Hoi allemaal, het is weer een hele tijd geleden. En wat heerlijk om iets positiefs te lezen brabandse. Wauw! Hopelijk een mooi plakkertje of zelfs 2, want zag dat je er 2 had terug geplaatst.
Hopelijk hebben die spuiten, je kuur en alles wat je er voor hebt gehad en nog doet jullie beloond. Oh hoop zo dat het goed mag gaan.
Knuffeltje, mooi resultaat voor de punctie. Hopelijk dat je er mooie embryo's van krijgt. Ik lees dat je morfine hebt gehad, dit kan er ook voor zorgen dat je je zo beroerd voelt en misselijk wordt. Probeer inderdaad veel te drinken en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken. Beter te veel bellen als te weinig.
Zwindo, eerste menstruatie is dus weer begonnen, en meteen weer zn mind fuckm hoe gaat het met je?
Bloemetjeinknop succes met spuiten. Dag 10 is normaal. Ik heb een keer eerder gehad omdat ik hogere medicatie had en veel eitjes, dus wilde me wat eerder zien zodat ze mogelijk de medicatie wat aan konden passen als alle eitjes mee gingen groeien. Maar andere 2x dag 10/11.
Hier eind april echo gehad. Heel zenuwachtig want ik voelde me best goed. Dus heel onzeker of het wel goed zat. Tijdens de echo hebben we 2 kloppende hartjes gezien! 2!! Dit hadden we dus echt niet verwacht. Hadden er 2 terug geplaatst omdat er bij 1 de vraag was of ie in kon vriezen. 1 zakje was nog wel n stukje kleiner dus de vraag hoe het verder gaat. Heb me daarna flink ziek gevoeld en heel moe, laten testen op corona en zit nu al een week in quarantaine omdat ik corona heb. Gelukkig gaat het steeds beter. Helaas kon de echo niet door gaan van gister . Nu hopelijk maandag mits ik klacht vrij ben. Heel benieuwd of het nog steeds goed gaat en of het er ook nog 2 mogen zijn. Zou maandag 10 weken zijn.
Zo heb je in jaren nooit een positieve test en dan ineens positieve coronatest en zwangerschapstest..haha.. nu kan ik er wel weer om lachen maar wat voelde het even kut, bang dat het gevolgen kan hebben voor de zwangerschap maar zoals ik heb gehoord is dit zelden het geval, dus daar gaan we maar voor.