1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Met mij gaat t weer prima. Ben echt wel heel moe, maar dat is blijkbaar een heel normale bijwerking. Ik zit tegen 4 uur enorm te geeuwen achter mijn bureau. Verder redelijk zen weer! Ik kwam tot t besef dat ik er geen invloed op heb, dus ik probeer mij er niet druk meer om te maken. Ooit gaat t lukken, dat kan nu zijn of over een paar maanden of over een jaar. Wie zal t zeggen? Maar lukken gaat t!
Carolinerkj ik ga daarom ook niet t ziekenhuis bellen, die kunnen ook niets doen en zullen zeggen dat ik moet afwachten tot de testdatum. Die is as maandag.
Die buikpijn lijkt mij normaal hoor SuusX! Dat duurde bij mij echt wel er week voordat t helemaal over is. 

Wat knap van je lapjesendraadjes! Dat je weer zo kan denken. Dat is wel exht het beste maar soms zo lastig. Het schiet al wel op je test datum!! Jij had dus ook wel een week last van je buik? Ik kan niet eens een half uur staan zonder dat het pijn gaat doen.. 
Ik probeer ook echt wel te denken, lukt het deze keer niet dan vast wel de volgende keer of de keer erna. En ga ook echt wachten met testen tot volgende wk zaterdag!

Ik had veel minder opbrengst dan jij, dus misschien verklaart dat wel waarom ik veel minder pijn had SuusX. Ik heb de dag van de punctie en de dag erna echt rust genomen. Ik kon daarna weer alles doen. Ja het was nog steeds gevoelig, maar ik kon prima staan en lopen. Wel langzamer en bewuster dan normaal haha. 
Het voordeel van een tp van een 5daagse is dat de wachtweken al bijna voorbij zijn ? Ik denk dat ik het vanaf donderdag (wanneer ik normaalgesproken ongesteld zou moeten worden) moeilijk ga krijgen. 

Sorry dames, ik moest even wat afstand nemen van het forum, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.
Lapjesendraadjes spannend allemaal. Hopelijk is het gewoon gelukt en blijk je zwanger te zijn!
Suusx buikpijn kan inderdaad zijn omdat je best veel eitjes had.
Voor de andere dames, fijn te horen dat jullie inmiddels ook niet meer zo lang hoeven te wachten. 
Morgen heb ik mijn onderzoeken. Dacht dat ik daar best nuchter in stond, maar merk dat ik het toch wel spannend begin te vinden. Maar blij dat het nu toch gaat gebeuren. 

Brabandse heel begrijpelijk dat je even afstand hebt genomen goed dat je dat gedaan hebt. En heel spannend dat morgen de onderzoeken beginnen. Wat gaan ze ook alweer precies onderzoeken? Heel veel sterkte en succes alvast. Horen jullie snel de uitslagen of moet je daar lang op wachten?
lapjesendraadjes haha ja dat scheelt toch weer 2 dagen! Zet hem op de laatste dagen je kan het wachten tot maandag!
Ik heb eens zitten googlen en die slapeloosheid kan dus komen door de utrogestan en ook de neerslachtigheid. Iemand daar ervaring mee? Ik ga morgen eens overleggen met het ziekenhuis of ik niet in pil minder kan nemen die van de avond weg misschien slaap ik dan beter.. hoeveel mg gebruik jij in totaal lapjesendraadjes? Ik heb door alle hormonen ook al voor de 2x een koortslip terwijl ik die al jaren niet had gehad heel fijn haha 

Ja, die nuchterheid raken we snel kwijt in dit traject Brabandse! Heel veel succes met de onderzoeken!!!
Ik gebruik Crinone SuusX. Dat is 1maal daags een dosis vaginale gel. Ik wilde geen utrogestan of duphaston, omdat dat 3maal daags moet worden ingebracht. Ik werk 9 uur per dag op kantoor (ook nu) en ik zat er niet op te wachten om te moeten hannesen op het werk.
Crinone is super makkelijk in te brengen vind ik. Het zit in een voorverpakte applicatie en ik heb er dus zo weinig bijwerkingen van (pijnlijke borsten, scheten laten en vermoeidheid zijn dagelijkse dingen). Mijn stoelgang is wel van slag, ik kan de hele dag naar de wc waar ik voorheen echt een vast moment op de dag had. Ik raad dit spul dus aan iedereen aan! Het is ook maar een dosis van 80 mg/g dus ik loop ook niet te soppen ofzo (Lol sorry!)
Ik vind t nu wel spannend worden hoor. Ik voel mij net als anders en weet niet of nou goed is of niet. Beetje afscheiding, pijnlijke borsten, het is als vanouds (alleen de borsten doen nu ook pijn aan de bovenkant en niet alleen aan de tepels). Gelukkig heb ik genoeg afleiding aan werk, kat en lapjes. En thuis zijn we met zn allen eigenlijk ook erg relaxt momenteel! 

Kunnen goeie tekens zijn lapjesendraadjes! Mijn duimen draaien voor je! Lekker dat je in ieder geval genoeg afleiding hebt! Bedankt voor de tip trouwens over de progesteron. Ik had vandaag toch maar even het zh gebeld maar ze willen dat ik dit toch door blijf gebruiken in ieder geval tot volgende wk zaterdag als ik mag testen. En de pijn is ook nog volhouden wel aan de bel trekken als t erger wordt of er andere klachten  bij komen. 
Schouders eronder en dan maar hopen dat het vanzelf beter gaat worden zowel t slapen als de pijn!

Terug
Bovenaan