1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Nee, had dat ook graag gewild maar mijn hoofd zat te vol. Ik kan niet filteren zoals andere mensen. Dus echt ruk geslapen en vanmorgen kwam mijn epilepsie er nog bovenop. Maar het nieuws is nu wel wat geland. Zij is nog steeds heel lief dat ik haar met vragen over mijn traject altijd mag appen. Ik ga er van uit vannacht gewoon weer goed te slapen... Weet niet of het nu kwam dat ik vannacht af en toe wakker was maar vriendlief was ook druk vannacht. Heb m meerdere keren horen praten. Het zal bij hem evengoed denk ik ook moeten landen. Het is van hem een oud klasgenoot van hem die vader wordt en ze zijn altijd bevriend gebleven. Vriendlief zei wel zoiets als dat hij toch liever zelf eerder vader was geworden. 

Dankjewel bloemetjeinknop en carolinerkj. Ik mocht woensdag officieel testen maar had dus maandag de test gedaan zodat ik kon stoppen met de medicatie en mijn ms kon laten komen. Maar dat was dus niet het geval. Gisteren tocht gestopt met de utrogestan, spannend maar vertouwen er maar op dat het goed gaat. Ook het bruinverlies is gestopt. Mogelijk kan t van de innesteling zijn geweest wat er pas laat uit kwam..
Caroline spannend vandaag. Ik duim met jullie mee voor 1 maar het liefst meerdere mooie embryo's! 
Oh fleurbo, dat zijn zoals iedereen hier zegt en de bijwerkingen van de pil. Heftig he dat je er zo op kan reageren. Ik ben voorstander dat de man voortaan aan de pil gaat en niet meer de vrouw hahah.. wij hebben al genoeg te dealen met onze hormonen.
Knuffeltje, nou eerlijk gezegd vind ik het echt een beetje rot hoe ze te gedaan hebben. Aangezien ze zelf in een traject hebben gezeten weten ze hoe t is om overrompeld te worden met een aankondiging en vooral als ze dan al 16 weken is. Ik zou me ook echt shit gevoeld hebben.
Zo heb ik een vriendin van me gister meteen opgebeld om te zeggen dat het uiteindelijk gelukt is en in het zelfde schuitje zit. Zelf zou ik dat ook prettig vinden. Tuurlijk is het leuk om iemand te verrassen maar als het bij je zelf niet vanzelf gaat weet je hoe t voelt als er een aankondiging gedaan wordt. Ik was denk ik vooral boos geweest op ze haha.. en vooral als ze nu alles willen weten van jouw maar zelf wel 16 weken wachten. Maar ik hoop dat jij er wel steun aan hebt. 
Enne goed gedaan om je ventje een knuffel te geven. Jullie doen het samen op jullie manier. Iedereen doet het anders en gaat er anders mee om. Samen kunnen jullie gewoon af en toe een knuffel gebruike

schorpioen Ja dubbel... Of ik ben te lief, maar ergens snapte ik ze wel... Ze hadden het met pasen aan de familie verteld met cupcakes, en wilde toen al naar ons toe komen rijden. Ik snap die uitzinnigheid wel. En een hele blije bubbel na zon lange weg. Alleen ik heb er verdomd slecht van geslapen... Had ik nou maar niet om de echofoto gevraagd... Ik leef nog in mn geboortejaar 93 geloof ik... Tegenwoordig film je natuurlijk het echoscherm en dan heb je het meteen bewegend. Dus nu zit ik met het bewegende boontje in mijn hoofd... En ik zie nog de kinderkamer voor me. Dat moesten we perse ook zien. Dat was ook erg confronterend. Juist omdat wij nog moeten beginnen met alles... Ik laat het aan haar om voorlopig te blijven appen... Ik hoef niet meer te vragen hoe het bij hen gaat, want die missie is volbracht... Ik heb voor het eerst ook iets achtergehouden voor mijn moeder. Normaal zijn we zo close, vertel ik alles. Nu had ik genoeg aan mezelf dus dat medelijden en hoe voel je je nu geen behoefte aan. Misschien zeg ik na de punctie wel dat ook al was er een terugplaatsing, we overstimulatie hadden en een ev terugplaatsing maand er op. Lekker een keer een eigen bubbel.
---
Vriendlief kwam net thuis. Ook een kutnacht gehad. Wat ik al dacht. Vanbuiten stil, vanbinnen kolkt het. Verdriet omgezet automatisch naar boosheid. Hij gunt het zijn beste vriend ook heus wel, maar er blijft toch dingen knagen. Waarom zij wel? Als een steentje in je schoen. Of ik citeer, of je maanden moet wachten op een auto onderdeel bij de garage en jij kan niet rijden en een ander wel. Of ik citeer, zelf heb je een volkswagen golf en de ander de sportversie. We hebben samen staan koken en elkaar stevig vastgehouden. Vriendlief voelt zich ook extra kut dat het probleem bij hem ligt. Het had niet uitgemaakt, denk ik dan. Anders had ik me extra kut gevoeld en hij extra maakt niet uit. Nu lekker pasta eten met hèèl veel knoflook... 

Fleurbo wat ontzettend balen dat je zo slecht op de pil reageert. Gaat het inmiddels wat beter?
Zwindo wat ontzettend knap dat je langzaam in stapjes al wat verder bent. Neem vooral de tijd om alles en plekje te geven.
Knuffeltjeee wat een heftige tijd heb je gehad. Snap dat goed, vorig jaar waren veel van mijn kennissen bevallen en telkens weer een traan omdat zij wel en wij niet. Fijn dat je bent in elk geval ook wat emoties heeft getoond en snap de vergelijking volledig! Hopelijk komt jullie tijd ook.
Carolinerkj veel succes vandaag!
Bloemetjeinknopp 7 cryo's ga echt top! Gaat het inmiddels met je?
En natuurlijk als laatste Schorpioen gefeliciteerd! Ben je inmiddels op een roze wolk terecht gekomen?
Wij zijn nog aan het wachten op de uitslag. Hopelijk komt die vandaag. Inmiddels wel besloten om een terugplaatsing in een gestimuleerde cyclus te doen, aangezien we nu telkens een corona test moeten doen voordat we naar Duitsland mogen. Bah alsof dit traject al niet genoeg stress is. 

@Brabandse, ik lees nog niet zo lang mee op dit forum. Maar jullie lopen in Duitsland begrijp ik? Konden jullie hier in nl niet geholpen worden?
Ik heb het gevoel dat ik me iets beter begin te voelen. M'n energie is nog laag. Maar gister wel lekker even 2 uurtjes in de tuin gerommeld. Zon op m'n gezicht. Ik heb wel zo'n beginnende menstruatie buikpijn. Vanavond m'n laatste utrogestan en dan denk ik dat de menstruatie niet lang op zich laat wachten aangezien ik nu al iets voel. Kan dat? 
Ik heb eind vd ochtend nog een gesprekje met m'n fertiliteitsarts. Ik wil graag wat meer weten over wat er precies is ingevroren. Aangezien je daar ook verschil in kan hebben geloof ik. Dus ben benieuwd. 

@Caroline, weet je al iets? Heel veel succes! Ik duim voor een mooi resultaat!

Zo hier weer een update van ons
Heb wel paar dagen meegelezen wat een verhalen allemaal weer niks aan dat sommige zo worstelen met hun gevoelens en dat de buitenwereld daar zo onverschillig op reageerd 
Dinsdag punctie gehad 10 eitjes eruit geprikt gistermiddag gebeld door het lab was een bevruchting geweest dus er kon een terug plaatsing geplant worden en dan voor de we hoeveel er bevrucht zijn vanochtend 9:45 uur terug plaatsing gehad en 9 vd 10 bevrucht nu dus nog 8 die ze in de gaten houden en daar  horen we nog van  hoeveel er in gevroren kunnen worden maar nu dus op het verrekte wachtbankje?  

Oh wauw caroline wat een top berichten al. Hopelijk gaan die andere 8 ook nog mooi door delen. Succes op het wachtbankje, heb je wel wat afleiding in de komende dagen staan?
Bloemetjeinknop, je had geen terug plaatsing toch? En dan toch utrogestan? Utro kan een menstruatie tegen houden en wat langer uitstellen maar hij kan er ook door heen komen. 
Brabandse, spannend! Ben benieuwd naar je uitslagen. En hopelijk mag je dan eindelijk weer beginnen aan een nieuwe ronde en hopelijk met mooie resultaten.

Ook weer zoiets nieuwerwets. Die vrienden van ons stuurde ons een appje met klem tegen niemand wat te zeggen en dat ze de zwangerschap stil houden tot het geboren is. Want er kan nog zoveel mis gaan... Nu hebben wij natuurlijk ook facebook, nou zo rond een week of 20 schreeuwen wij het van de daken hoor, als het zo ver is. Dit is toch iets om supertrots op te zijn?? Dat ik me meteen afvroeg hoe ze dat komende zomer doet.. Dikke toeter,ben je zwanger? Sst, dat is geheim, daar mag ik niets over zeggen... Dus.

Terug
Bovenaan