Ook ik kon dagen niet op het forum, vreselijk... Ja hoe gaat het hier... Zet liever een ikeakast in elkaar, dat gaat beter dan mn reactie op de hormonen... Vorige week begonnen met de fostimon en na wat stressavonden dat ook onder de knie. Mijn buurvrouw heeft me tips gegeven. Door de stress een keer niet helemaal goed geprikt dus nu een jesuspaarse plek... Maar het prikken gaat nu gelukkig goed, zij het dat het de ene avond gevoeliger is als de andere avond. Van de fostimon krijg ik sneller blauwe plekjes. Qua bijwerkingen zijn mijn buien het ergst. Die ontstaan zo rond het avondeten. En ook voor mij niet leuk want ik kan er niets aan doen met mn 2 seconden lontje.... Verpakkingen, 1 seconden en dan vliegt het door de keuken. Gister avondeten gehad, was er wel weer wat op tv wat triggerde, trok ik alsnog vriendliefs hoofd er af. Die snauwt ook gewoon terug als het hem te gortig wordt. Maar o, wat een feest al die hormonen... Na 2 bijwerkingsloze dagen vandaag een offdag. Last van mijn buik. Wat moe. Wat niet lekker. Het verschilt echt per dag qua bijwerkingen. Al vanalles gehad. Op de triptofem reageer ik dus als een of andere godzilla. Op de fostimon heb ik veelal last van obstipatie. Ik snap ook dat lager libido ook bij de bijwerkingen hoort want wie heeft er met zoveel hormonen nog wèl zin in seks?? Vrijdagmorgen echo en dan horen we hopenlijk wanneer de punctie is...
(Over gekke dingen, voor mijn gevoel "zoemt" het daar beneden. Ik kan het niet echt anders omschrijven. Hebben hier meer weleens last van?)