Die is ontzettend lief, 7 mei met mn echo ook vrij, ook al moet hij in de auto blijven. Bemerk wel dat hij worstelt met het feit dat het aan zijn zaad ligt. Hij vind het heel moeilijk dat ik dit allemaal moet ondergaan. En bijna zich minderwaardig voelen ten opzichten van andere mannen. Terwijl ik me juist extra verbonden voel nu we samen dit traject gaan doen. Dus ik geef m regelmatig een compimentje en hele dikke knuffels dat het voor mij niet zo voelt. Nee als ik hem niet had was ik waarschijnlijk nog steeds vrijgezel want de leuke mannen waren op. Blijven praten he, zei ik gisteravond. En dan kwam er de fronsrimpel dat er eigenlijk heel veel in zijn hoofd omgaat.
Krijgen jullie ook zo krap spuitjes mee? Even meerekenen. Ik had er 24, ik ben gister begonnen en heb 7 mei de echo. Dan kom ik met deel 1 uit bij ik dacht 11 mei. En punctie rond 12. Deel 2 waren 48, maar ik geloof dat dat kwam omdat je die zelf moet mengen. Die vandaag niet geteld, staan achterin de kast. Ik heb gemaild en dat ik snap dat ze verspilling willen voorkomen maar dat voor ons over de 100 km voor een paar spuitjes ook nogal wat is... Of ik die 7 mei nog voor een week kan meekrijgen.
Krijgen jullie ook zo krap spuitjes mee? Even meerekenen. Ik had er 24, ik ben gister begonnen en heb 7 mei de echo. Dan kom ik met deel 1 uit bij ik dacht 11 mei. En punctie rond 12. Deel 2 waren 48, maar ik geloof dat dat kwam omdat je die zelf moet mengen. Die vandaag niet geteld, staan achterin de kast. Ik heb gemaild en dat ik snap dat ze verspilling willen voorkomen maar dat voor ons over de 100 km voor een paar spuitjes ook nogal wat is... Of ik die 7 mei nog voor een week kan meekrijgen.