1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ik kwam vanmiddag thuis na het kraambezoek (och wat een poppetje!), ga plassen, zit met de kat op.schoot die meteen weer heftig mijn buik begint te kneden en denk: ik ga nu testen, want dan ben ik maandag niet zo verdrietig.
Kruidvat early: al binnen de minuut een dikke vette plus!
Met trillende handen een CB gedaan: 2 tot 3 weken zwanger!
Huilend de Mr opgebeld, die blijkbaar al dagen een voorgevoel had. 
En nu hopen dat ik maandag ook nog positief test!
Maar O M G!! Ben echt totaal perplex en blij en enorm emotioneel.
En zo blij dat ik het hier kan melden, want ik wil het echt aan iedereen vertellen!!

Waaaauwww wat te gek!!! Van harte gefeliciteerd heel voorzichtig! Wat is jullie dit gegunt!!! En zo zie je dus geen symptomen zegt niks ? wat geweldig zeg!! Wat zal het onwerkelijk voelen voor je! En tuurlijk ga je maandag ook positief testen!

Het is echt heel onwerkelijk. Ik durfde er serieus niet op te rekenen, omdat ik al zo lang bezig ben en zo bang ben/was om teleurgesteld te worden. En ik voelde maar niets terwijl ik dacht dat je meteen wel een soort gevoel zou krijgen. Ik ben heel blij, maar ook echt totaal beduusd!!

Lapjesendraadjes wat zou dit super super mooi zijn dat het raak is en dat is het want je hebt een positieve test in handen maar zo spannend nog het is jullie zo gegunt na zo'n lange strijd maar had  er wel een goed gevoel bij gelijk heel apart snap.ook dat het echt onwerkelijk is dit is echt weer een positief verhaal waar we op zaten te wachten nu nog even spannend tot maandag 

Dank je wel Carolinerkj! Nooit verwacht dat ik degene zou zijn die felicitaties in ontvangst zou mogen nemen. Zo raar!
Het is nog steeds niet gezakt. Ik had vannacht een beetje buikpijn en was misselijk, ik denk van de zenuwen ofzo haha. Heb echt 2 uur lang liggen malen. Denken aan wat ik allemaal moet doen, waar moet ik beginnen, hoe nu verder? Blijft t zitten? En oohh mijn moeder, die gaat huilen...Mijn vader denk ik ook en die laat zijn emoties niet zo snel zien. Welke verloskundige moet ik nemen, wanneer moet ik mij daar eigenlijk aanmelden? Zo ging t van links naar rechts. Ik hoop toch dat ik vannacht beter slaap haha

Terug
Bovenaan