Bloemetjeinknopp ja, ik bleek heel slecht te reageren op decapeptyl. Mijn stemming schommelde niet een beetje, maar enorm. Heb zelfs een deuk in het keukenblad geslagen met een deegroller omdat deeg uitrollen niet lukte zoals ik wilde ?. Gelukkig dat in Duitsland allemaal niet gehad en dus zelfs een betere opbrengst waardoor we nu nog 4 cryo's hebben. Carolinerkj hoe gaat het met je? Jij moet wel lang wachten totdat je mag testen zeg. Schorpioen ja, vandaag eindelijk de resultaten gehad en het was goed. Dus nu wachten totdat ik ongesteld word en dan beginnen we met de medicijnen in het baarmoederslijmvlies op te bouwen en dan op dag 12/13 een echo ter controle. Nu weet ik niet meer wie er om vroeg welke test wij hadden laten doen. Maar dat was een test voor nk en plasma cellen. Nk cellen heeft te maken met je afweersysteem, of die niet veel te heftig reageert op vreemde dingen en plasma cellen geeft aan of er een ontsteking van de baarmoederwand zit of niet. Daar hoef je dus zelf niks van te merken. Maar gelukkig na een kuur antibiotica was alles goed. Dus over enkele weken mogen we cryo's op gaan halen.❤️
Knuffeltjeee oh wat waardeloos dat jij je zo voelt. Bach kan zeker waar doen voor je. Daar bestaat ook een nacht versie van zodat je wat rustiger slaapt. Ik had voor ontspanning veel baat ook bij voetreflex therapie.
Knuffeltjeee oh wat waardeloos dat jij je zo voelt. Bach kan zeker waar doen voor je. Daar bestaat ook een nacht versie van zodat je wat rustiger slaapt. Ik had voor ontspanning veel baat ook bij voetreflex therapie.