1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Bedankt dames! Wat is zo'n forum toch fijn. Vandaag gaat het wel redelijk ik had wel heel slecht geslapen weer ben ook gewoon zo zenuwachtig of alles nou door mag gaan of niet en hoeveel embryo's er zijn. Morgen om 9.30 mogen we bellen! De pijn is echt een heel stuk minder gelukkig,  geen koorts en geen gewichts toename dus dat is positief.  Mijn buik voelt nog wel erg beurs en neem nog wel paracetamol.  Maar dat is wel vrij normaal toch? 
Hoe gaat het met jou lapjesendraadjes? En de andere dames? Geniet van het lekkere weer trouwens!

Wat je voelt in je buik is heel normaal SuusX!!
Probeer er verder niet al te zenuwachtig over te zijn, je kan er toch niets aan doen hoeveel bevruchtingen er zijn en hoeveel er doorgroeien.. Ik hoop dat je een verse kunt krijgen, ze zeggen dat dat en de eerste cryo de beste kansen geven omdat die de beste kwaliteit hebben maar het is volgens mij toch een beetje koffiedik kijken. Ik vind het ook lastig om nuchter te blijven. Sterkte meis! ❤
Met mij gaat t best goed. Ik was gistermiddag opeens enorm moe, dus ik heb een paar uur op de bank liggen slapen! Van de Mr moet ik dit weekend in de middag rust houden. Ik vind dat een beetje overdreven hahaha (wel lief!), maar ik merk wel dat ik moe ben van alles wat er de afgelopen weken met mijn lichaam is gebeurd.

Ik ben gisteravond tante geworden van een meisje! Heel raar idee. Waar ik bij de zwangerschapsaankondiging behoorlijk van slag was, ben ik nu helemaal blij! Wel raar, want ik wil heel graag op bezoek maar dat kan voorlopig niet vanwege de maatregelen. 

Gefeliciteerd lapjesendraadjes! Wel heel jammer dat je er niet heen kan! Maar wat fijn dat je er blij mee kan zijn!
We hebben morgen de terugplaatsing! Ik heb geen verhoging en niks aangekomen dus het kan doorgaan! Zo opgelucht. Morgen hoor ik dan hoeveel bevruchtingen zijn gelukt dacht dat ik dat ook vandaag zou horen dus dat viel wel een beetje tegen. Hopelijk ga ik daarna eindelijk een beetje beter slapen. 

Super SuusX! ??

Vandaag alweer een week aan de pil. Blijft toch gek. Menstruatie is ook meteen weggebleven. En kon ook ik het toch niet laten een test te doen... Alsof je toch nog even chekt of je nou de deur op slot hebt gedaan terwijl je natuurlijk weet dat dit zo is. Natuurlijk afgelopen ronde geen wonder gebeurd. Ik kan de weken wel om kijken... Nog twee weken, nog anderhalve week, vanaf donderdag nog een week... Zo klaar voor. Ik wil ook een kans om zwanger te zijn!

Knuffeltje,  zo herkenbaar toch nog even testen want je weet maar nooit! En heel gek inderdaad weer aan de pil zitten maar de eerste week is om! Hopelijk gaan de andere weken ook een beetje snel voor je. en kunnen jullie dan snel van start!

Gefeliciteerd lapjesendraadjes fijn dat je toch blij kunt zijn ondanks dat het allemaal niet vanzelf gaat bij jullie en bij hun waarschijnlijk wel gebeurt 
Spannend SuusX gelukkig gaat de tp morgen wel door alleen balen dat je niet weet hoeveel bevruchtingen er zijn 
Knuffeltjee hier ook afgelopen zaterdag een week aan de pil nog tot 16 maart dus schiet op ook al duurt het voir mij gevoel een eeuwigheid ben blij dat ze eerste week voorbij is en soms lastig omdat je nu zeker weet dat je niet zwanger word ook al weet dat de kans heel klein is elke maand hoop je toch op een wonder maar aan de andere kant is de kans met de behandeling veel groter dus relativeer ik het wel weer ben gewoon ongeduldig?

SuusX wat fijn dat je toch een tp krijgt!!
Knuffeltjeee en Carolinerkj raar ja dat jullie aan de pil moeten om een kind te krijgen. Voelt zo tegenstrijdig! Maar het goede nieuws is dus wel dat jullie binnen afzienbare tijd ook aan de prik kunnen!
Ik heb gisteravond filmpjes en foto's gevonden die ik vlak voor en na de punctie heb gemaakt. Ik kon mij het helemaal niet meer herinneren! Maar ik ben wel blij dat ik ze heb gemaakt, ergens moet ik de drang hebben gehad om op film te zetten hoe ik mij op dat moment voelde. Vooral heel stoned dus en ik had ook nog eens de hik, dus ik klonk heel bijzonder. De Mr had ze ook niet gezien dus we hebben er met zn tweeën hard om moeten lachen. 

Terug
Bovenaan