1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Haha zo begrijpelijk lapjesendraadjes zal de komende nachten wel even zo blijven.  Moet je morgen bellen met het zh? Die zullen dan wel vertellen wat je moet doen. Spannende weken hoop dat alles goed blijft gaan en je dit jaar een gezonde baby in je armen mag hebben!
Dronk jij trouwens koffie afgelopen twee weken? Je leest daar zulke wisselende verhalen over dat ik het gewoon niet meer durf. Al dronk ik maar 1 klein kopje en dan ook nog decafe. 

O, ik heb in het andere draadje gereageerd zie ik nu...
Dit draadje voelt toch intiemer, nog fijner met nog minder mensen.
Nogmaals echt supernieuws Lapjesendraadjes! Dat geeft ons hier zoveel moed! Dat het ook gewoon in een keer kan. Lijkt me ook wel meteen doodeng. Of het niet alsnog mis zou gaan... Maar natuurlijk blijft het gewoon plakken.
Wanneer mag jij testen SuusX?

Neeeee lapjesendraadjes wat geweldig!!!
Ahhh zó gegund en mooi en gelijk de eerste terugplaatsing ?
Heel spannend en onwerkelijk zal het zijn, wat enorm fijn. En nu wachten tot de 1e echo. Bijzonder ook zo na het kraambezoek bij je nichtje. 
Geniet ervan!! 

Neeeee lapjesendraadjes wat geweldig!!!
Ahhh zó gegund en mooi en gelijk de eerste terugplaatsing ?
Heel spannend en onwerkelijk zal het zijn, wat enorm fijn. En nu wachten tot de 1e echo. Bijzonder ook zo na het kraambezoek bij je nichtje. 
Geniet ervan!! 
Ps heb dubbel account ging even mis zie hierboven haha 

Knuffeltje, zaterdag mag ik testen en ook hcg prikken in het zh. Komende week zal wel mega langzaam gaan haha. Erg fijn he dit draadje inderdaad als het te vol wordt kan ik het ook moeilijk volgen.  En zo ben je ook wat meer betrokken bij elkaar. 

Dankjulliewel lieve meiden! 
Om even op de vraag van SuusX te antwoorden: ik drink geen koffie, vind het heerlijk ruiken maar lust t niet. Wel drink ik altijd gekookt heet water en rooibosthee. Daar zit geen theïne in en het werkt altijd kalmerend op mijn darmen.
En ja, het is stiekem ook doodeng Knuffeltjeee en Lotjejansen. Het kan nog op zoveel manieren fout gaan! 

Ik snap je angst volledig Lapjesendraadjes. Denk dat iedereen zich daarin wel kan verplaatsen. Wij met z'n allen moeten zoveel moeite doen om zwanger te worden en als het dan gelukt is, kan er nog zoveel mis gaan. Maar hopelijk is het gewoon echt een blijver en kun je er op een gegeven moment echt van gaan genieten. Trouwens wel mooi dat jullie kat eigenlijk al door had dat er iets anders was.
Ben stiekem wel een beetje jaloers, dus hopelijk vergeef je dat. Ben benieuwd of je nu iets anders gedaan hebt dan normaal, dus eventueel nog tips heb voor ons alle. 

Brabandse, jou vergeef ik alles ? wij lopen hier al zo lang! Begrijp je helemaal! En ik wil ook zo graag dat t jou ook snel lukt!! ❤
Ik heb na de terugplaatsing elke dag een avocado op volkoren knackebrod gegeten (het enige dat ik anders heb gedaan, dat vind ik normaal veel te duur). Verder veel fruit en groente. Elke dag zoals normaal een handje ongezouten, gebrande cashewnoten. Heel veel water drinken, warm en rooibosthee. Maar ik heb ook onwijs veel chocomuffins gegeten (en daar voelde ik mij dan weer schuldig over, want ongezond). Heb elke dag gezorgd voor warme voeten. Verder vertrouwen gehad in ooit een goede afloop, het was een gevoel van overgave. Ik had na afgelopen maandag (krampen, ik twijfelde over innestelling) wel heel sterk het gevoel dat ik er echt geen invloed op heb, hoe graag ik dat ook wilde. Dat maakte mij heel onzeker. Overigens, de kat hier laten logeren was de beste beslissing ever, want ik was daardoor helemaal ontspannen. Maar ik heb het gevoel dat t bijna een soort loterij is! Want iedereen hier leeft onwijs gezond en zorgt voor goede omstandigheden. En waarom t dan bij de een wel meteen lukt en bij de ander niet? Het is zo oneerlijk!

Terug
Bovenaan