1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Bloemetjeinknopp ja, ik bleek heel slecht te reageren op decapeptyl. Mijn stemming schommelde niet een beetje, maar enorm. Heb zelfs een deuk in het keukenblad geslagen met een deegroller omdat deeg uitrollen niet lukte zoals ik wilde ?. Gelukkig dat in Duitsland allemaal niet gehad en dus zelfs een betere opbrengst waardoor we nu nog 4 cryo's hebben. Carolinerkj hoe gaat het met je? Jij moet wel lang wachten totdat je mag testen zeg. Schorpioen ja, vandaag eindelijk de resultaten gehad en het was goed. Dus nu wachten totdat ik ongesteld word en dan beginnen we met de medicijnen in het baarmoederslijmvlies op te bouwen en dan op dag 12/13 een echo ter controle. Nu weet ik niet meer wie er om vroeg welke test wij hadden laten doen. Maar dat was een test voor nk en plasma cellen. Nk cellen heeft te maken met je afweersysteem, of die niet veel te heftig reageert op vreemde dingen en plasma cellen geeft aan of er een ontsteking van de baarmoederwand zit of niet. Daar hoef je dus zelf niks van te merken. Maar gelukkig na een kuur antibiotica was alles goed. Dus over enkele weken mogen we cryo's op gaan halen.❤️
Knuffeltjeee oh wat waardeloos dat jij je zo voelt. Bach kan zeker waar doen voor je. Daar bestaat ook een nacht versie van zodat je wat rustiger slaapt. Ik had voor ontspanning veel baat ook bij voetreflex therapie. 

Hoi allemaal 
Hè lapjesendraadjes hoe gaat het met jou?leuk dat je hier af en toe komt kijken 
Ja Brabantse vond ik ook al 2 week na de punctie miss ligt het eraan op welke dag je de terugplaatsing hebt op dag 3 of 5 wanneer je kunt testen gelukkig bijna de 1ste week voorbij maar heb genoeg afleiding met werk dus gaat snel ben wel wat moe en droom heel veel en soms heb ik het idee dat er wat steekjes zijn maar miss wil ik.ook graag wat voelen dat het gelukt is kan ook

Oh wat fijn brabandse, wat een opluchting dat het ziek zijn niet voor niets is geweest. Wanneer verwacht je je menstruatie? Hoop dat het geluk jullie snel gegund is.
Carolinerkj spannend, fijn dat je wat afleiding hebt. Toen ik in nijmegen zat mocht ik later testen dan nu bij Nij geertgen. Radboud was het 15 dagen na terugplaatsing en Nij Geertgen 15 dagen na punctie. Ik had een 5 daagse tp en dat is dan de 11 dag na terug plaatsing.
Toen ik nog in nijmegen zat hield ik het ook nooit vol om zo lang te wachten. Vooral omdat ik dus wist dat ze op andere plekken eerder mochten testen. Ik ben dus ook iemand die vaak op dag 8 na tp zwichte en ging testen. Als hij dan wit was kon ik mr dus voorbereiden op mijn ms.

Hoi
Vandaag uitslag gekregen van het lab over het invriezen vd embryo
Wij dachten zelf dat er wel 3 goed waren omdat er 8 over waren na de terugplaatsing dus ik vol goede moed de envelop open maken uitslag 1 embryo die goed genoeg was voor invriezen ik werd gelijk onzeker over dit eitje dat ze terug hebben geplaatst of die dan wel goed was als ze die na 5 dagen hadden teruggeplaatst deze was na 3 dagen terug geplaatst en die is ingevroren was 5 dagen. Het positieve gevoel is nu wel een stuk minder over een goede afloop nu moet ik nog geduld hebben tot volgende vrijdag
Pff baal momentje 

Carolinerkj snap goed dat het een domper is dat er maar een goed genoeg was voor cryo. Maar ik heb gelezen dat een 5daagse embryo ook wat zeldzamer is. Dat wil zeker niet inhouden dat je 3 daagse embryo slechter is. Wij hebben 4 cryo's en onze arts zei dat dat ook echt absurd goed was. Dus ik hoop gewoon voor je dat je een positieve test hebt op 23 april. Ik snap ook nooit zo goed waarom er toch zoveel verschil zit in de wachttijd.
Schorpioen ja was ook erg blij dat alles niet voor niks is geweest. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Werd zelfs wakker van de buikkrampen om 5:30. Had het pas morgen of zondag verwacht, maar heb gelukkig vandaag de medicijnen binnen gekregen, dus ben kunnen starten. De echo ter controle van het baarmoederslijmvlies staat op 28 april. 

Thnx Schorpioen voor je uitleg! Uiteindelijk ben ik maandag in de loop van de ochtend ongesteld geworden. Gisteren was het alweer zo goed als klaar. Had me ingesteld op een veel heftigere menstruatie. Maar dat viel me gelukkig mee. 

@brabandse. Ik moet stiekem een beetje lachen. Die hormonen maken ons helemaal gek. Ik las aan m'n vriend voor dat jij een deuk in het aanrechtblad had geslagen. Hij keek me aan en zei: maar dat gaan we hier niet doen?. Ik was het ook die vroeg welke test je had laten doen om erachter te komen dat er een ontsteking zat. Ik heb het meteen opgeschreven. Kan ik het in ons ziekenhuis navragen. Geen idee of ze het hier in nl ook doen. 

@Caroline. Balen dat er maar 1 embryo goed genoeg was om in te vriezen. Hopelijk blijft het embryo wat ze hebben terug geplaatst plakken. En kan het andere embryo ingevroren blijven. Ik duim voor je ?. 

Wij zijn nu ruim 2 weken verder na de punctie. Het gaat gelukkig een stuk beter. Ben nog wel snel moe. En m'n conditie is wel wat achteruit gegaan door die overstimulatie. Ik zat gister even op de fiets en dacht... phooeee. Ik ben er nog niet. Veel hoofdpijn ook gehad. Dus, ik doe het rustig aan. Maar de pijn die ik had in m'n buik is gelukkig zo goed als weg. Hebben deze week nog wel even contact gehad met de microbioloog. Ik wilde graag wat meer weten over de embryo's die zijn ingevroren. Hij had het over 6 hele mooie. En 1 iets minder mooie. Maar wel goed genoeg om in te vriezen. Er waren er 4 die op dag 4 een blastocyste waren en ingevroren konden worden. En de overige 3 zijn op dag 5 ingevroren als blastocyste. Hij zei dat we 7 goede kansen hebben hiermee. Dus dat is fijn. Overigens hou ik wel gewoon m'n reserve. Niks is zeker. En tis maar de vraag wat m'n lichaam gaat doen straks. Maar goed. De eerste stappen, zijn goede stappen?. 

Mooie blog Knuffeltjeee. Herkenbaar ook. Hoe reageerde je vriend erop? 
Bloemetjeinknopp ja al die emoties waren ook bij mij niet de bedoeling, maar kon er helemaal niks mee en ze dus ook niet tegen houden. Ik was daarom erg blij dat ze in Duitsland het echt anders wilde aanpakken. Je hebt een mooi aantal cryo's! Al een idee wanneer je verder wil gaan, of wil je eerst nog verder herstellen wat ik me ook erg goed kan voorstellen.
Hoe gaat het met Carolinerkj? 

Terug
Bovenaan