1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Gefeliciteerd Brabandse! Wanneer ga je de cb test doen?

Wauw schorpioen wat gaaf! Gewoon 2 hartjes! Balen van de corona hopelihj voel je je snel weer beter en kan je echo weer doorgaan.

Knuffeltjeee vervelend dat je nu wel zo'n last hebt maar een tp in een lichaam wat er nog niet klaar voor is is ook niet verstandig. Je kan beter eerlijk zijn en goed naar je lichaam luisteren.

Ik heb vanmorgen even met het ziekenhuis gebeld mn arts was er niet dus ben op de bellijst voor maandag gezet. Blijkbaar is er al wel een intake bij de fertiliteitsafdeling voor ons ingepland over een paar weken. Dus die brief zal ik binnenkort ook wel binnen krijgen. Hier verlies ik nog steeds met plassen minimaal wat bruin maar alle andere menstruatie klachten zijn echt helemaal weg. Toch een test gedaan gisterenmiddag maar negatief. Ga er vanuit dat dit niet anders zou zijn geweest met ochtendurine. En maandag alles maar even telefonisch bespreken met de arts.

Brabandse wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd ?! Hopelijk blijven ze mooi zitten! Al die kwaaltjes hadden dus een reden! Hopelijk kun je snel lekker genieten 

schorpioen jij ook gefeliciteerd met twee kloppende hartjes!! Hopelijk voel je je snel beter en is de komende echo ook goed!
knuffeltje, ik zou toch even de afdeling bellen. De symptomen komen overeen met wat ik op internet heb gelezen van overstimulatie. En beter een keer te veel dan te weinig bellen

zwindo, wat gek dat het zo verloopt.. misschien toch de komende dagen af en toe een testje doen voor de zekerheid. Maar kan me voorstellen dat dit heel vervelend is.. 
En wat fijn dat er een afspraak staat. Ben je er klaar voor om weer verder te gaan? 

Knuffeltjeee oh wat erg dat je je nog zo beroerd voelt. Ik hoor inderdaad wel eens dat men heftig reageert op morfine,dus misschien is dat het toch. Zeker als ze vanuit de afdeling niet heel verontrust zijn. Ik hoop echt voor je dat je inmiddels wat binnen kunt houden.
Zwindo ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Wel fijn dat jullie toch alweer op de lijst staan,want hoor dat de wachttijden soms echt kunnen oplopen nog vanwege de corona. Ik denk dat ik morgen nog een gewone test doe en eventueel zondag de cb. Schrok trouwens van die prijs, snap nu waarom ik die nog eerder gekocht heb. 
Schorpioen wat leuk nog wat van je te horen en wat een mooi wonder dat jullie er 2 verwachten! Wij hebben er inderdaad ook 2 terug laten plaatsen, dus daar is er in elk geval een van blijven zitten! Hoeveel weken ben je nu?

brabandse Nog steeds niet helemaal top, maar gelukkig wel wat brood en soep kunnen binnenhouden. ?
Iedereen met zijn zwangerschapsaankondiging die ik nog niet gefeliciteerd had gefeliciteerd!

Brabandse en vanmorgen nog een test gedaan? Die cb dingen zijn inderdaad echt duur. Heb die ook pas gebruikt toen ik een positieve zw test had.

Knuffeltjeee hoe gaat het ondertussen?

FleurBo ik wacht maandag nog even het gesprek met de arts af. Voel me verder ook niet zwanger ofzo dus denk dat ik gewoon even een hele rare eerste menstruatie heb gehad. Hoe gaat het verder bij jou met het prikken.

Hier begint het steeds meer te kriebelen om weer te mogen beginnen. We hebben alleen binnenkort onze verhuizing deel 1 voor de boeg staan. Dus een lekkere chaotische periode komt eraan. Hoop dat ik in juli mag gaan beginnen. Dan zijn we ook weer redelijk gesetteld.

Ik voel me weer mens! ?
Ik denk niet dat ik ooit zo'n bijzondere verjaardag heb gehad. Immers gaan we morgen ons verjaardagscadeautje ophalen. Vriendlief kon er vannacht niet van slapen. Over alles lijkt wel een speciaal laagje te liggen. Een laagje vol hoop. Vanmorgen weer als mens uit bed gekomen, en ook al heb ik bijna geen last meer van mijn buik durf ik vandaag nog steeds niet zoveel te lopen. Nu komen er alleen mijn ouders, schoonvader en buren (een koppel), dus groots ging ik met de corona het toch al niet vieren, mijn verjaardag. Het blijft heel bijzonder, net rond deze datums. Ik grapte donderdag al, nu nog hele jonge eitjes, zaterdag weer een jaar ouder...

Terug
Bovenaan