Schorpioen mooi aantal heb je klaar liggen!! Succes as maandag! Ik ga voor je duimen op een mooi aantal embryo's!
Lotjejansen, hoe is het bij jou gegaan vandaag? En hoeveel cryo's heb je uiteindelijk! 9 was ook een mooi aantal zeg!
Met mij gaat het goed! Heb geen last van krampjes meer, maar mijn borsten ? oh man. Overdag heb ik er weinig last van, maar als ik mij s nachts omdraai dan doet de zwaartekracht zijn werk en dan word ik er wakker van. Pijn zit totaal in mijn tepels. Ik heb van nature naar binnen getrokken tepels en dat is nu echt anders aan het worden. Maar goed, als dat alles is dan vind ik het wel meevallen.
Ik heb mij bij de Mr nog verontschuldigd over mijn geklaag de eerste 1,5 week hahaha. Natuurlijk wist ik wel dat die buik moet gaan groeien, maar ik had mij niet gerealiseerd hoe dat in het echt zou voelen. Veel steken en winden laten dus. De ex van de Mr was 9 maanden ziek door alle hormonen (bleek later ook niet zo'n moederlijk type te zijn), dus ik wilde hem duidelijk maken dat ik echt anders ben.
Ik merk aan de Mr dat hij echt wel enthousiast is over de zwangerschap, maar hij is vooral uit zelfbescherming heel erg terughoudend. As donderdag de echo en als die goed is dan gaan we het de meiden vertellen.