Knuffeltje heel goed dat je probeert te focussen op andere dingen. Ga je alleen testen? En drink je helemaal geen cafeïne meer?
Zwindo wat fijn een positieve ovulatietest! Toch een teken dat je lichaam weer vanalles zelf aan het doen is!
ik hoef niet meer voor een echo, gister was de eerste en dus maandag de punctie. Blijkbaar vonden ze het niet nodig om tussendoor nog eens te kijken, geen idee of dat normaal is. Heb wel echt last van mijn buik. Hij is behoorlijk opgezet en als ik ga zitten komt er behoorlijk druk aan beide kanten. Maar dat is alleen maar een goed teken! Zojuist de laatste prikken gezet. Alleen morgen nog de ovitrelle. Hadden jullie dat ook? Stoppen met prikken en de dag erna de ovitrelle?
ik moet die ovitrelle morgen om 21:30 doen en dan heb ik maandag om 08:00 de punctie. Volgens mij zijn die tijdstippen wel logisch toch?
merk dat ik een beetje onzeker ben of ik het allemaal goed gehoord en opgeschreven heb. Mijn vriend heeft thuis ook meegeschreven dus het kan eigenlijk niet fout zijn, maar ben gewoon heel bang dat ik het verkeerd doe en alles mis loopt ? ik lees ook overal op internet dat die ovitrelle timing belangrijk is voor de punctie, maar de verpleegkundige zei tegen mij dat het juist was zodat ze het tijdstip konden bepalen om te bevruchten. Dat moet blijkbaar ook op een specifiek moment? Naja ik moet proberen los te laten