1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Haha ik dacht al het is wel heeel erg stil op het forum terwijl het juist vaak zo actief is. Ik heb via de app wel gewoon dingen kunnen posten, misschien lag het echt aan de site.

Brabandse spannend 2 embryo's. Ga heel erg duimen dat ze blijven plakken? en dat met die avocados had ik ook niet geschoten is altijd mis. Heel veel succes met de wachtdagen. Wanneer mag je testen?

Knuffeltjeee wat onwijs vervelend dat je zoveel last hebt van de hormonen. Hopelijk heb je vrijdag een goeie echo en ben je snel van het prikken af.

Hier verder na die rare dag dat ik ineens wat bruinverlies had gehad helemaal niets meer. Alleen nog wat rommelende darmen, maar dat kan in mijn geval heel goed mn endometriose zijn die opspeelt. We wachten het allemaal gewoon even af, over een weekje weten we meer. Zeg ik nu heel luchtig hahaha.

k had inderdaad ook veel problemen met de site! Maar volgens mij kan ik nu weer wat reageren :)   

Knuffeltjeee wat vervelend dat je er zo last van hebt, hopelijk heb je snel mooie eitjes en kun je stoppen met deze hormonen!  
brabandse wat spannend! Ik ga heel erg voor jullie duimen dat ze blijven plakken ?

zwindo wat fijn dat het een goed evaluatiegesprek was. Ik kan me wel goed voorstellen dat je schrikt van die 1%, het is natuurlijk niet veel maar heel logisch dat je er angstig voor bent. 
En wat gek het bloedverlies. Heb je nog niet stiekem getest? 

hier gaat het heel wisselend. Ben alleen nog maar aan de pil, maar mijn humeur is heel wisselvallig. En iedere keer denk ik: ik moet lief voor mezelf zijn, ook al ben ik alleen nog maar aan de pil. Maar ik ben volgens mij iets te lief. Ik kan me echt nergens toe zetten. Ik denk dat ik vooral gewoon een schop onder m'n kont nodig heb. Ik houd m'n hart vast voor als ik met de prikken ga beginnen. Als ik me nu al zo voel (en voor mijn gevoel ontzettend aan stel), hoe gaat dat dan straks... 

Fleurbo dan ben ik niet de enigste. ? Ook ik had best wel last van alleen al de pil. Dat is echt niet iets om je voor te schamen. Weet je al wanneer je mag beginnen met prikken? Wie weet vallen bij jou de bijwerkingen wel mee.

Knuffeltje oh wat erg dat je zo'n last van de hormonen hebt. Ben wel blij te horen dat ik niet de enige was. Dat zoemende gevoel herken ik wel. Was er laatst eens op aan het googlen en kwam er achter dat ze daar zelfs een onderzoek naar aan het doen zijn. Schijnbaar fibreert een baarmoeder ook werkelijk en zijn ze aan het onderzoeken of dat van invloed is op de vruchtbaarheid van een vrouw.
Zwindo wat een mindfuck is het toch. Telkens toch die hoop hebben, ondanks dat je er dat de kans klein is. Toch heel ik je hopen dat je misschien die kleine kans ook "wint".
Fleurbo oh jij ook al zo'n last van de hormonen! Hopelijk zakt het een beetje, in elk geval veel sterkte. 
Ik mag testen rond de 15de. Dus zo'n 1,5 week wachten. Gisteren al echt een opgeblazen gevoel gehad, dus we zullen zien of dat wat gaat betekenen. Wel blij dat wij telkens foto's van de embryo's krijgen. Dan is het toch net wat tastbaarder. 

FleurBo haha ik heb nog niet stiekem getest, maar zegt niet dat het af en toe al kriebelt. Ik probeer er gewoon vanuit te gaan dat het mn lichaam is die alles nog aan het verwerken is. Lief zijn voor jezelf is sowieso goed, maar snap wel wat je bedoelt. Wat mij heel erg hielp toen ik mn Lucrin injecties kreeg is om te focussen om mn eigen fysieke gezondheid. Dus ik ging veel wandelen, sportoefeningen doen als een soort van voorbereiding op. Ik wilde me gewoon zo fit mogelijk voelen ondanks alle rare hormonen.

Brabandse dan zouden we een beetje rond dezelfde tijd moeten testen ik verwacht precies over een week ongesteld te worden. Wat leuk dat jullie ook van de embryo's fotos meekrijgen dat heb ik bij mn vorige tp niet gehad. Zal er in de toekomst ook eens naar vragen. Tenzij het natuurlijk niet nodig is en er zich een wonder voordoet ?

Spannen dames, nog een wachtweek.
Hier vraag ik me af of en wanneer ik wat ga merken dat mijn eiblaasjes groeien. Het is natuurlijk vanavond pas een week dat ik ze aan het stimuleren ben. Ben benieuwd hoe het komend weekend gaat. Ineens toch bang dat er gewoon nog niets gebeurd en ik nog dagen door moet prikken...

Zwindo ja die foto's zijn wel echt leuk en fijn, want dan is het toch wat tastbaarder. Ik hoop echt dat jullie een wonder is gegund. Ik denk dat ik volgende week vrijdag test. Dan zou ik theoretische 2 dagen over tijd zijn, dat vind ik lang genoeg wachten. Menstruatie zal niet vanzelf doorbreken aangezien ik medicatie slik.
Knuffeltjeee ik begon na een week stimuleren echt wel druk te voelen. Ook de dag voor de punctie was alles ronduit vervelend. Zelf door wandelen was niet fijn. Ik heb op een gegeven moment tegen een collega gezegd toen we samen ergens heen liepen, loop niet zo hard, ik heb last van klotsende eieren ?. Die lag gelijk in een deuk, maar liep wel minder hard toen.
Hier gaat voor de rest alles goed. 2 dagen wel last gehad van mijn buik, gisteren tijdens het werken gelukkig nauwelijks en vandaag voel ik toch wel weer iets. Dus hopelijk is dat een goed teken. Iemand nog snelle lunch recepten met avocado? 

Knuffeltjeee ik voelde na die eerste week ook niet heel erg veel of echt iets super duidelijk gebeuren van binnen toch groeide er van alles bij de eerste echo. Hopelijk zijn al die moodswings het waar en heb je een goede echo.

Brabandse fijn dat het goed gaat. Blijft spannend die wachtweken. Voor lunch gerechten een lekkere salade met avocado, of toast met ei, met kipfilet of je kan het ook door een smootie doen als je het eten ervan een beetje zat bent dat deed ik ook vaak.

Hier vanmorgen begonnen met het warm krijgen wat meer zweten als normaal bij wandelen, helaas een teken dat mn menstruatie er gewoon aan zal gaan komen? ik bereid me voor op een heftige paar dagen volgende week... blegh. Straks alvast maar even naar de winkel om nog wat extra maandverband te halen.

Terug
Bovenaan