1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Zo ziekenhuis gesproken. En inderdaad vrijdag de punctie al. Dat had ik toch echt niet verwacht en dan maandag waarschijnlijk de terugplaatsing! Bizar hoe snel t nu opeens gaat. En dan begint t spannendste stuk vind ik...blijft t op de goeie plek zitten en nestelt het. En hopen dat t zaad van mijn man nog steeds goed is. De laaste keer dat dat gecontroleerd is was juni vorig jaar.. maar ik probeer er op te vertrouwen dat het allemaal goed gaat. Positief denken!
Hoe gaat het met de anderen?

Spannend SuusX dat is snel  mooi voor het weekend de punctie en 3 dagen erna dus de tp bij ons doen ze geloof ik 5 dagen embryo's ipv 3 maar dat weet ik niet zeker en dan weer dat killing wachten  succes vrijdag mag je man ook mee ? bij ons mag hij wel.mee 

Dank je carolinekj,  hier volgens mij 3 daagse inderdaad.  Dus dan maandag de tp.  En als het goed is mag mijn man mee ja. Hij moet daarna met de koffer naar het vu in Amsterdam namelijk. 

Carolinerkj ik snap je gevoel helemaal, dat had ik nadat ik de eerste uitslagen binnenkreeg. Toen bleek dat t op de natuurlijke manier niet zou gaan lukken, was seks opeens veel meer ontspannen!
Wow SuusX dat zijn veel eitjes!!! En vrijdag al de punctie, wat fijn!! En nog steeds weinig bijwerkingen hoop ik?
Lekker Knuffeltjeeee, ook jij dus eindelijk begonnen met stap 1!!

Lotjejansen bizar he... ik wist niet wat ik hoorde.. mocht nog wel 150 eenheden spuiten vandaag. En dan morgen decetapyl en de ovitrelle om 22 uur. Ik ben echt nog aan het wennen aan het idee gaat zo snel opeens. En ja die aantallen maar hopelijk is de kwaliteit ook goed!
Lapjesendraadjes, ja heel fijn zo snel al, zitten wij ni heel dicht bij elkaar. Jij donderdag de tp toch? Hoe is het met jouw lijf nu een paar dagen later? Nee nog steeds praktisch nergens last van alleen die steken alsof ik een eisprong krijg. Maar dat klopt dus wel dat gevoel en het slijm is puur van de hormonen. 
Mn man moest ook wel even bijkomen van de schrik haha. Die had t ook niet aan zien komen. 

Terug
Bovenaan