Ik heb vorige week nog een Hugo gedronken. Ook met mijn hormonen ben ik weer anders als de andere dames hier. Eerst 1,5 week triptofem. Maandag hiermee begonnen, woensdag was de laatste x pil. Nu komende woensdag komt er fostimon bij. Deze moet ik eerst zelf prepareren. Vloeistof nog bij het poeder mengen. 7 mei echo, en dan hoor ik wanneer punctie. Wel fijn dat jij achter mij dan weer volgt Fleurbo. Zitten we hier nu toch met een paar dames een beetje in dezelfde fase.
Weet je wat ik ook moet leren loslaten? Mijn verantwoordelijkheidsgevoel jegens mijn cliënten. Ik heb hele lieve vaste cliënten, die echt geen andere huishoudelijke hulp meer zouden willen. Bij de meeste kom ik al 2 jaar of langer. En ze redden het echt wel even met een invalhulp. En gewoon dat ik dan 2 weken niets te doen heb. Lijkt mij erg lang...
Weet je wat ik ook moet leren loslaten? Mijn verantwoordelijkheidsgevoel jegens mijn cliënten. Ik heb hele lieve vaste cliënten, die echt geen andere huishoudelijke hulp meer zouden willen. Bij de meeste kom ik al 2 jaar of langer. En ze redden het echt wel even met een invalhulp. En gewoon dat ik dan 2 weken niets te doen heb. Lijkt mij erg lang...