1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Schorpioen heel veel succes vandaag. Hopelijk zegt de echo dat alles goed gaat!
Carolinekj voor jouw gaat het dan ook bijna beginnen. Blijf het ook altijd een raar idee vinden dat je eerst aan de pil moet een daarna starten. Maar dat heeft echt alleen te maken met het kunnen plannen. 

[quote quote=10421733]
Hoi tijdje Niet echt was geschreven wel wat meegelezen hier en daar 5 feb hadden wij intake ivf gehad toen wachten op de ongesteldheid en dan de derde dag beginnen met de pil vond ik heel raar omdat je een kinderwens hebt en dan na 2 jaar weer aan de pil maar goed nu mocht ik afgelopen zaterdag beginnen met decapeptyl spuiten en morgen laatste pil slikken volgende week donderdag 25 maart echo en dan hoor ik verder of ik menopur erbij mag gaan spuiten vond het erg lang duren na de intake was gewent bij iui dat je elke 3 a 4 week weer echo had en snel weer een behandeling maar na 1 maart mocht ik ook weer werken na 2en halve maand thuis zitten dus toen ging het een stuk sneller voor mijn gevoel
Zag dat er alweer dames tp hebben gehad en weer echo’s hopelijk gaat het deze maand voor sommige een wens in vervulling
Succes ook voor de dames die tegenslagen voor hun kiezen krijgen hopelijk gaat de behandeling snel weer door

[/quote]
Wij hadden 3 feb intake en mag pas 19 april starten met prikken...

Oeh spannend lotjejansen. Hopelijk gaat morgen alles goed en zit hij er dit keer bij! Zie je er tegenop? Hoelaat mag je?
Suusx ook al zo spannend voor jouw! Hoelaat mag jij? 
Heel veel succes dames.

Hier was de echo goed. Baarmoederslijmvlies was heel netjes 3 laags en al 10 mm, eitjes waren nog wat klein maar was ook vrij vroeg. Vrijdag weer terug, en dan zal volgende week wel ergens Hopelijk de punctie zijn.
Knuffeltje is het wachten nog een beetje te doen? 

Hoi Dames hier is een helse nachtmerrie werkelijkheid geworden. Wij hebben de NIPT laten doen hieruit kwam helaas de verdenking op het edwardssyndroom (hierbij is het kindje niet levensvatbaar) gisteren hebben wij de bevestiging gekregen naar aanleiding van de vruchtwaterpunctie dat dit inderdaad het geval is. Wij gaan ons nu voorbereiden op het afscheid nemen van ons kleine wondertje wat helaas toch niet zo mocht zijn. Als de tijd rijp is zal ik weer hier aansluiten.

Oh zwindo wat ontzettend heftig. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb het even opgezocht want kende het niet. Hoe oneerlijk kan het zijn. De weg naar een kindje is al zo lastig en dan gebeurd ook nog niet. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie samen het op een begeven moment een plekje kunnen geven. Heel veel kracht voor jullie. 

[quote quote=10422199]Hoi Dames hier is een helse nachtmerrie werkelijkheid geworden. Wij hebben de NIPT laten doen hieruit kwam helaas de verdenking op het edwardssyndroom (hierbij is het kindje niet levensvatbaar) gisteren hebben wij de bevestiging gekregen naar aanleiding van de vruchtwaterpunctie dat dit inderdaad het geval is. Wij gaan ons nu voorbereiden op het afscheid nemen van ons kleine wondertje wat helaas toch niet zo mocht zijn. Als de tijd rijp is zal ik weer hier aansluiten.[/quote]

Ook ik weet niet wat te zeggen... Jeetje wat heftig... Hopelijk goede steun aan elkaar en aan familie. Dat jullie er sterker uit mogen komen. Neem jullie tijd. Wat een nieuws... Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Terug
Bovenaan