1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Haha wat grappig lapjesendraadjes! Goed idee dat je foto's en filmpjes gemaakt had. Erg leuk om dan terug te zien lijkt me!
Carolinekj,  sterkte hoor die weken aan de pil maar het is de start eigenlijk al voor het traject moet je maar denken! 
Wij hebben de terugplaatsing gehad 8 cellig embryo van mooie kwaliteit zeiden ze. En nog 10 die als het goed is ingevroren gaan worden maar dat horen we over een paar weken definitief.  Wat een gek idee zo dat er een embryo in mn baarmoeder rond zwemt haha heel bijzonder vind ik het! En nu de wachtweken 6 maart mogen we testen en hcg prikken. Dat klinkt best dichtbij vind ik. Ik heb trouwens tegen mn omgeving gezegd dat het pas na 16 dagen mag haha om zo de appjes en telefoontjes te voorkomen .

Spannend hè SuusX! Wat heb je een mooi aantal in de vriezer!! Hopen dat ze allemaal de vriezer halen ja. Ik heb op mijn werk maar tegen 2 collega's verteld dat ik een terugplaatsing heb gehad, precies ook 2 collega's die zelf ook hulp nodig gehad hebben om zwanger te raken. Mijn meest naaste collega's heb ik verteld dat ik een gewone controle heb gehad. Anders word ik inderdaad gek van de vragen denk ik. Mijn moeder en zusje weten t ook.

Nou, ik heb toch iets raars meegemaakt vandaag! Vandaag bij het afvegen een aantal keer wat bruins en ik had wat krampjes alsof ik ongesteld ga worden. Ik zat op de wc en ik dacht echt dat ik het kwijt aan het raken was. Ben er echt een uur beroerd van geweest, een heel wee gevoel in mijn buik en krampig. En vanaf dat moment ook een gevoel alsof ik extra veel afscheiding heb. Was dat dan de innestelling?! Of toch bijwerking van de progesteron?Nuchtere Lapjesendraadjes is inmiddels nergens meer te vinden, zucht. Ik probeer maar afleiding te vinden in de lapjes (ik maak, jaja goede afleiding zucht, een babyquilt samen met anderen) en ik snak naar een foto van mijn nichtje! Nog 6 dagen voordat ik mag testen, hoe ga ik dat volhouden?

Jeetje lapjesendraadjes dat is mega schrikken ja snap helemaal dat je je daar flink beroerd door heb gevoeld en nu wil weten hoe t er voor staat. Wat ellendig! Hoeveel dagen na te zit je nu? Vorige wk donderdag toch? Sterkte hoor! En hopelijk kan je nog een beetje vertouwen vinden en de nuchterheid weer..! Kan wel heel goed de innesteling zijn zo rond deze dag.

Ik zit nu op dag 9 na de punctie en dag 4 na de terugplaatsing. Dus wat dat betreft zou t kunnen. Ik zat op mijn werk dus kon er weinig mee, behalve mijn man appen. De Mr heeft uit zichzelf op allerlei websites en fora gekeken en die had ook zoiets van het kan nog steeds alle kanten uit. 

Lapjesendraadjes dan schrik je idd even als het aanhoud zou ik zelf het ziekenhuis even bellen misschien dat die je gerust kan stellen wanneer zou je mogen testen?
Suusx jij had toch vandaag de terugplaatsing? Hoe is dat gegaan vandaag?
Hier gaat alles gewoon door woensdag ga ik de decapeptyl alvast halen in het ziekenhuis 13 maart pas spuiten maar heb de rest van de weken geen tijd om het te halen 
Knuffeltjee wanneer mag jij beginnen met spuiten ? Denk bijna gelijk met mij of niet ?

Durf het je niet te zeggen Caroline. We hebben 4 maart verdere uitleg, maar nog geen datums. Ik hoop natuurlijk alvast een paar weken gewonnen te hebben door aan de pil te zijn begonnen...

En lapjesendraadjes hoe gaat het vandaag? 
Carolinekj ja ik had gister inderdaad de tp het is goed gegaan deed geen zeer en stond snel weer buiten haha. Een 8 cellig embryo is er terug geplaatst van goede kwaliteit.  
Ik heb vandaag echt een baaldag voel me zo down.. ik slaap nog steeds slecht misschien wel door de progesteron..weet niet of dat kan. En mijn buik is nog zo gevoelig daar word ik erg chagrijnig van. Gelukkig is mn man erg lief en doet hij alles in huis momenteel 

Terug
Bovenaan