1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Spannend schorpioen!! Ben benieuwd hoe je eerste meting zal gaan.
Zelf gebruik ik gonalf en decapeptyl. Bijwerkingen vallen me mee het went snel denk ik ook. Want de vorige keer toen ik het op gegeven moment niet meer kreeg merkte ik wel hoe fijn dat was! 
En knuffeltje vanaf nu gaat het snel en is het zo een maand verder ??? eindelijk!!
Hier vanochtend weer meting gehad, vanavond pregnyl zetten en woensdag punctie! Spannend. Scheelt wel dat het niet de eerste keer is, weet toch beter wat ik kan verwachten nu. 

Sterkte brabandse echt vervelend dat de kuren nodig zijn. Hopelijk wel steeds dichterbij het moment dat alles klopt en een zwangerschap mag lukken ???

Brabandse,  gelukkig aan 1 kant denk dat er wat uit is gekomen en ze er wat aan kunnen doen? En dat het daarna hopelijk mag lukken! 
Sterkte allemaal meiden waar jullie ook zitten in het traject. Hoop dat er gauw weer iemand volgt met goed nieuws. 
Ik tel de uren tot woensdag ochtend dan eindelijk het verlossende woord of het op de juiste plek zit. De pijn is er soms nog dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten zijn het gewoon nog de eierstokken die vergroot zijn of is het wat anders. Gister nog een corona test laten doen want ben snot verkouden gelukkig negatief! Hopelijk snotter ik woensdag wat minder anders moet ik afbellen... dat zou wel heel erg balen zijn!

Dat is goed nieuws lOtjejansen ! Hopelijk verloopt de punctie woensdag goed en heb je een  mooi aantal eitjes! Veel succes vast voor woensdag!

Hoi tijdje Niet echt was geschreven wel wat meegelezen hier en daar  5 feb hadden wij intake ivf gehad toen wachten op de ongesteldheid en dan de derde dag beginnen met de pil vond ik heel raar omdat je een kinderwens hebt en dan na 2 jaar weer aan de pil maar goed nu mocht ik afgelopen zaterdag beginnen met decapeptyl spuiten en morgen laatste pil slikken volgende week donderdag 25 maart echo en dan hoor ik verder of ik menopur erbij mag gaan spuiten vond het erg lang duren na de intake was gewent bij iui dat je elke 3 a 4 week weer echo had en snel weer een behandeling maar na 1 maart mocht ik ook weer werken na 2en halve maand thuis zitten dus toen ging het een stuk sneller voor mijn gevoel 
Zag dat er alweer dames tp hebben gehad en weer echo's hopelijk gaat het deze maand voor sommige een wens in vervulling 
Succes ook voor de dames die tegenslagen voor hun kiezen krijgen hopelijk gaat  de behandeling snel weer door

Terug
Bovenaan