1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dank jullie wel meiden!! De kat zit nu mijn buik warm te houden en de Mr heeft de kachel een tikje hoger gezet zodat ik in ieder geval warme voeten heb. Super lief, maar ik vind het een beetje ?
Onwijs veel succes SuusX! Dat je pijn in je buik hebt is op zich wel logisch met zoveel follikels! Morgen en overmorgen echt rustig aan doen hoor!!

Super Lapjesendraadjes hield de hele dag het forum in de gaten of jij er wat had op gezet ?? je zat steeds in mijn hoofd vandaag ben zo blij voor jou dat het nu eindelijk een 1ste echte kans krijgt om een wondertje te krijgen jullie hebben er  zolang op gewacht ik  ga heeeeel hard duimen dat hij blijft zitten ??
SuusX succes morgen 

Wij zijn weer thuis, we hadden  allebei mega slecht geslapen van de zenuwen. De punctie was vrij pijnlijk de ene helft ging goed maar de andere kant was de eierstok erg bewegelijk waardoor het best zeer deed. Maar we hebben  het gehad! 17 bruikbare eitjes e  genoeg zaadcellen! Dus dat is geweldig alleen dus verhoogd risico op overstimulatie.  Dus moet nu iedere dag wegen en tempen en bij klachten meteen bellen en dan vind er dus geen tp plaats..  ik hoop zo dat het allemaal door kan gaan. Voor cryo terugplaatsing is een wachtlijst en geen idee hoe lang..  spannende dagen nog dus! Nu lekker mn bed ff in ben bekaf! 

SuusX wat vervelend dat de punctie pijnlijk was!! Je hebt een mooi aantal als opbrengst! Hopen dat er veel gaat doorgroeien! Dat hoor je denk ik later dit weekend? Verstandig dat ze nu niets terugplaatsen, daar had ik al aan gedacht toen ik eerder deze week je telling las. Maar wel een echte teleurstelling! Nu lekker uitrusten en veel drinken, dat schijnt ook te helpen om t vocht af te drijven! Mijn gevoelige buik is pas sinds gisteren over..

Terug
Bovenaan