1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dankjulliewel ? Nee, alleen mijn vriend zijn baas weet het, want die zijn vriendin is zelf zwanger en hij heeft mijn vriend steeds vrij moeten geven. Maar verders alleen woensdag omdat mijn vader dan jarig is mijn ouders. Het is nog zo pril... Ik wil niet weten statistisch hoeveel % kans dat het nog mis kan gaan, maar daar houden we wel eerst nog rekening mee...
Maar Brabandse, had dat dan geen speciale reden? In principe heb ik geen reden waarom het volgens mij nog zou moeten maar ik heb nog voor 4 dagen dus ik slik nog gewoon door... Nouja slikken... Door de brievenbus gooien...

Knuffeltje gefeliciteerd wat fijn dat het gelijk gelukt is! Ik hoefde het ook niet langer te gebruiken hoor dus je kan gewoon stoppen als ze dat gezegd hebben. Bij mij was die ook blijven plakken.

FleurBo heel veel succes morgen hopelijk valt het allemaal mee!

Dankjulliewel!
Meteen ook wel heel dubbel en spannend. Er kan immers nog zoveel mis gaan...
Brabandse maar had dat dan geen speciale reden? 
Het voelt voor mij toch nog te spannend om met de utrogestan te stoppen. Morgen eerst horen met de belafspraak.
Alleen de baas van mijn vriend weet het. Die zijn nu ook zelf zwanger. En hij heeft mijn vriend iedere keer vrij moeten geven. En heel erg betrokken geweest bij ieder stapje. Mijn ouders vertellen we het woensdag, dan is mijn vader jarig en geven we naast zijn verjaardagscadeau een kaart met een tekst gefeliciteerd naast een superpapa ook een superopa.

Knuffeltjeee nee, zover ik weet niet. Toen ik nog in nl liep moest ik de urtogestan als het gelukt was anders ook blijven gebruiken. Misschien komt het door mijn leeftijd? Nu moet ik het meer gebruiken omdat ik bloed verlies heb.
Maar vooral je niet te druk maken. Geniet ervan dat het gelukt is! 

Gefeliciteerd knuffeltje wat top! Ik herken het niet durven stoppen met utrogestan. Maar na een verse terug plaatsing pakt je lichaam het weer gewoon normaal op. Heb je een cryo dan is het vaak nog tot 12 weken omdat je hormoonhuishouding is plat gelegd. Ik was hier ook erg huiverig voor, na gevraagd en benoemd dat ik het rete spannend vond maar moest toch stoppen. Mijn arts zei ook, stel dat het niet goed is, dan houdt de utrogestan een miskraam ook niet tegen. 
Ik heb toen afgebouwd en de strip op gemaakt. Dag na stoppen nog 2 en die dag erna 1. En uiteindelijk is het heerlijk om niets te hoeven!

Wij lopen inderdaad in het ziekenhuis omdat het er 2 zijn en blijven daar ook. Wanneer ie zwanger bent van een meerling is het altijd medisch. 
Spannend fleurbo, zie je op tegen morgen. Heel veel succes! 

Zwindo kan me voorstellen dat je niet blij bent bent de overige kilo's. Maar je bent goed bezig, hopelijk zie je dat snel ook terug..wat vooral belangrijk is, is dat je je goed voelt. Die kilo's volgend daarna hopelijk snel.
Brabandse , komt nu in de buurt je echo. Heb je een voorgevoel 1 of 2? Met 6,5 moeten ze wel iets kunnen zien. Hopelijk ook al met mooi kloppend hartje 

Tnx schorpioen ben er nu inderdaad goed mee bezig. Het is meer dan mn kleren momenteel gewoon echt niet lekker zitten en als ik echt de deur uit moet om wat gezelligs te gaan doen ik eerst 5 outfits aan doe om maar iets aan te trekken waar ik me redelijk ok in voel. Met die regenachtige dagen was dat makkelijker want dan deed ik gewoon van die lekkere oversized truien met een legging ofzo aan. Nu met dit heerlijke weer voel ik me wel echt een propje. Dus hopelijk merk en zie ik snel resultaten van mn inspanningen, ook al ben ik me ervan bewust dat het niet van de een op de andere dag weg is. Het streven is nu zo fit mogelijk worden om hopelijk in juli misschien weer te kunnen gaan starten. Daar doen we het uiteindelijk voor.

Terug
Bovenaan