1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Zwindo hm wat raar zeg, heb je al contact gehad met het ziekenhuis?
brabandse nog 1 dagje! Spannend!! Ik duim heel hard voor jullie! Nog geen tekenen van dat het door gaat breken?
knuffeltjeee heel veel succes vandaag! ?
fijn om te horen dat de echo normaal gepland is. Hoorde hier en daar wel eens dat er voor het stimuleren nog wel eens gekeken wordt of er geen gekke dingen zitten, maar blijkbaar dus niet overal :) ik voel me trouwens nog steeds prima met deze hormonen. Wel beetje moe en af en toe heb ik het heel warm, maar een echte opvlieger kun je het niet noemen. Fingers crossed dat dit zo blijft! 

Ha dames, echt net weer thuis.
Ik had een te grote mond...
Punctie ging goed, hele lieve verpleegkundige. Een shot morfine gehad, 2 paracetamol en 2 diazepam dacht ik. Bij het aanprikken zelf vriendliefs hand fijn geknepen. Die prikjes waren gemeen. Alles ging goed tot we bijna thuis waren. Toen werd ik ineens hondsberoerd. Nu zit ik zo stil mogenlijk met emmer in het hoekje van de bank...

Fijn dat de punctie goed ging knuffeltje! Was de pijn te doen? Ben je ook plaatselijk verdoofd? En natuurlijk: hoe veel eitjes denken ze te hebben?
wat vervelend dat je je zo ziek voelt nu. Rust maar lekker uit! 

Oja, ook wel handig te vermelden... ? Ja  ook nog plaatselijk en die waren ook gemeen... Uiteindelijk hadden we 12 eitjes, 2 meer dan ze op echo gezien hadden. Met de pijn tijdens was goed te doen, ook de pijn erna. Ik slik nog wel om de zoveel uur paracetamol, maar zo lang ik zit doet het ook geen pijn. Wel een kleine nabloeding toen ik voor het eerst de utrogestan moest toedienen. Die moet vandaag 2, en vanaf morgen 3x ingebracht worden. Dat gaf vanmiddag dus schrikbarend veel bende... Stopte gelukkig ook weer snel. Vriendlief is echt de allerliefste. ? Zorgt heel goed voor me. Het zal mij benieuwen met de pijn morgen. Gelukkig veel nieuwe dingen op netflix, dan komt de dag wel om... Even kijken welke momenten de utrogestan.
https://www.mamaplaats.nl/blog/zwanger/weer-een-grote-stap
--------
Update: De hele dag als een dweil op de bank gehangen. Nog veel pijn. Een keer gespuugd, snel misselijk. Ook erg moe. Een keer van ellende even op bed gaan liggen. Ik denk dat mijn eierstokken flink over de zeik zijn. Ik wilde wel heel veel drinken,maar werd daar ook weer snel beroerd van... Maar vroeg te bed en morgen hopelijk een veel betere dag...

Ik wil dus niet klagen, maar moet het toch ergens kwijt. Lekker op tijd, half 11, gaan slapen en nu dus weer vroeg wakker. Vannacht gespuugd. Gelukkig slaap ik op rechts want links was niet te doen. Is de pijn gezakt denk ik bijna in paniek. Nou, nog steeds rond de 4 a 5. Maar lopen gaat wel beter. Ik hoop dat veel drinken m vandaag gaat worden want meer kan je er vast niet aan doen. Ik vloei niet meer gelukkig. Mijn buik oogt als een boos balletje. Nou, lange dag vandaag, liever sliep ik uit tm 9. ?

Knuffeltjeee oh wat naar dat je zo ziek bent geweest zeg! Heb je contact gehad met de arts al? Vooral veel drinken inderdaad meer kun je gewoon niet doen! Oh ja rustig aan doen natuurlijk.
Zwindo hoe gaat het nu met je?
Nou vanmorgen een test gedaan en ik durf het bijna niet te zeggen, maar die was dus positief! Wel nog een licht streepje, maar zeker niet omo wit zoals alle andere die ik ooit heb gedaan. Ik ga voor de zekerheid maar eens zo'n clearblue halen met weken indicator en dan over een paar dagen nogmaals testen. Maar ondanks al onze tegenslagen lijkt het dus toch gelukt te zijn. 

Gefeliciteerd Brabandse!
Ik twijfel dus of ik de afdeling moet bellen, maar wil de terugplaatsing niet in gevaar brengen. Wil ook geen zeikerd zijn. En ook niet weer dat uur om niks in de auto. Dus maar kijken of ik mn liters vocht kan binnenkrijgen en houden... Op tijd paracetamol en lekker rustig aan. Ik baal, want ik wil geen peeuwerd zijn.

Hoi allemaal, het is weer een hele tijd geleden. En wat heerlijk om iets positiefs te lezen brabandse. Wauw! Hopelijk een mooi plakkertje of zelfs 2, want zag dat je er 2 had terug geplaatst.
Hopelijk hebben die spuiten, je kuur en alles wat je er voor hebt gehad en nog doet jullie beloond. Oh hoop zo dat het goed mag gaan.

Knuffeltje, mooi resultaat voor de punctie. Hopelijk dat je er mooie embryo's van krijgt. Ik lees dat je morfine hebt gehad, dit kan er ook voor zorgen dat je je zo beroerd voelt en misselijk wordt. Probeer inderdaad veel te drinken en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken. Beter te veel bellen als te weinig.

Zwindo, eerste menstruatie is dus weer begonnen, en meteen weer zn mind fuckm hoe gaat het met je? 
Bloemetjeinknop succes met spuiten. Dag 10 is normaal. Ik heb een keer eerder gehad omdat ik hogere medicatie had en veel eitjes, dus wilde me wat eerder zien zodat ze mogelijk de medicatie wat aan konden passen als alle eitjes mee gingen groeien. Maar andere 2x dag 10/11.
Hier eind april echo gehad. Heel zenuwachtig want ik voelde me best goed. Dus heel onzeker of het wel goed zat. Tijdens de echo hebben we 2 kloppende hartjes gezien! 2!! Dit hadden we dus echt niet verwacht. Hadden er 2 terug geplaatst omdat er bij 1 de vraag was of ie in kon vriezen. 1 zakje was nog wel n stukje kleiner dus de vraag hoe het verder gaat. Heb me daarna flink ziek gevoeld en heel moe, laten testen op corona en zit nu al een week in quarantaine omdat ik corona heb. Gelukkig gaat het steeds beter. Helaas kon de echo niet door gaan van gister . Nu hopelijk maandag mits ik klacht vrij ben. Heel benieuwd of het nog steeds goed gaat en of het er ook nog 2 mogen zijn. Zou maandag 10 weken zijn. 
Zo heb je in jaren nooit een positieve test en dan ineens positieve coronatest en zwangerschapstest..haha.. nu kan ik er wel weer om lachen maar wat voelde het even kut, bang dat het gevolgen kan hebben voor de zwangerschap maar zoals ik heb gehoord is dit zelden het geval, dus daar gaan we maar voor. 

Terug
Bovenaan