Nou, opzich was vandaag positief met opmeten.
Ze groeien, en ze groeien op zich heel mooi. Ook mooi gelijkmatig. Er zitten er nu zo'n 5 per kant, dus dikke kans dat er straks 10 aangeprikt kunnen worden. Een deel is 10mm, een aantal zitten al op 13mm. Ze willen ze 18mm hebben. Het wordt een lang vrij weekend, want maandag is er weer een opmeetecho. Daar nemen we beide ook weer de hele dag voor vrij ivm de reistijd. Het komt er op neer dat ik dan alleen dinsdag zou moeten werken. Woensdag is mijn standaard vrije dag, donderdag hemelvaart en vanwege hemelvaart had ik nog voor ik datums wist voor 14-5 ook al vrij gevraagd. Omdat het toch al rare dagen zijn voel ik er weinig voor om hier wat in te veranderen. Daar deed mijn werk al wat lastig over. Ik heb vrij bot teruggereageerd. Ik mag blij zijn als de zware taken nog gaan denk ik, dinsdag. Als ik nu al druk voel op mijn buik... Nu ben ik geen klager, maar wat denk je hoe vaak ik moet bukken? Zwaar tillen, met emmers e.d. mijn cliënten weten er van en hebben alle begrip. Ik appte net die van dinsdagochtend. Ik grapte al, denk niet dat de plintjes m gaan worden dinsdag...