Knuffeltjeee heel veel succes morgen! Probeer jezelf niet te druk te maken. Draag gewoon waar jij je het prettigst in voelt! Ik ging gewoon in een spijkerbroek en hakken. Puur ook omdat ik geen platte schoenen heb. De week erna moet je vooral luisteren naar je lichaam en zeer waarschijnlijk dus rustig aan doen. Maar echte aantallen kan ik je niet geven, want hou mezelf daar ook nooit zo aan, maar luister wel naar mijn lichaam als die aangeeft dat het te veel is.
Zwindo, wat een mindfuck is het zeg. Snap dat je verbaasd bent, zou ik ook zijn.
Fleurbo 10 dagen stimuleren en dan de eerste echo is echt heel normaal dus zeker niet iets om je druk over te maken.
Ik moet nog 2 dagen wachten, man nog nooit zo'n moeite er mee gehad zeg! Voel echt van alles en heb vooral ook echt last van mijn buik, dus we zullen zien vrijdag. Inmiddels dus 6 dagen bloedverdunners aan het spuiten en mijn buik wordt daar zeker niet sexy van. Echt alle kleuren van de regenboog staan erop en je kunt precies zien waar en wanneer ik gespoten heb. Dus mocht ik zwanger zijn, dan worden dat geen mooie zwangerschapsfoto's van een mooie buik.