1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitaties!
Knuffeltjee oh wat fijn dat je je weer mens voelt. Onvoorstelbaar hoe slecht je je kunt voelen en na wat eten en slapen je weer de hele wereld aan kunt. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad. Is je bezoek op de hoogte van jullie traject?
Zwindo ja, vandaag nog zo'n kruidvat test gedaan en die was alweer duidelijker dan die van gisteren. Dus heb de kliniek gemaild om 7:30 en een uur later belde ze al. Ik mag op 2 juni komen voor een echo. Ik snap wel dat het langzaam weer begint te kriebelen voor je. Hopelijk kun je beginnen wanneer je wil.
Het voelt allemaal nog wat onwerkelijk, heb ik eigenlijk weinig klachten nu. Ik kan alleen dus echt niet lang zitten op een eetkamer stoel ofzo. Dan gaat mijn buik zo zeer doen, echt niet normaal. Nu had ik afgelopen week al een knielstoel meegenomen bij mijn ouders vandaan en dan gaat het wel, dus misschien binnenkort maar eens een wig kussen halen, want dan heb je ongeveer dezelfde houding als zo'n knielstoel. 

Ja, bezoek was op de hoogte. Het werd nog even ruzie in de keuken... We zijn nu al 5 jaar samen en wederom had vriendlief niet aan een cadeautje gedacht... Het is een schat, echt waar, hij doet nu alles in huis, maar een cadeautje kon er weer niet af... Maar extra genieten van mijn ouders cadeautje, want de buren hadden ook niets mee. Ik was helemaal gesloopt nadat de visite weg was... En of ik nu een fijne verjaardag gehad hebt? Omdat ik hinte dat vriendlief mijn volgende wenkbrauwbehandeling wel kan betalen is voor hem de kous af. Ik vind dat mosterd na de maaltijd. Kwam daar dan zelf mee. En dan nog verontwaardigd zeggen dat ik vorig jaar wel een mooie armband heb gehad. O, dus ik mag blij zijn dat ik eens in de 5 jaar wat krijg? Zei ik. De visite hield zich stil. Ik vind het gewoon zo enorm jammer want ikdoe altijd wèl zo mijn best. Een mooi sierraad, een nachtje weg. Het is zo makkelijk via internet te bestellen. Dat had hij ook vòòr deze rare, hectische weken kunnen doen. Maarja, moet het er maar mee doen...

Gefeliciteerd met je verjaardag knuffeltje! wat balen dat het zo is gegaan vandaag.. ik snap je verontwaardiging wel! En je hebt alle recht om even van je af te bijten.
hoe is het verder? Weten jullie al hoe veel bevruchtingen er zijn? Ik kan me voorstellen dat ze niet alle eitjes kunnen bevruchten in 1 keer. Vriezen ze die dan in zonder dat ze bevrucht zijn en bevruchten ze die later?

Vriendlief en ik zitten er beide doorheen. Beide zitten janken. Ja dan is het denk ik wel ondankbaar dat terwijl hij het ook zo moeilijk heeft ook nog om een verjaardagscadeautje te vragen. Ik kan er heel hard om huilen om alles, ook qua moeheid maar ik mis het stukje inlevingsvermogen. Immers ben ik soms toch ook superwoman dat ik in principe altijd zelf het huishouden doe, moe of niet, last van mijn epilepsie of niet? Ja, ik ben dankbaar dat vriendlief een keer heeft opgeruimd, de weekboodschappen en de zorg voor mij of ik wat drinken wil of iets. Nouja, ik heb het aanbod voor dat hij mijn volgende wenkbrauwbehandeling betaald geaccepteerd. We zijn alletwee op, alletwee moe. Ergens heeft hij ook een vleug autisme denk ik weleens en dat botst dan weer met mijn vorm. We hebben heel veel, heel hard gehuild, elkaar stevig vastgehouden en op tijd te bed denk ik zo... En hopelijk is morgen meteen een plakker. Ik heb nog geen bericht gehad over eventuele uitslagen. Enkel over de punctie hoeveel eitjes gevonden, hoeveel ml bloed verloren e.d. 

Brabandse oeh spannend! Ik vond het zelf echt een soort van verlengde wachtweken tot die eerste echo. Hopelijk valt het bij jou mee. Ben benieuwd of je straks 1 of 2 hartjes ziet kloppen.

Knuffeltje gefeliciteerd. Vervelend dat je dag zo verlopen is. Denk dat het wel goed is dat je dit even hebt uitgesproken. Succes morgen met de tp.

Knuffeltje oh wat jammer dat je zo'n ruzie hebt gehad. Vooral goed uitpraten! Heel veel succes vandaag. Hopelijk hadden jullie een goed resultaat. Deden jullie ivf of icsi?
Zwindo de clearblue van vanmorgen gaf netjes zwanger 2-3 weken aan, dus dat klopt. Ik merk dat ik toch nog steeds op een roze wolk zit en ik merk nog steeds wel een aantal dingen aan mijn lichaam dat er van alles gebeurd, dus dit voelt wel anders als de wachtweken. Daarbij bekijken we het echt stap voor stap, want anders wordt ik denk ik wel gek van mezelf.
Fleurbo hoe gaat het bij jou? 

Knuffeltje, nog van harte gefeliciteerd. He wat een dag. Jammer dat het zn randje gaf. Voor beide een spannende tijd, merkte vooral bij mijn vriend dat hij het zo lastig vond om te moeten toekijken hoe ik alles moest ondergaan dat vond hij echt niet fijn, al zei hij het niet altijd. Samen eventjes lekker knuffelen praten en huilen. Het is ook allemaal niet niets.
Vandaag mag je je embryo ophalen toch? Heel veel succes, hopelijk blijft hij of zij zitten.
Zwindo, klinkt als drukke tijden inderdaad. Maar ga je eerst tijdelijk verhuizen omdat je zei verhuizing 1.  Ik hoop nu alles weer kriebelt jullie weer snel mogen beginnen en hopelijk snel wat geluk jullie kant op komt. Jij was ook met ivf zwanger toch?
Brabandse, wat super! Mooi teken van die clearblue. Nu aftellen tot de echo. Ik hoop dat alles goed mag gaan. En misschien zie je dan wel 2 kloppende hartjes. Dat zou wat zijn! Hoe is je man er onder? En hebben jullie het al tegen mensen verteld.

Wat fijn brabandse! Hopelijk is het snel 2 juni en heb je 1 of 2 kloppende hartjes ? 
succes vandaag knuffeltjeee! Hopelijk goede uitslagen en een mooie plakker!

hier gaat het eigenlijk heel goed. Echt weinig last nog van de decapeptyl. Laatst beetje chagrijnig maar dat kwam denk ik doordat ik moest stoppen met de pil. Dat vind ik toch een rot ding! Verder af en toe wel warm, maar niet zo extreem dat ik het echt een opvlieger kan noemen. Ik spuit die vloeistof trouwens echt super langzaam. Heb me er echt over verbaasd hoe veel vloeistof het is. Heb er ook steeds vlak daarna een harde plek van op mijn buik omdat de vloeistof nog aan het verspreiden is. Gisteren nacht menstruatie gekregen door het stoppen met de pil. De verpleegkundige zei dat het net zo als een normale menstruatie zou moeten zijn, maar het is nu al weer zo goed als over? 

nog 2 keer prikken en dan komt de gonal f er bij. Ben heel benieuwd, voor mijn gevoel gaat er dan pas echt veel van af hangen. Dan gaan echt de eitjes komen! 

Terug
Bovenaan