Dank jullie wel lieve meiden!! Het is vandaag goed gegaan. Ik was zowaar een beetje zenuwachtig vanochtend en had hoofdpijn van de spanning. Heb maar een paracetamolletje genomen, dat kan geen kwaad. Ik kwam binnen en zowel de arts als de laborant stonden te glimmen, want ik had het beste embryo van de dag, eentje van superkwaliteit. Ik werd er gewoon een beetje emotioneel van hahaha, het was weer fijn om mijn eigen arts te hebben en ook dat zij deze handeling uitvoerde, maar ook dat deze dame en haar oudere vent toch blijkbaar samen zo'n mooi embryo hebben en we nu eindelijk echt echt echt superdichtbij een baby zijn!
Heb geen foto van de embryo zelf maar wel van de nu gevulde baarmoeder. Twee nietszeggende witte stipjes waartussen het embryo dan blijkbaar zit. ?
Een embryo was al klaar om ingevroren te worden, had ook een hoge kwaliteit en het derde embryo kreeg nog een dagje extra kweektijd.
En nu dus wachten. Normaalgesproken zou ik as donderdag ongesteld worden, maar ik mag pas de maandag erop testen. Ik weet niet wat ik na dit weekend ga doen, of ik dit forum even Laat liggen of nog gezellig meelees. De Mr heeft voor zichzelf in zijn hoofd dat we 3 pogingen nodig hebben, dat maakt dat voor hem de druk eraf is en hij minder zenuwachtig is. Ik weet niet hoe ik mij voel. Ben nuchter genoeg om te weten dat het echt niet in 1x raak hoeft te zijn, maar toch...Dit is mijn eerste echte kans!!