1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hè bah wat irritant zwindo! Snap dat je daar even heel erg gefrustreerd door bent! Hopelijk vandaag een goed gesprek!   
knuffeltje fijn dat je buik eindelijk weer een beetje normaal begint te voelen. Maar het klinkt alsof je nog wel echt even rustig aan moet doen. Hou je het wachten nog een beetje vol?

hier begonnen met gonal f. Heb het gevoel dat die gewoon nu al iets doet in mijn lichaam. Heb allemaal kleine kraampjes bij mijn eierstokken, een gevoel dat ik herken van een paar dagen voor ik een natuurlijke eisprong heb. Maar dat begon echt al 3 uur na het zetten van de eerste prik.. nou we wachten het af!

Zwindo oh wat ontzettend zuur zeg! Hopelijk is het gesprek vandaag goed en kun je met goede moed naar een datum leven. Maar snap je heel goed. Altijd zo'n hekel aan assistente die hun werk niet goed doen blijkbaar.
Knuffeltjeee hoezo zit daar mag een maand aan? Hier in nl heb ik dat maar een keer hoeven te doen en in Duitsland ook. Dat was dacht ik in november en in januari deden we een poging. Zeker omdat het niet bij de deur voor jullie is, is dat niet zomaar in te plannen. Wel naar dat de baas van je vriend er zo lastig over doet. Dat je buik zeer doet na de punctie herken ik wel. Daar is natuurlijk ook veel in gebeurd, dus dat is niet heel raar en jeans zijn natuurlijk ook niet de meest soepele broeken. Ik merk dat zelf nu ook, heb nu al via marktplaats zwangerschap broeken gekocht, want tegen de avond vind mijn buik druk echt niet gezellig en mijn huidige broeken blijven gewoon niet op mijn kont hangen zonder riem. 

Hey iedereen, zouden jullie toch nog mee willen kijken? Bovenste is van maandag en onderste is van vanmorgen. Ik zie ze gewoon niet oplopen, onderste lijkt juist lichter. Ben zo onzeker en bang dat het niet goed gaat ?

Knuffeltje wat raar dat ze daar maar een maand voor rekenen dat heb ik echt nog nooit gehoord. Hier hoefde dat ook niet in het westen van het land.

FleurBo spannend dat je nu van alles voelt gebeuren! Hopelijk heb je straks een mooie goede echo en loopt alles voorspoedig en heb je er niet al teveel last van.

Brabandse ja zo frustrerend hoe moeilijk kan het zijn haha. Moet dan denken aan van die plaatjed met "you had one job" hahah. Maar nu weer even wachten op het telefoontje als ik om 3 uur nog niets gehoord heb bel ik er zelf weer achteraan.

Oliviaatje ik zie geen foto's dus kan niet met je meekijken.

Hier heeft mn broertje een berichtje gestuurd om een bakkie te doen. Doet ie eigenlijk nooit dus heb het idee dat ze willen vertellen dat zijn zwager en vriendin een kindje verwachten in november waar ik laatst achter ben gekomen. Ben aan een kant blij dat ik het wel al weet, maar het blijft wel heel pijnlijk, omdat ze eigenlijk een paar maanden eerder al oom en tante zouden zijn geworden van ons dochtertje. Ook al zijn ze dat nu ook wel maar het is toch anders.

????? Er zijn gewoon àcht! Embryootjes ingevroren!!! Supererwtjes! ??‍♀️??‍♂️ Nu gaan we er van uit dat deze al lekker gaat nestelen, maar zo niet weten we dat we dus nog àcht kansen hebben! Want daarvan zullen er ook heus wel bijna alles goed ontdooibaar zijn, of niet? Het geeft gewoon zekerheid en rust. Alles gaat tot nu toe zoals het moet gaan. Zou dit geplaatste erwtje dan ook niet blijven zitten? Of is dat teveel geluk gevraagd? Mijn gevoel wordt wel al sterker dat dit m gewoon al meteen gaat worden.

Knuffeltje wow 8 ingevroren! Wat een top aantal zeg om jaloers op te worden! Hopelijk is er nog meer geluk gegund en blijft deze eerste kleine plakken! Ik had dat gevoel ook heel sterk, omdat het probleem echt lijkt te liggen in het komen tot een embryo. Nog even geduld hebben en dan weet je meer! Hopelijk kom je de wachtdagen goed door.

Terug
Bovenaan