1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dikke knuffel Zwindo. Toch voor jou jullie eerste moederdag. Brand een kaarsje en houd elkaar stevig vast. Helaas niet fysiek bij jullie, maar wel voor altijd in jullie hart. ❤

Zwindo, tuurlijk is dit een lastige dag. Maar haal jezelf niet teveel naar beneden, want jullie zijn ouders geworden.
Geen idee of we vaker op controle ofzo moeten komen, dat horen we vast nog wel aangezien ik ze toch ook niet laten weten of deze ronde gelukt is of niet.
Knuffeltjeee hoe ging het vandaag met je hormonen? 

Lief dat je het vraagt Brabandse.
Vandaag echt een hele bolle buik. Maar een dipje gehad vanavond waarbij ik er even helemaal doorheen zat. Ik vraag me af of ik me gewoon aanstel of gewoon erg gevoelig ben qua humeurschommelingen... Ik hoop morgen te horen wanneer de punctie is...

Brabandse wat heftig zeg! Maar ook heel fijn dat ze het nu al weten er er iets mee kunnen! Hou je het wachten nog een beetje vol?
Ik kan me goed voorstellen dat vandaag extra beladen is, zwindo... Hele dikke knuffel voor jou! 

knuffeltje wat spannend! Hopelijk is hij snel en zijn je humeurwisselingen dan ook snel over. Voor die bolle buik had ik laatst gelezen dat iemand tijdens het stimuleren zwangerschapsbroeken droeg. Hoewel dat misschien best een stapje is kan het helpen? 

Ik ben ook eindelijk beginnen met prikken! Slaat nergens op maar ben zo blij als een kind haha. Ook nog geen last van bijwerkingen, alleen vlak na het spuiten heb ik beetje het gevoel alsof ik kramp heb ik m'n keel. Na een tijdje is dit ook weer over. Herkent iemand dit?
nog geen humeur swings en ik hoop heel erg dat dit zo blijft. Voel me zelfs beter dan toen ik alleen de pil slikte, maar dat kan ook nog komen doordat ik gewoon enthousiast ben dat we eindelijk zijn begonnen. Wanneer kregen jullie de eerste bijwerkingen van deca? 

Dank jullie wel meiden! Ik ben de dag uiteindelijk nog aardig ok doorgekomen. Het helpt ook niet echt mee dat ik nu lekker aan het pms-en ben ? ik zit nu gewoon echt te wachten tot het doorbreekt en heb nu echt zo'n punt bereikt van zet nou maar gewoon door want die aanloop is ook niets.

Brabandse hoe gaat het verder bij jou met het wachten? Voel je al iets? Kan je je nog inhouden met testen?

Knuffeltje hopelijk vandaag goed nieuws over de punctie! Dat de hormonale schommelingen en buien daarna weer wat rustiger worden en je je weer wat meer als jezelf kan voelen.

FleurBo jeeh! Je bent begonnen wat fijn!! Ik had voor de decapeptyl ook nog lucrin injecties gehad waar ik overhangsklachten van kreeg. Ik denk dat ik daardoor van de decapeptyl en menopur niet heel erg veel van de bijwerkingen heb gemerkt. In ieder geval zo weinig dat het gevoel ervan niet is blijven hangen dat ik het me kan herinneren.

En helloo bloedverlies...? heb een how to survive your period pakketje gehaald vanmorgen: pijnstillers, maandverband en het belangrijkste Ben & Jerry's chocolate fudge brownies haha. Pijn is voor mijn doen nog te handelen hoop dat het hierbij blijft maar heb er een hard hoofd in en dat ik morgen weer grotendeels plat lig op de bank. Hopelijk nu snel bericht vanuit het ziekenhuis over ons vervolg.

Fleurbo spannend! Ik volgens mij al binnen een paar dagen. Maar dat ik ook de 2e erbij moest prikken en ze dus ook gingen groeien meer klachten.

Vandaag een lange ochtend. Maar wel met heel goed nieuws. Mijn eitjes groeien uitstekend, ik heb er zelfs een foto afgedrukt van. Kan ik later tegen ons kind zeggen, kijk, mogenlijk was jij een van deze eitjes. ?
Alleen vanavond nog de tripto en fostimon prikken, dinsdag moet ik dan exact 21:00 de pregnyl. Donderdag is dan dè dag. Hemelvaart is op zondag, dus middels lichte sedatie. Heb ik daarin toch mn zin... En gek genoeg mag hierbij wèl mijn vriend zijn. Dus nog de laatste loodjes! Het zou woensdag al gekund hebben, ware het niet dat ze het dan al erg druk hebben en ze hebben alle tijd nodig voor vriendlief zijn aandeel. De dag na mijn verjaardag, 16 mei hebben we dan als alles goed gaat de terugplaatsing en daar mag vriendlief dan weer niet bij zijn. Dat dan ook maar weer filmen. Dus, nog eventjes, en dan hopen op een goede uitkomst!

Knuffeltjeee oh wat fijn dat de punctie in zicht is! Apart dat je man daar wel bij mag zijn, maar de terugplaatsing niet. Maar hopelijk verloopt alles goed. Ik duim voor je!
Fleurbo wat fijn dat jij ook eindelijk echt gestart bent. Wanneer heb je je eerste echo?
Zwindo wat balen voor je dat het toch geen zwangerschap was. Laat je de komende tijd maar goed verwennen.
Kwa testen kan ik me nog goed inhouden, weet dat het toch geen zin heeft en blijf graag nog even in gedachte dat ik zwanger ben. Dus nog een paar dagen wachten! Ik voel van alles, maar helaas heb ik dat al wel vaker gehad. Dus ik durf er echt geen conclusies uit te trekken. Langzaam begint de paniek van de recente ontdekking van mijn bloedziekte te dalen, want met medicijnen is de kans op een gezond kind gewoon goed. Het blijkt trouwens een kwaal vanuit mijn moeders kant, want die is wat op onderzoek gegaan en meer dan de helft van de familie blijkt dus bloedstollingsproblemen te hebben. Maar een directe nicht van mij heeft recent dus ondanks dat een gezond kind gekregen. Dus dat stelt mij wel gerust. 

Terug
Bovenaan