullen zich met vocht geloof ik na de ingreep 
Spannend suusx!

Super lapjesendraadjes 3 eitjes goed bevrucht super uitslag donderdag heb je de terugplaatsing toch ? 
SuusX spannend morgen hopen op veel eitjes
Vind  het wel fijn dat er dames net iets eerder met de behandeling zijn begonnen dan kan ik me daar langzaam op instellen wat ik wel gek vind is dat we gewoon intiem zijn maar dat je weet dat je niet zwanger kunt worden omdat je de pil slikt en aan de andere kant ook erg ontspannen omdat je niet in spanning zit of het raak is ook wel fijn ga volgende week de decapeptyl halen in het zh dan heb ik toch het gevoel.dat  er wat gebeurt en dan schiet het ook al weer op naar 13 maart dan beginnen met spuiten ben zo langzaam aan net een gieter met al die gaatjes ?maar goed dat er even tijd tussen zit kan het even dichtgroeien?

Ik ben gisteravond met de pil begonnen omdat ik het gister had moeten worden. Er is alleen gezegd dat ik alvast mag beginnen met de pil. Dat was 3 februari. 4 februari had ik deze in huis. Om mijn natuurlijke cyclus niet overhoop te gooien, weet niet of dat logisch klinkt gezien je het met de pil platlegt, wilde ik beginnen als ik ongesteld zou worden. Gisteravond kwam er wat inimini roze, bijna niet te zien. Ik wilde niet nòg een week wachten, bang dat het prikken dan ook weer een week later wordt. Ik hoor pas 4 maart wanneer we mogen beginnen met prikken... Ik hoop natuurlijk nog maart...

Waaaahh waarschijnlijk vrijdag de punctie zo snel opeens!!! Moet straks bellen voor de definitieve uitslag. En ze zag tussen de 15 en 20 eitjes geloof ik was niet helemaal duidelijk.  Wat spannend! Ik ben mega zenuwachtig haha. 

Terug
Bovenaan