Ja dan zat ik inderdaad goed dat het jullie eerste tp was. Helaas had ik het toen allemaal mee gekregen, dat was nog voor mijn positieve test. Je gedachtengang over je leeftijd snap ik helemaal. Ook ik ben 30, maar volgens de artsen ben ik nog steeds erg jong. Ik kon dat soms niet aanhoren. Ja leuk en aardig dat jullie zeggen dat mijn kansen hoger zijn omdat ik nog jong ben, maar inmiddels wel 3 icsipogingen verder.
Gaat het zkh mee in een nieuw traject starten of is dat iets wat jullie graag zouden willen. Maar he kijk hier na, wij hadden 2 embryo's terug laten plaatsen, waarvan er 1 de diepvries waarschijnlijk niet ging halen. En ook die heeft zich ingenesteld. Wat we eigenlijk niet eens hadden verwacht.
Verder hebben we zelfs een keer gehad dat een 6daagse embryo in de vriezer ging als c kwaliteit, er als b uitkwam (helaas wel geen zwangerschap) Maar alle eitjes wat in de vriezer zitten hebben ook echt een kans, dat is ons ondertussen wel duidelijk gemaakt door de artsen. Een c embryo is nog steeds een goed embryo en een A is gewoon een topper, maar dat wil niet zeggen dat c niet kan innestelen.
Ik hoop dat jullie bij de volgende tp weer meteen een plakkerd hebben. Hoe fijn zou dat zijn.
En wat heerlijk om naar jullie nieuwe huis uit te kijken, begin even afzien met 2x verhuizen maar hopelijk zitten jullie eind dit jaar/begin volgend jaar lekker te genieten in jullie nieuw huis met hopelijk een babykamer in the making.
Oh knuffeltje wat een super uitslag 10 van de 12. Jaloers hoor, bij mij was het altijd zn afval race. Nu zit de kleine erin en komt er inderdaad een tijd van rust. Ik vond dat altijd wel een lastige tijd. Je leeft naar dit punt toe, je spuit elke dag, of neemt medicatie en dan ineens zit hij of zij er in en is het afwachten... Wanneer mag je testen en hoe vond je de terug plaatsing gaan? Hebben ze ook iets gezegd over de kwaliteit van het embryo? Nou hoop voor jou een mooi plakkerd!
Fleurbo, ik ben even terug aan het denken naar mijn menstruaties, volgens mij vielen die ook wel mee. Als je maar bloedverliest is het goed, en dan wel een dag of 2. Is het korter dan zou ik gewoon even bellen voor je eigen gemoedsrust. Fijn dat je weinig bijwerkingen er van hebt. Ik merkte dat ik vooral hoofdpijn kreeg.
Ja het de gonal F is het weer een stapje dichterbij. Het echte werk gaat nu echt beginnen. Blijft altijd erg spannend hoe je lichaam er op reageert. Hoop dat je mooie eitjes krijgt! Heel veel succes.