Schorpioen oh dat is ook zo'n heerlijke dooddoener. Wij weten dat we nu 4 top embryo's hebben, maar dat maakt de keuze die niet makkelijker. Juist omdat ik dus al 40 zal zijn als er überhaupt een baby zal zijn, weet ik ook niet of ik dan alles nog een keer wil gaan doorlopen. Zodoende zouden er 2 ook gewoon welkom zijn, maar aan de andere kant zijn wij al blij als er een baby zal zijn.
Hoe bevalt je het stimuleren met menopur?
Knuffeltjeee wat fijn dat ze op je werk wat zijn ingebonden. Dat scheelt allicht stress voor de toekomst. Wat vervelend voor je dat je stopweek zoveel last had. Maar dat wil absoluut niks zeggen voor het traject. Mijn menstruatie was altijd erg weinig, maar bv doorslikken was geen optie want dan kreeg ik toch een doorbraak bloeding. Terwijl de stimulatie dus eerder te snel ging de laatste keer. En snap dat je rust neemt, vooral doen als je dat nodig hebt!
Lotjejansen heel veel succes maandag!
Wij hebben al alle uitslagen binnen gekregen. De receptivfity was gemiddeld, dus niet slecht, maar had gehoopt dat die hoog was. De nk cellen waren 244 en die moeten tussen de 10 en 300 zitten dus dat was prima. Dus mijn afweersysteem is prima. Echter de plasma cellen waren 24 en die moeten onder de 4 zijn. Vanaf 10 zijn ze al fors verhoogd. Dus dat houdt in dat ik een chronisch ontstoken baarmoederwand heb, dus ik moet aan de antibiotica. Normaal moet je dan doxycycline slikken, alleen kan ik dat niet tegen, dus moet een wat heftigere gaan slikken en dan na een week weer testen. Dus voorlopig nog geen terugplaatsing en dus geen mama meer worden in 2021. Maar wel vol goede moed om alles goed te krijgen, maar had wel even weer een dipje.