Hallo dames,
Ik ben er een hele tijd niet geweest. Heel druk, maar ik vertrouw internet ook niet altijd, dus even geen behoefte gehad om een berichtje te plaatsen. Helaas ook geen tijd gehad om mee te lezen. Ik heb net even een stukje teruggelezen.
Zwindo, ik vind het echt zo knap hoe je nu al probeert om weer vooruit te kijken. Het is zo heftig wat jullie hebben meegemaakt. Na al die tijd ben je eindelijk zwanger en dan moet je alsnog je kleine meisje laten gaan. Heel veel sterkte voor jullie en neem samen de rust en tijd die jullie nodig hebben.
Knuffeltje, de reactie op de zwangerschap snap ik heel goed. Ik herken het ook wel, zoiets komt heel hard aan. Ik heb een keer een hele avond echt hard huilend in bed gelegen, nadat een vriendin had verteld dat ze zwanger was. En de dagen erna ook nog regelmatig gehuild. Laat je emoties dus vrij. Tuurlijk gun je het aan je vrienden, maar je kunt je gevoel niet uitschakelen. Ik snap je vrienden overigens ook wel. Als zij het ook niet makkelijk hebben gehad, wil je het net op een speciale manier vertellen. Dus kan het wel een beetje begrijpen. Overigens wel vreemd dat ze het helemaal stil willen houden. Sterkte en voor jullie komen ook kansen.
Carolinerkj, een spannende tijd voor jullie. Succes!
Schorpioen, gefeliciteerd! Op naar de eerste echo. Wanneer mag je?
Brabandse, ik hoop dat jullie weer snel mogen. Ik snap overigens dat je een gestimuleerde cyclus doet in deze situatie.
Bloempjeinknop, heftig zo een overstimatie. Heel veel water drinken en echt rust houden helpt wel echt. Ik had na de terugplaatsing opeens tekenen van een overstimulatie. Ruime tijd na de punctie nog erg grote eierstokken. Ik had gelukkig niet zo heel veel follikels, dus had er niet echt last van, maar rust houden en drinken heeft wel echt geholpen. Elke echo zag ik ze gewoon kleiner worden.
Wij hebben deze week aan iedereen verteld dat het eindelijk is gelukt. Een week na de termijnecho vonden we het wel een prima moment. We moeten wel nog de uitslag van de nipt afwachten, maar mocht er iets zijn, dan deel ik dat liever met mijn naasten. Langzaam zal ik hier steeds minder te vinden zijn. Ik probeer wel af en toe mee te lezen, zodat ik wellicht wat informatie kan geven als jullie om tips vragen. Heel veel succes allemaal!