1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hoi iedereen! Ik heb even jullie hulp nodig. Ik lees vaak mee, maar plaats niet echt iets omdat ik het moeilijk vind om het bij te houden. Hopelijk willen jullie mij alsnog helpen..
 Wij hebben onze eerste ICSI behandeling gehad. Zondag 2 mei in de avond heb ik 10.000 ie pregnyl gespoten. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en die is licht positief. Clearblue is ook positief. Maar de onzekerheid slaat toe, is het streepje niet te licht en is het misschien nog van de pregnyl? Heb nog nooit een positieve test gehad dus ben onwijs van de kaart. De arts had gezegd 11 dagen na de terugplaatsing (7 mei), maar nu lees ik in de informatie brief 13 dagen na terugplaatsing dus dat zou as donderdag pas zijn. (Verse 3 daagse terugplaatsing) Ohh ik hoop het zo, maar durf er nog niet zeker van te zijn..
Iemand die mij kan helpen? Ik weet dat mijn antwoord wachten is, maar wie heeft er na al die jaren nog geduld?
Liefs

Hoi iedereen! Ik heb even jullie hulp nodig. Ik lees vaak mee, maar plaats niet echt iets omdat ik het moeilijk vind om het bij te houden. Hopelijk willen jullie mij alsnog helpen.. 
 Wij hebben onze eerste ICSI behandeling gehad. Zondag 2 mei in de avond heb ik 10.000 ie pregnyl gespoten. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en die is licht positief. Clearblue is ook positief. Maar de onzekerheid slaat toe, is het streepje niet te licht en is het misschien nog van de pregnyl? Heb nog nooit een positieve test gehad dus ben onwijs van de kaart. De arts had gezegd 11 dagen na de terugplaatsing (7 mei), maar nu lees ik in de informatie brief 13 dagen na terugplaatsing dus dat zou as donderdag pas zijn. (Verse 3 daagse terugplaatsing) Ohh ik hoop het zo, maar durf er nog niet zeker van te zijn..
Iemand die mij kan helpen? Ik weet dat mijn antwoord wachten is, maar wie heeft er na al die jaren nog geduld?
Liefs

Hoi Oliviaatje, zelf voelde ik echt de bijwerkingen van de pregnyl minder worden, dus deed ik voor de zekerheid al vroeg een testje om te kijken of de test al negatief was. Heb je nu niet veel aan natuurlijk maar mocht het nodig zijn een handige tip voor in de toekomst. Dat gezegd hebbende mocht ik pas 14 dagen na tp testen. Alleen zei iets in me 3 dagen (dus 11 dagen na tp) van te voren dat ik een test moest doen. Dus midden op de dag een test gedaan en die was positief. De dagen erna elke ochtend en zag het lijntje steeds duidelijker worden. Ik zou dus zeggen dat je gewoon zwanger bent. Dus gefeliciteerd!

Oliviaatje ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar Lees overal dat het tussen de 10 en 14 dagen wel uit je lijf moet zijn. Als je nu een positieve test hebt lijkt het me dat je zwanger bent! Misschien komende dagen kijken of het lijntje oploopt. Als dat zo is kan het volgens mij de medicatie niet meer zijn. 
In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd! 

Dank voor jullie reactie Zwindo en Fleurbo. Ik lees overal idd dat het sowieso na 14 dagen uit je lichaam is, maar ben toch nog onzeker. Streepje was ook wel licht, maar clearblue gaf zwanger 1-2 weken aan. Ik ga de komende dagen nog testen en kijken of het streepje oploopt. Mijn man durft nog niet blij te zijn. We hebben 7 IUI gehad en nu 1 ICSI, zou onvoorstelbaar zijn. 

Alle meiden die in het traject zitten, ervoor staan en alle onzekerheid voelen. Ontzettend veel sterkte!

Grrr... sorry hoor dames even mn frustratie kwijt. Ik heb gisteren de hele dag op het telefoontje van mn arts zitten wachten. Nog getwijfeld om einde middag te bellen, maar niet gedaan omdat ik niet te opdringerig wil zijn. Kortom niet gebeld, dus nu net er achteraan gebeld. Zegt deze assistent ja maar u moest zelf tussen 2 en 4 bellen. Dus ik ja godverdomme ik heb gisteren de hele dag zitten wachten omdat gezegd werd dat ik gebeld zou worden. Schijnt die vorige assistent mij dus op een verkeerde lijst in het systeem te hebben gezet. Maarja arts is er vandaag niet, maar morgen pas. Dus nu weer wachten. Zucht... vandaag gelukkig gewoon werken en vanavond even gezellig met een vriendin sporten dan daar ook maar even mn frustratie in kwijtraken haha.

Succes knuffeltje hopelijk de 30e goed nieuws.

FleurBo jij bent nu begonnen met de stimulatie toch? Hoe gaat het met die hormonen? Nog steeds goed?

Ik ga me denk ik ook maar weer bij het duurt langer forum aanschuiven en meelezen daar zitten nog net iets meer dames in. Want heb zo'n voorgevoel dat ik hier straks ineens in mn eentje zit ?

Hier ook zoiets van ons ziekenhuis. Foutje bedankt!
In maart moesten wij toen prikken op hepatitis a, b en hiv. En eventueel nog meer. Ik zeg, het alfabet prikken.
Wat blijkt nou, die waardes hangen hun een geldigheid van een maand aan. Wat denken ze wat we afgelopen periode gedaan hebben?? Orgies gehouden??
Want ondanks ze mij 7-5, 10-5, 13-5 en afgelopen zondag gezien hebben waren ze dat helemaal vergeten dat we dat prikken weer opnieuw moesten doen.
Vriendlief zijn baas geduld is op. Hij werkt als loonwerker, dus hij mag ook niet met zijn werkbus heen. Nee stel je voor, je mag er geen meter prive mee rijden... Dus we moeten bijna een uur rijden, in de ochtendspits waarbij het potdicht staat, dan is het bij het bloedprikken vast ook spitsuur. Plus dat ik ook niet heel snel loop. Dan nog weer haast een uur terug. Dan moet vriendlief zijn werkbus pakken en met een beetje pech weer dezelfde kant op als dat we gekomen waren. Nu heeft hij een klus in Zaandam, dat kan ook zomaar een dag A dam worden. Dat betekend voor mij ook 6 uur er uit. ? Voor mij als luxe prinsesje wel hèèl erg vroeg...
Alleen maar omdat het ziekenhuis perse die waardes nodig heeft...

Officieel 5 rustdagen na de punctie. Ik weet niet maar ik kan vandaag pas weer eens een spijkerbroek aan zonder dat het pijn gaat doen en heb het idee dat mijn buik ietsjes rustiger begint te worden. Verder voel ik me alsof ik er een complete shopdag op heb zitten ipv de 10 minuten naar de buurtsuper... ? En zelfs van shoppen wordt ik niet zo moe...

Terug
Bovenaan