Brabandse Stiekem toch het niet kunnen laten en hier blijven meelezen... Volgens google nestelt zon cryo zich tussen de 3 en 5 dagen in. Immers is het al bevrucht. Dat is een heel gek idee.Het zsl echt geen hol uitmaken, maar ik raak veel mijn buik aan. We spreken het beide toe. Ik drink bewust geen caffeïne of zo min mogenlijk en iedere dag een kopje gemberthee. Van stress geen last, want ik doe de hele week al zo min mogenlijk. Ivm mijn werk ga ik pas volgende week donderdag weer beginnen omdat het fysiek zwaar werk is. Pas sinds gister had ik mn middagdipje niet om half 3 a 3 uur maar rond het eten... Ik moet me sowieso al de hele week richting fornuis praten om te koken. Rond die tijd vaak hardstikke moe. Als het aan vriendlief had gelegen, thuisbezorgd. Heb lekker flink op m gemopperd, haha. Dat we anders van honger waren omgekomen want zonder mij geen eten op tafel... Ik doe het de hele week slim. Wel koken, andere ochtend de afwas. We hebben geen vaatwasser. Als bijwerling van de utrogestan had ik gister onwijs gevoelige borsten. En nog gevoeligere tepels. Àls dit een plakker wordt zouden dat misschien toch tekenen kunnen zijn, of niet? Ik ben ook nog steeds emotioneler. Ik droom ook nog veel. Dat was een paar dagen weg. Àls, stel ik voor dat dit embryootje, dit erwtje, een jongetje wordt. Ik heb minder sterk het gevoel voor een meisje. Ik wil denk ik ook heel hard blijven denken dat het gelukt is. Of het loslaat als wij niet meer blijven geloven. Een avond echt gaan twijfelen, maar ook vriendlief wil hier heilig in blijven geloven. Op eerdere echos zag mijn baarmoederslijmvlies er zo mooi uit, daarmee is niets mis. Dan 3x per dag die capsules. Ik probeer te blijven hopen, dromen. Genieten. Is de test andere week zondag negatief verandert er in principe niets ten opzichte 2019 en we nog niet wisten dat we niet natuurlijk zwanger konden worden. Dan bleef ook de hoop tot ik ongesteld werd. Dan mocht ik een a twee dagen verdriet hebben en dan weer door. We weten dat we bog cryos hebben. We hebben nog kansen. Ja dat gaat minder snel en totaal niet romantisch als op de normale manier, maar het allerbelangrijkste is dat we nu hoop hebben. En cryos. Zonder deze kwamen er geen kindjes. Laten we blijven hopen op een jongetje. Niet dat ik dat het liefste wil, maar dat komt als eerste in mijn hoofd op. Blonde haartjes, blauwe ogen.